Příspěvky od rána 6. prosince 2017 až do rána 10. prosince 2017
564. Re: hydra 10. 12. 2017 - 09:47
nowex (563):ja ti nevim...chapu te ze potrebujes jezdit ale s timhle zerty nejsou.Pokud na 100% nevis co s tim je tak dalsi jezdeni je hazard. Nechci videt co nadela v motoru takovej upadlej ventil nebo praskly sedlo ventilu.563. Re: hydra 10. 12. 2017 - 08:54
Mirek (562):Pokud se nemýlím tak u rozvodu ohv se ventilová vůle zvětšuje s rostoucí teplotou motoru.Kdyby hydro teda bylo nacpaný a nepružilo ani nešlo vypustit tak to řešení s podložením vahadla a nastavení vůle na studeném motoru je docela řešení alespon na chvíli než se nastřádají díly a finance na opravu.suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
562. Re: hydra 10. 12. 2017 - 08:37
nowex (561): přesně tak.privbox@seznam.cz tel: 603510691
561. Re: hydra 10. 12. 2017 - 08:24
Mirek (553):Bud je zaklepanej ventil a nebo ten lifter je plnej sracek a chová se jako by byl napumpovanej na max.Teoreticky když zatlačím na tu kuličku a zároven zatlačím na dosedací plochu zdvihací tyčky tak bych ho měl vymačkat stačilo by do zdvihací tyčky zasunout správně dlouhou jehlu a zkusit to.suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
560. Re: hydra 10. 12. 2017 - 08:03
Butterfly (559):Hovado nejsem ale potřebuju ještě chvíli jezdit než se vrhnu do rozborky do který se mi teda vůbec nechce.Každopádně to je na 99procent ten lifter co po ohřátí motoru cvaká.suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
559. Re: hydra 09. 12. 2017 - 21:29
nowex (557):Já 5.3 repasoval naposledy někdy před cca 6ti lety. Je to možné, liftery jsou rolovací, tak jsou trochu delší. já už si to tak nevybavím. Máš manuál ne. Hlavy tedy stejně budeš sundávat. Už proto, že nejseš hovado.558. Re: hydra 09. 12. 2017 - 21:24
nowex (554): Jistě, 5.7 to má po staru. Vahadla v luftě. To, co chceš udělat je jen na chvíli a je to poněkud hovadskej přístup k agregátu. To dělají bazaristi a podobní podvodníci, před prodejem auta. A i kdyby, tak nevíš, jak hluboko je ten ventil utopenej a v jakým je stavu i se sedlem a tedy jak vysokou podložku tam máš dát. Dilatační rozsah lifteru je zhruba 1,5mm.557. Re: hydra 09. 12. 2017 - 21:19
Butterfly (556):u 5.3ky musíš sundat hlavu aby jsi se dostal k lifterum.suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
556. Re: hydra 09. 12. 2017 - 21:15
Mirek (553):No, bez sundání sání se k tomu lifteru snad nedostaneš, ne. Pokud je můj předpoklad správnej, tak lifter je vypuštěnej, jak říkáš. Pak vyndáš tu závlačku a vnitřek lifteru musíš vyklepat ven. Pokud jsi to někdy dělal, tak jistě víš, že to nejde jen tak lehce. Vymejvám to proto, že je tam sajrajt, karbon s olejem. Benzínem to vyčistím a pak to při slkídání namažu zlehka. Osvědčil se mě WD40 litholová vazelína ve spreji( na mazání motořetězů). Ale stačí trochu mot. oleje. Jak jsem již podotkl, lifterům nic nebude. Takže se bavíme o okrajové záležitosti.555. Re: hydra 09. 12. 2017 - 19:54
Mirek (550):jak?suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
554. Re: hydra 09. 12. 2017 - 19:38
Mirek (553):U starý 5.7my je na vahadlu matice a tim jakože nastavíš ventilovou vůli.Ta5.3ka to má trochu jinak to vahadlo dotahnes natvrdo.zkusim to vahadlo podložit planžetou aby ventil zaviral a uvidim.rozebirat se mi to nechce.suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
553. Re: hydra 09. 12. 2017 - 17:13
Butterfly (552): no tak stačí povolit to vahadlo, ne? :-) Nebo ty vlastně radši montuješ, že bys hned sundával všehny hlavy a vymejval zdvihátka, kterejm nic není ? :-) Zaklepanej ventil se dá předpokládat jako největší pravděpodobnost, ale abych kvůli tomu dělal hned rozborku....??privbox@seznam.cz tel: 603510691
552. Re: hydra 09. 12. 2017 - 16:44
cirus (548):Bral jsem to tak, že je tam naroubovanýho něco dalšího navíc(plyn) a to může být prvním zdrojem problémů. Obvykle to tak je.551. Re: hydra 09. 12. 2017 - 16:42
nowex (549): Ten ventil tlačí pružina, do zavřeného stavu. Ne lifter. Teď nevím, proč chceš ten lifter vyndávat. Olej z něj stejně nevymačkáš, pokud jej nerozebereš a nevypláchneš a nevyčistíš. Pokud nedemontuješ sací trakt, tak se k lifterům nedostaneš. Normálně to vahadlo zase dotáhni a nech to být.550. Re: hydra 09. 12. 2017 - 16:32
nowex (549):existje. Ale jseš si tím jistej, že je zdvihátko na tvrdo? To nebejvá tak častá závada, jako spíš naopak. Víš jak zjistíš, jestli je, nebo není funkční...?privbox@seznam.cz tel: 603510691
549. Re: hydra 09. 12. 2017 - 11:28
cirus (548):Tak sem změřil tlaky jeden válec téměř bez komprese cca 1atm tak sem schodil ventildekl,při zastartování to vypadalo že vahadla makají a ventily se otevírají.Když sem pak protáčel motorem tak jedno vahadlo na sacím ventilu se neuvolnilo v horní uvrati takže ventil byl stále pootevřený.Povolil sem vahadlo a ejhle naměřil sem cca 9atm jako na ostatních válcích.Kurva nechce se mi to rozdělávat.Existuje způsob jak v autě vymačkat olej z hydroštelu?suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
548. Re: hydra 06. 12. 2017 - 17:51
Butterfly (547):jsem si temer jistej ze bude nejmin jeden valec temer bez komprese.A prave s kompresi bych proto zacnul...zmerit to musi tak nebo tak a pokud bude problem s ventilama tak ani pridani oleje do valcu pri mereni to moc nezvedne.No a pokud bude NAHODOU komprese OK muze se hrabat v elektrice547. Re: hydra 06. 12. 2017 - 17:32
nowex (545):No, flex je jistě výhoda, ale to hloníkový bláto zase tak ne. Takže máš problém s pálením. Tady Ti žádnej příměs do oleje nepomůže. Sposty lidí neslyší, zda motor jede na všech 8 nebo jen na 7. Už jsem se s tím setkal mnohokrát. Důvodů nepálení nebo horšího pálení může být mnoho. Patrně to nebude jen ten jeden válec. Ale prvotně bych se poohlížel po instalaci toho LPG, stran elektriky a zapojení. Oni odpojují benzínové vstřikovače. Tam může být zrada. Svíčky máš nové, tak bych zkusil prohodit indukční cívky u inkriminovaného válce. Musíš jít vylučovací metodou. Pokud se to nezmění tak je na vině pravděpodobně mechanická závada. A to může být od vačky, přes liftery, tyčky a vahadla a ventily, cokoli. Je možné, že to může být důsledek toho "cvakání".546. Re: hydra 06. 12. 2017 - 16:53
nowex (545):takze asi neco jako detonacny zapalovani...na to ti nepomuze zadnej olej...naopak lepsi mazani a vyssi tlak ve valcich(lucass) to muze opravdu paradoxne zhorsit.Kolik si tam nalil ty medoviny? Kazdopadne odpalenej ventil nebo zavada na zapalovani bych si tipnul.Spis ale ten ventil a prska ti to do sani nebo vejfuku pod tlakem...Jedno co ted musis udelat je zmerit kompresi...a pak se da neco resit dal.Kompresi ale nejdrive ,,nasucho,, a hlavne spravne (vsechny svice vyndanne) a pak podruhe s pridavkem oleje do valcu(tak zjistis jestli je problem ventil)545. Re: hydra 06. 12. 2017 - 09:59
Butterfly (544):motor je flexfuel měl by mít tvrdý sedla má najeto 170tisíc a plyn tam je novej cca 10 tisíc.je pravda že motor ted na volnoběh když zařadim D nebo R a pustím brzdu lehce škube tak sem píchnul takovou tu primitivní diagnostiku a ta píše vícenásobné vynechávání zapalování.tak sem dal nový svíce a je to pořad stejný.dělá to na benzín i plyn.pak sem ještě za chodu motoru oddělával konektory od cívek a na jednom válci na tý straně co to klepe mi přijde že motor na odpojení nereaguje.když dam na ten kabel ke svíčce stroboskop tak to vypadá že to pálí i podle teplýho svodu.suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)