Příspěvky od dopoledne 28. září 2011 až do podvečera 29. září 2011
60. Re: Explorer 29. 09. 2011 - 19:40
cirus (56): Vždycky si raději ověřím fakta, abych náhodou nebyl za hlupáka. I pro ostatní (DeSoto?), je nějaký divný, že auto s více než 200PS a 0-60MPH pod deset (oficiálně 9.7) a TOVÁRNĚ udávanejma 120MPH jede o něco více než 200KMH? Udávám samozřejmě to co vidím na tachometru, takže tady nejsem úplně exaktní a nevím, o kolik se udávaný hodnoty liší. Rychlost mi nijak cizí není, mám i několik jinejch aut (konkrétně dvě, ke dnešnímu dni, abych byl dostatečně přesnej), co jedou ještě o něco rychleji.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
59. Re: Explorer 29. 09. 2011 - 17:25
cirus (58): můj Jeep má omezovač na 180 Km/h, ale taková automat. převodovka si v té rychlosti rozhodně lebedit nemůže...58. Re: Explorer 29. 09. 2011 - 17:09
DeSoto (57):ne,jen realista;-)57. Re: Explorer 29. 09. 2011 - 17:03
cirus (56): tu představu Explorera jezdícího běžně trvalou rychlostí 200 km/h jsem nekomentoval... asi jsem pesimista...56. Re: Explorer 29. 09. 2011 - 15:49
BigTwin_Jirka (52):nekolik pripominek.55. Re: Explorer 29. 09. 2011 - 14:00
BigTwin_Jirka (54): ok. Hele a nebojíš se s tím jet tak rychle? ikdyž zase německé dálnice jsou o něčem jiném než ty naše. :)Ford Explorer 1993
54. Re: Explorer 29. 09. 2011 - 12:36
oister (53): 16? 17? Sám nevím, normálně se jezdí spíš pomalu, ale na německý dálnici je to jinak.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
53. Re: Explorer 29. 09. 2011 - 12:17
BigTwin_Jirka (52): slušný, docela mu dávaš. Kolik si to vezme při 200 Km/h? U toho mého je docela znát. já jezdím piánko tak těch 100 kolem 2000 ot./m. a to bere tak 14 plynu.Ford Explorer 1993
52. Re: Explorer 29. 09. 2011 - 06:11
Mirek (39): Mirek má pravdu. Mám Explorera, kupoval jsem ho 1999 novýho, dneska má víc než 220 tisíc. Sem tam mu vyměním olej v převodovce (jenom ta základní výměna asi 4 litry), ve 150 tisících jsem raději měnil všechny oleje. Mám doma soudek Mobil 5w30 co tam patří do motoru a ten měním po 20t (výrobce doporučuje po 5t což jsem zavrhl jako pitomost u málotočivýho atmosférickýho motoru). Po čase jsem musel opravit zadní stěrač, vyměnit jedno servo v zámku zadních dveří, musel jsem vyčistit servo přepínání malejch kvaltů. Žádný ložiska v kolech, žádnej alternátor, žádná váha vzduchu, žádný čepy, jenom tyčky stabilizátorů snad za 20USD. S tím autem se obvykle jezdí po nákupech, ale jednou za rok se vytáhne na větší vejlet do Alp, kde dostane střední nakládačku (žádnej offroad, ale běžnej SUV se tam určitě nechytá, musely se pro nechopnost v terénu vrátit i skvosty typu Mitsubishi L200. Do terénu mám Landrovera, ale v tom se zase nedá jet 1000 kilometrů, to by mi pukla hlava, nehledě k cestovní rychlosti 100kmh (maximálka 120). Explorer jede běžně trvalou rychlostí 200kmh bez znatelnýho zahřejvání nebo problémama s převodovkou, koneckonců převodovky od Forda jsou asi tak o dvě generace před srovnatelnejma ročníkama Jeepů.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
51. Re: Explorer 28. 09. 2011 - 20:52
pbkarvina (50): Jasan, přesně o tomhle Explorerovi se debatuje, ale taky vymýšlíme další varianty :o)50. Re: Explorer 28. 09. 2011 - 20:01
fandak (48):možná jsem to popletl, asi jsem měl v sobě burčáku víc než je zdrávo :-)49. Re: Explorer 28. 09. 2011 - 19:59
fandak (47):Franto, tu se o Dušanovém fordu nedebatuje, ten jsem nadhodil desotovi já místo novšího explorera o které se tu vedou spory, tak jsem to pochopil já
&ver=1312813396&amb=E
48. Re: Explorer 28. 09. 2011 - 19:09
pbkarvina (37):Já jsem u toho Frantu neviděl47. Re: Explorer 28. 09. 2011 - 19:08
Mirek (46):Jaká se o tom autu rozpoutala diskuse,ale nikdo se nezeptal na původ a stav,co se na tom udělalo,proč se prodává a cenu víceméně tady odhadují.Kdyby to auto někdo skutečně chtěl,tak se mě může zeptat jelikož jsem to auto oživoval po delším stání a nesu Dušanovi za něj záruku,jak je u mne zvykem,když někomu prodám auto.Dušan ho prodává proto,že má ode mne nečekaně za minimální cenu Blazera s 5.7 a v plynu.46. Re: Explorer 28. 09. 2011 - 18:54
fandak (44): čemu se divíš Františku? Je možný, že se pletu :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
45. Re: Explorer 28. 09. 2011 - 18:53
cirus (43): mně přišel Blazer větší, ale sedáky jsou nízko, podobně jako u Caprice. Námitky žádný nemám, jenom píšu, u čeho jsem byl a neviděl jsem důvod, proč by najednou auto přestalo jet a proč by měla skříň bejt po 98000 mil KO. Jasně, mohla to bejt past, ale tohle se nijak nezdálo, že by to bylo dojetý. Slušný auto po slušným člověku, co ho měl od nova.privbox@seznam.cz tel: 603510691
44. Re: Explorer 28. 09. 2011 - 18:49
Mirek (39):Nestačím se tomu všemu divit!43. Re: Explorer 28. 09. 2011 - 15:55
Mirek (39):Blazer 98 mi prave prijde zevnitr mensi nez Explorel.Je jasne ze u tak starych aut je kazdej individualny a ze muzes potkat blazera co bude past...Ovsem budu rad kdyz napises namitky na Worteca a TH700 ! Podle mne tohle je nejlepsi mozna kombinace jakou muzes mit a prave Blazer tim disponuje...42. Re: Explorer 28. 09. 2011 - 11:55
ska-p (38): nepleteš si ho s tímhle : http://www.annonce.cz/detail/ford-explorer-4x4-4-0-16062797-wmdcc2.html41. Re: Explorer 28. 09. 2011 - 11:33
Mirek (39): no, mě bylo hned divný, jak by z motoru, kterej měl nejvýše 3.0 udělali 4.0 :o) No a zas tak špatný auto to taky bejt nemůže, když je to nejprodávanější SUV v Americe. Ale ten motor SOHC... Na toho bílýho Explorera co je na fotce jsem se v Držkové díval, dokonce i před tím v Brně, ale odspod už je celekm slušně nahnilej...Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)