Příspěvky od večera 21. března 2016 až do rána 25. března 2016
60. Re: Subu-Silverádo 6.2 D 25. 03. 2016 - 08:03
cirus (55):Já to beru. Pokud jezdíš na benál, tak to těch 300tis mil asi zvládne. Ale tady je všeobecná praktika narvat do toho LPG a to se pak životnost těch sedel dost zkrátí. Odhadem, co mám zkušenost, na max. 300tis. km. A to je rozdíl. Patrně v tom sehrává nemalou roli nekvalitní zástavba toho LPG. Tady. A když vidím v inzerci nabízené kusy a s jakým nájezdem, tak mě přechází chuť. Pomalu se to blíží k té kritické hranici. Tomu motoru přitom jinak vůbec nic není. Proto říkám, 5.3, ve verzi na E85 a je to OK.59. Re: Subu-Silverádo 6.2 D 25. 03. 2016 - 07:52
nowex (54):Jistě, to je řešení. A ne jedné 5.3 co tady jaksi "dobehaly". Není to tak drahé. Prostě na LPG to odejde rychleji(vyšší teplota spalování, podobně jak u špiritusu).58. Re: Něco pro Marka 25. 03. 2016 - 02:16
custom1 (34): nadhera! Diky! Miluju tyhle anatomicky maluvky.Go Fast... or Go Home!
57. Re: Subu-Silverádo 6.2 D 25. 03. 2016 - 00:45
Mirek (56):máš recht moje nejmladší auto je ročník 95 a novější taky neplánuju z podobnejch důvodů :)Pontiac Trans Am 6.6 (1978); Pontiac Ventura 5.7 (1975); Pontiac Grand LeMans Safari 4.9 (1979); GMC K1500 5.7 (1995)
56. Re: Subu-Silverádo 6.2 D 25. 03. 2016 - 00:06
Butterfly (53): klidně si haň, já si stejně nic nad 2000 kupovat nebudu a jestli, tak to bude na baterky :-) Poslední jakž takž auta skončily rokem 2000 definitivně, dál je to jen pár výjimek a jinak je to jen o pičovinách a vlastnostech který pro normální život nepotřebuješ :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
55. Re: Subu-Silverádo 6.2 D 24. 03. 2016 - 20:14
Butterfly (53):mel jsem a mam porad nejakou 5.3l....nektere meli i vic nez 300 000mili... Nikdy jsem neresil ventily u zadneho.Je jasne ze po tech 300k milich by bylo slusne ty ventily udelat....ale rozhodne nejmin tolik vydrzi bez problemu.54. Re: Subu-Silverádo 6.2 D 24. 03. 2016 - 17:57
Butterfly (53):Hlavy na tu 5.3 nechat osadit tvrdýmy sedly není takovej ranec jestli je to jedinej problém kvůli plynu.suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
53. Re: Subu-Silverádo 6.2 D 24. 03. 2016 - 16:52
cirus (51):Ale jo, jsou to příjemné motory. Pěkně to jede a spotřeba také OK. Vůbec bych o nějakém LPG nepřemýšlel. Akorát mě serou ty hliníkové hlavy. Je to jak blato a ty sedla ventilů také. Být to litina, tak jsem spokojen. Sub je takové fajn auto na všechno, pokud máš doma jen jeden vůz. Tu Avalanche jsem zmínil proto, že je to skoro stejné auto(Unibody karoserie), až na tu jakože korbu. Někomu to třeba stačí nebo vyhovuje. Jak jsem psal, pokud by ta 5.3 byla ve verzi pro E85(tvrdší sedla), tak bych také neváhal. Ten motor je jinak parádně udělanej. To jo. Nechci Mirkovi ty Fordy nijak hanět, ale poslední dobou(stále) nestíhají(humor). Já jsem se zasekl u staré dobré litiny a zplynovače , nic novějšího k životu nepotřebuji.52. Re: Subu-Silverádo 6.2 D 24. 03. 2016 - 15:28
Butterfly (50):Avalanche si muze koupit nekdo kdo zvazuje Covetu nebo tak neco...ma podobne prakticke vyuziti totiz...51. Re: Subu-Silverádo 6.2 D 24. 03. 2016 - 15:26
Butterfly (50):mne prijde naopak ta 5.3l po roce 2000 jako mnohem lepsi alternativa na denni jezdeni po kazde strance50. Re: Subu-Silverádo 6.2 D 24. 03. 2016 - 13:48
nowex (49):To je pravda. Celkem bída v nabídce. A cenově také nic moc. Ještě nějaká Avalanche, ale to je také cenově dost mimo.49. Re: Subu-Silverádo 6.2 D 24. 03. 2016 - 07:49
Butterfly (47):Na závodéni to nemám.Ten výkonějši motor mě láká.Hlavně toho v nabídce moc na výběr není.suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
48. Re: Subu-Silverádo 6.2 D 24. 03. 2016 - 07:36
Mirek (45):"Spalte Forda !"(Výfukama) To neznáte ? Srandu si z Fordu dělali už od pradávna.47. Re: Subu-Silverádo 6.2 D 24. 03. 2016 - 07:31
nowex (44):Koukal jsem na Bazoš. Není to škoda, prodávat takové auto( 94Sub) ? S tím novějším modelem si opravdu moc nepolepšíte. Snad jen ten trochu větší výkon. Ale na závodění jsou jiná auta. FFV to mají zapsané v techničáku, mají někde na zadních vratech tu originální cedulku(FlexFuel, ethanol E85). Jinak, palivový systém je dost odlišný od standartu. Pozor na tuzemské předělávky. Ta dodaná krabička, která se tváří jako přestavba, je nesmysl( a ještě drahej). Samozřejmě, musí být i tato přestavba zapsána do TP. Jako třeba přestavba na LPG. U toho originálu se nejedná o dodatečnou přestavbu.46. Re: Subu-Silverádo 6.2 D 23. 03. 2016 - 01:19
Mirek (45):ja mel kdysi forda tauruse 2.5l a tomu ujelo i embecko;-))) Sakra kde ze to mel ten vypinac?45. Re: Subu-Silverádo 6.2 D 22. 03. 2016 - 16:27
cirus (42): jen ho nechte, ať si pindá, my jsme na to zvyklí... (Jáchyme hoď ho do stroje...)privbox@seznam.cz tel: 603510691
44. Re: Subu-Silverádo 6.2 D 22. 03. 2016 - 07:58
Butterfly (43):V subu plyn mám.Když občas táhnu vlek tak mi přijde že to nejede tak pokukuju po novějši a výkonější verzi.Jak se pozná ta verze FFV?suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
43. Re: Subu-Silverádo 6.2 D 22. 03. 2016 - 07:05
nowex (40):Pálí Tě dobré bydlo ? Však to není závodní auto. 5.3 je nový motor, dost odlišné konstrukce, ale , krom zmíněných kladů, má také své mouchy. Ta 5.7 vydrží určitě víc. Pokud ji chceš trochu výkonově popostrčit, tak to zase tak drahé není. Obvykle se ale stává, že chce majitel vyšší výkon, no a pak do toho ve finále, narve ještě plyn. A schýza je kompletní. U těch novějších modelů, s 5.3 atd. , bych se díval po verzi FFV ( z fabriky). Má tvrdší sedla ventilů. Potom má význam, i třeba o tom LPG uvažovat(u těchto agregátů). Snad jsem dostatečně naznačil, kam moje rada směřuje.42. Re: Subu-Silverádo 6.2 D 21. 03. 2016 - 21:23
Mirek (39):ale on nechce Forda...takze se timle u fordu tak dulezitym pravidlem ridit nemusi;-)))41. Re: Subu-Silverádo 6.2 D 21. 03. 2016 - 21:22
nowex (40):mas recht , ta 5.3l je ohronej krok kupredu a spotreba je nizssi snad o 1/3Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)