Příspěvky od odpoledne 13. března 2006 až do večera 13. března 2006
60. Re: 45 13. 03. 2006 - 20:28
Mirek: tak to je slusny stado;-)Jenze mne nejvice sedli roky 82 az 85 konkretne verze 2.3l....ty starsi meli jen 4kvalt a jinej karbec....spotreba o 2-3 litry vice,vzhledove hodne udelali jine narazniky a taky zadni svetla.Na interieru se vyvoj po roce 82 podepsal taky kladne59. Re: 45 13. 03. 2006 - 20:18
cirus: Nejlepší jsou Granady z let 1975-1982. Celkem jsem měl Granad 42, takže si myslím, že to snad můžu posoudit...privbox@seznam.cz tel: 603510691
58. 13. 03. 2006 - 17:55
Granada, zvlášť MkI má něco do sebeMiten niin perkele!!!!!
57. Re: 45 13. 03. 2006 - 14:29
cirus: No Granada (ačkoliv sem tím nikdy nejel) se mi líbila už dávno. Je to jedno z nejhezčích evropských aut své doby. A má i správné rozměryCamaro IV 3,8 V6 - for sale
56. Re: 45 13. 03. 2006 - 14:20
Barrichello: no jo auto Ti musi sednout....Ja treba porad tvrdim ze Nemecka Granada (mel jsem jich nekolik) je lepsi ,,amerika,, nez 90% aut z USA:-)55. Re: 45 13. 03. 2006 - 14:16
cirus: :o)) No vidíš. Já jsem člověk co má rád obě dvě kategorie - tedy stručně rečeno až na výtvory typu Geo Metro, Chevy Tracker, Saturn apod. většinu amerických aut.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
54. Re: 45 13. 03. 2006 - 14:13
Barrichello: Mne povidej;-)Muj mazel neni moje silverado co ma ram a poctivou V8....ale bezramovej predohrab co ma poctivou V6 napric:-)53. Re: 45 13. 03. 2006 - 14:11
cirus: Však já ti nic nevyčítám. Jen trochu narovnávám to pokřivené myšlení, že když něco nemá V8, rám, RWD a železný nárazníky, je to šrot co se po 100 tis. km rozsype na prach :o)Camaro IV 3,8 V6 - for sale
52. Re: LHS A Vision 13. 03. 2006 - 14:08
jeniik: No až na to že těch Visionů a Concordů tu bylo a je kapku víc než LHS/New Yorker takže se ty problémy logicky vyskytly i ve vícero případech. Jinak rozdíl v tomto směru samo žádný.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
51. Re: 45 13. 03. 2006 - 14:07
Barrichello: Ale jo....klidek;-)Vzdyt ja taky tvrdim ze ve sve kategorii jde o vyborny vuz....ale jde prave o tu kategori,pokud myslim koncepci;-)sedaky jsou proste jina nez mam rad.....to ale neznamena ze nekomu nemuzou vyhovovat.sedaky v novem Taurusu jsou k hovnu zato ve starem kresla jak maj bejt;-)Vubec kdyz to srovname s Taurusem tak Stratus je lepsi a to po vsech strankach...jenze treba ja bych zase volil radeji Tauruse nez Stratuse...proste kazdej mame jine pozadavky....Taurus je meksi a to o dost,motor je slabsi ale ma mnohem lepsi kroutak,prevodovka je ladena ,,spravne,,(na rozdil od stratuse...50. Re: Stratus 13. 03. 2006 - 14:06
jeniik: Péči potřebuje všechno. Držák je relativní pojem - samo není to klasika z 60-70. let bez elektroniky a plastů, zas na druhou stranu v evropě v roce 1995 nebyl výměnný interval 160 tis na rozvody či svíčky až tak moc obyklý. Třeba moje auto přežilo cca 178 tis. km bez výměny palivového filtru (měnil jsem ho až já), tlumiče dle všeho byly taky původní, rozvodák tam byl ještě o 10 tis km víc (170 tis.)-(původní). Podle stavu byly i původní kotouče a furt to ještě brzdilo.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
49. Re: LHS A Vision 13. 03. 2006 - 13:59
Barrichello: Jaky je prosimte rozdil mezi drivetrainem LHS a Vision?? ZADNY! Tzn: Problemy se saltrem maji obe auta...Placaty pikap je nejlepsi ferary! A hydraulicky kitroen je nejlepsi rolsrojs.
48. Re: 45 13. 03. 2006 - 13:56
cirus: Mno a co ti ještě vadí na koncepci? Má to pohon předních kol, V6 tam je (i když japonská) - V8 by se do toho jaksi nevešla :o) To by musel být větší vůz a tím byl Vision a LHS (a ani tam Chrysler V8 nedal, neb je tehdá do vozů značky Chrysler nedával).Camaro IV 3,8 V6 - for sale
47. Re: Re: 13. 03. 2006 - 13:51
cirus: No sedadlo řidiče je stavitelné výškově. Mě to moc židlově nepřipadá, spíš jako křeslo když už. Je každému to přijde jinak. nechci ty sedačky nijak obhajovat, nějak extra super nejsou,a le jsou z evrop. pohledu pohodlná. Když po 200 km trase vyleze dotyčný ze stratusu akdyby tutéž trasu absolvoval v Octavii, bude rozlámanější z Octavie.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
46. LHS A Vision 13. 03. 2006 - 13:46
LHS je samozřejmě o mnoho lepší a luxusnější. Pokud by dotyčnému nevadila poněkud větší délka (na evropské poměry) na americké je to samozřejmě ještě relativně malé :o)Camaro IV 3,8 V6 - for sale
45. Re: Stratus 13. 03. 2006 - 13:43
Barrichello: koncepce neni jen o pohonu....44. Re: Re: 13. 03. 2006 - 13:42
Barrichello: vis sedis tam tak divne....jako na zidli:-),nikdy se mi nepovedlo nadstavit ten sedak jak jsem zvyklej(jako kreslo u televize)43. Re: Stratus 13. 03. 2006 - 13:40
cirus: Koncepci? Pohon předních kol má 90% tehdejších amerických sedanů :o)Camaro IV 3,8 V6 - for sale
42. Re: 13. 03. 2006 - 13:39
cirus: Vysokej posed? Mno já nevím, ale to auto má rozměry 4746x1822x1374 a rozvor 2747. Pro srovnávní Vectra má 4495x1707x1425 a rozvor 2637. Tak nevím, mě to moc vysoký nepřijde. Samo, není to Fiero :o))))Camaro IV 3,8 V6 - for sale
41. Re: Stratus 13. 03. 2006 - 13:35
jirkaaa: Co jsem musel - prostříkat relé a pojistky sprejem na kontakty, neb to nechtělo startovat. Vyměnit čep pravýho předního kola + vyměnit olej+filtr a to samé v automatu.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)