Příspěvky od rána 8. února 2007 až do rána 24. února 2007
59. Re: 24. 02. 2007 - 09:10
michal e34: vono je lepší, když ta měrka zase tak moc netěsní..privbox@seznam.cz tel: 603510691
58. 23. 02. 2007 - 21:32
dneska se mi stala podivná věc. Najednou mě na křižovatce vyděsil kouř a smrad který se zrodil pod kapotou. S hrůzou jsem vyběhl s hasičákem,ale nic nehořelo.... Stalo se to,že měrka oleje z převodovky povyskočila z trubičky a pár kapek oleje vycáklo na výfuk.57. Re: 22. 02. 2007 - 09:55
michal e34: Ideální měřit u zahřáté převodovky, která prořadila všechny kvalty.56. Re: Re: 09. 02. 2007 - 10:37
jeniik: Dá se to tam nalít....Ale vhodnější je ATF+3, ale v případě nouze je lepší ATF+4 než cokoliv jiného.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
55. Re: Re: 09. 02. 2007 - 10:01
jeniik: tak urcite lepsi nez tam dat dexron, ale nejlepe samozrejme davat to, co je predepsane...54. Re: Re: 09. 02. 2007 - 08:02
baronet74: nedá se to nalít místo atf+3 ??Placaty pikap je nejlepsi ferary!
53. Re: Re: 08. 02. 2007 - 23:54
jeniik: To je do r.v. 2000 a výšChrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
52. Re: Re: 08. 02. 2007 - 23:52
baronet74: atf+4 jsem viděl v Cartimu...Placaty pikap je nejlepsi ferary!
51. Re: 08. 02. 2007 - 23:44
michal e34:Dle výrobce ,olej do převodovkyChrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
50. Re: 08. 02. 2007 - 19:01
michal e34: Těch gum si nevšímej, ty jsou z jeepaprivbox@seznam.cz tel: 603510691
49. Re: 08. 02. 2007 - 18:56
Fractal: dírama na to pasovaly kola z Ponťasu Transsporta, ovšem jsou nepoužitelný, protože maj ET 40, kdežto Lincoln po americku 10, bohužel. Jinak už bych plecháče měl...Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
48. Re: 08. 02. 2007 - 18:53
michal e34: na ráfku hodnotu ET nenajdeš, musíš si to změřit, proto jsem smahnul ten obrázek :-)))Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
47. Re: 08. 02. 2007 - 13:25
michal e34:U voyagera nevim, od typu auta je to ruzne,je potreba se drzet toho co uvadi vyrobce(manual)Pokud vsak je prevodovka po repasi je dobre po prve menit drive.Nekdy se muze stat ze je potreba vymenit mimo plan....treba kdyz prevodovku uvaris...Vseobecne je potreba hlidat jestli olej ,,voni,, ma spravnou barvu a neobsahuje drobne castice...46. 08. 02. 2007 - 13:19
AHA. Děkuji moc za informace. Už jsem zas o něco chytřejší. Měřil jsem to za studena. Vyjel jsem ze zahrady, zařadil P a za chodu jsem to změřil. Přesně podle rady.45. Re: 08. 02. 2007 - 13:15
michal e34: ale kdepak ted jiz se blbe neptas;-)ty otvory nejsou podstatny,na merce nas dva napisy ,,hot,, a ,,coold,,poud jsi meril po jizde se zahratym autem tak mas mit olej v rozsahu ,,hot,,.Pri mereni za studena(ale porad s bezicim motorem) v rozsahu pole ,,cold,,44. 08. 02. 2007 - 13:08
Takže olej jsem překontroloval. Na měrce jsou tři ovory. Hladina oleje je lehce nad prvním bodem.43. Re: Re: 08. 02. 2007 - 12:25
jeniik: a první?privbox@seznam.cz tel: 603510691
42. Re: Re: 08. 02. 2007 - 10:18
Mirek: druhý hit z googlu :-)Placaty pikap je nejlepsi ferary!
41. Re: Re: 08. 02. 2007 - 09:56
jeniik: konečně slušnej odkaz :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
40. Re: Re: 08. 02. 2007 - 09:51
jeniik: Ok, dík...CHEVROLET - The Heartbeat Of America
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)