Příspěvky od odpoledne 15. prosince 2009 až do večera 15. prosince 2009
785. Re: 15. 12. 2009 - 20:54
Bob Ash (784): jo, taky jsem se tomu divil. Tak jsem prostě vrátil původní a neřešil to. Auto má zatím jiný priority, na ladění výkonu dojde snad někdy časem. Karbec jsem měnil s tím, že je třeba špatnej a s novým to bude žrát míň. Takhle jsem si ověřil, že tam problém nebyl...1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
784. Re: Motor v laku, začíná nastrojování 15. 12. 2009 - 20:17
Jirka_z28 (783): to je divný. Něco je někde špatně...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
783. Re: Motor v laku, začíná nastrojování 15. 12. 2009 - 20:12
Bob Ash (782): věřím...1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
782. Re: Motor v laku, začíná nastrojování 15. 12. 2009 - 20:07
Jirka_z28 (781): sama o sobě ne, ale může to s ní prostě jet blbě a žrát.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
781. Re: Motor v laku, začíná nastrojování 15. 12. 2009 - 20:06
Bob Ash (779): redukce může bejt zlo, může pokazit průběh, ale nemůže mi snad žrát benzín :)1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
780. Re: Motor v laku, začíná nastrojování 15. 12. 2009 - 20:04
baronet74 (778): však jsem psal o tryskách :) Bohatost směsi jsem donastavil.1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
779. Re: Motor v laku, začíná nastrojování 15. 12. 2009 - 19:44
baronet74 (778): 1406 (el. sytič) je z výroby otryskovanej na economy. Je potřeba ho doladit šroubkama, ale trysky jsou ok.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
778. Re: Motor v laku, začíná nastrojování 15. 12. 2009 - 19:17
Jirka_z28 (776):karburátor z výroby není na ekonomi, má jen základní nastavení aby ti to chytlo pokud jsi ho dál nenastavoval tak se nediv že ti to žralo jak somálskej zájezd.Chrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
777. Re: Motor v laku, začíná nastrojování 15. 12. 2009 - 19:14
Karel75 (769):jo jo repasujou ,ale je na to třeba minimálně tlaková stolice vystružníky ucpávky a hodinářskej soustruh na pozdra a ze tří uděláš tak jeden dobrej.Takže studuj a pak mi dáš za pravdu.Chrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
776. Re: Motor v laku, začíná nastrojování 15. 12. 2009 - 18:34
jeniik (775): redukce byla samozřejmě taky od edelbrocku. Trysky jsem neměnil, ale měl být naladěnej na economy, takže bych si nepomohl.1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
775. Re: Motor v laku, začíná nastrojování 15. 12. 2009 - 17:54
Jirka_z28 (774): to byl problém spíš v té redukci. A taky pánové: Kdo z vás si dal tu práci, aby pořádně naladil trysky?Placaty pikap je nejlepsi ferary! A hydraulicky kitroen je nejlepsi rolsrojs.
774. Re: Motor v laku, začíná nastrojování 15. 12. 2009 - 17:53
jeniik (773): mě novej karbec přidal hodně, ale jen na spotřebě... Jo, byl to Edelbrock přes redukci, nic ideálního. Ale vyměnit trošku lepší průběh za +4 l/100km se mi nechtělo, takže je tam zpátky 23 let starej originál a funguje asi správně...1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
773. Re: Motor v laku, začíná nastrojování 15. 12. 2009 - 17:42
Bob Ash (772): jo von je na tom vlzstně kvadražid.Placaty pikap je nejlepsi ferary! A hydraulicky kitroen je nejlepsi rolsrojs.
772. Re: Motor v laku, začíná nastrojování 15. 12. 2009 - 17:36
Karel75 (771): a cpát square-bore Edelbrock na sání, který je určitě spread-bore, bude opruz.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
771. Re: Motor v laku, začíná nastrojování 15. 12. 2009 - 16:38
jeniik (770):no to je pravda, bude to oříšek. Třeba narazím a pak se na to vykašlu. Ale jak praví klasik - Někdo to musel vyzkoušet a říci: Tudy ne, přátelé...770. Re: Motor v laku, začíná nastrojování 15. 12. 2009 - 16:29
Karel75 (769): ono jde o to, že ne vše jde pořádně vyčistit a zprovoznit. Třeba i jen koroze těla karburátoru je v podstatě neřešitelná věc...Placaty pikap je nejlepsi ferary! A hydraulicky kitroen je nejlepsi rolsrojs.
769. Re: Motor v laku, začíná nastrojování 15. 12. 2009 - 16:27
powerball (768):no tak s tím karbecem jsem vás chtěl spíš poškádlit, ten repasuju spíš ze studijních účelů. Pak tam asi stejně přijde Eda.768. Re: Motor v laku, začíná nastrojování 15. 12. 2009 - 16:07
baronet74 (767):jj,stejna zkusenost i u me kdyz sem repasoval 30 let starej karbec767. Re: Motor v laku, začíná nastrojování 15. 12. 2009 - 16:06
Karel75 (766):Ten karbec nebude fungovat věř jim.Chrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
766. Re: Motor v laku, začíná nastrojování 15. 12. 2009 - 15:59
Karel75 (765):Jo a samozřejmě je možný, že se to vůbec neosvědčí a dojde na vaše slova, stejně jako s tím karbecem, ale aspoň budu chytřejší o vlastní zkušenost, což je přesně ten důvod, proč dávám vůbec dohromady takovýhle auto.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)