Příspěvky od dopoledne 24. srpna 2008 až do odpoledne 5. září 2008
60. Re: Já myslím 05. 09. 2008 - 15:04
Skalik (59):mě je toho tvýho auta celkem líto, ono fakt není ošklivý - s minimem výloh by mohlo bejt celkem pěkný59. Re: Já myslím 05. 09. 2008 - 13:00
ondra (58): tak u toho tviho to aspon stoji za to, ale ta moje kraksna s ito nezaslouzi aspon je to punk :)Kimber 1911, Jeep Wrangler
58. Re: Já myslím 05. 09. 2008 - 12:16
Skalik (57):jojo, to by se ti taky nejspis prihodilo, znam to velice ale velice dobre :)) ja jsem zacal utiranim krytu motoru a o par mesicu je auto bez motoru, prevodovky, zadni napravy, blatniku, narazniku, svetel a jeste par drobnosti.Lincoln Mark VIII 1994 4,6L 285hp Cadillac opera
57. Re: Já myslím 05. 09. 2008 - 11:45
OndraS (56): chtel jsem pretesnit servo a jeste par volovinek v motoru, ale kdyz to vidim tak je mi jasny, ze bych dopadnul uplne stejne, takze to radsi nechamKimber 1911, Jeep Wrangler
56. Já myslím 05. 09. 2008 - 11:42
že vyfocená hromádečka není žádná hrůza. Spíše se mi množí igelitky s nápisem Billa Dnes, v nichž si postupně nosím domů díly motoru. Zatím demontuju jenom to, na čem se nedá moc zkazit, tzn rozebral jsem celé sání, vstřikování, alternátor, víka ventilů a serepetičky okolo. Cílem je prokopat se do spodních vrstev motoru a dostat se nějak bezbolestně ke všem konektorům, čidlům, husím krkům a tak nějak celý motorový prostor začít velebit. Snad to zase poskládám dohromady.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
55. Nějak se nám to zvrtlo 04. 09. 2008 - 22:06
aneb každá oprava auta se dříve či později obrátí v postupné rozebírání až na dřeň.54. Re: Právě 28. 08. 2008 - 22:32
OndraS (52): ...to já bych tomu motoru i vynadal53. Schémata 28. 08. 2008 - 22:30
http://92b4crs.tripod.com/86wiring/86wiringindex.html52. Právě 28. 08. 2008 - 21:59
teď to nejde ani nastartovat. Čekám na dodání nových svíček, ale nějak jsem se nedočkal v daném termínu, takže už jsem začal postupnou rozborku motoru (na voze, vynadávat ho nebudu). Demontáží čím dáv většího počtu komponentů se prokopávám hlouběji do tajů elektroinstalace a hrůz napáchaných předchozími majiteli. Drátotechna v motorovém prostoru je nyní priorita a současně provádím zvelebování vybrakovaných komponentů.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
51. Re: Jéé.. 26. 08. 2008 - 22:24
OndraS (34):ahoj. camaro 2.8 v automatu jsem měl taky. Na začetek s amerikama to neni špatna voba, sice nejede, ale aspon vypadá hezky. Jsou i mnohem horši auta:-) I přesto že si myslim že zachranovat tenhle konkretni kus je blbima, držim ti palce!! Bude to stat hodne nervu,usili a asi i peněz než bude schopno normalne jezdit, ale jak se řika "když človek chce všechno jde". To škubani a klepani bude z nejvetši pravděpodobnosti MAF senzor.1954 Buick Special 2 door Sedan,
50. Re: Takže: 25. 08. 2008 - 00:33
OndraS (45):400 za balíček se dvěma filtrama do ČR. Jeden stojí 4.50 usd, zbytek je poštovný.49. Re: Takže: 24. 08. 2008 - 12:54
OndraS (45): zeptej se nekde, kde prodavaji filtry FRAM, potrebujes part number CA3915, 2x. Ja jsem kdysi platil za svuj cca 180 Kc. Bavlneny asi nemaji smysl, pokud nezmenis druh sani. Ja mam open element a tam rozdil je znat, hlavne na zvuku.48. Re: A ještě pár obrázků zmíněného vozu 24. 08. 2008 - 12:14
majda (47): uvidime co na to řekne "karel ze svazarmu" :D47. Re: A ještě pár obrázků zmíněného vozu 24. 08. 2008 - 12:09
Vencos (46):...proměřit odporovou dráhu volnoběhu,ale asi nejlíp se obrátit na nějakýho "doktora",já na to taky nepřišel sám,s elektrikou sem si užil svoje,stav mýho Camaráda odpovídal tomu co má OndraS a nikdo vmým okolí neporadil ,takže zpojízdňování Camaráda byla a je celkem průda..."zlatá Š 100" :-)...46. Re: A ještě pár obrázků zmíněného vozu 24. 08. 2008 - 11:50
majda (44): no jakštakš sem to pobral,ale jak poznat že to je zrovna TPSka?45. Takže: 24. 08. 2008 - 11:43
...takže od včera jsem opět o něco chytřejší a upřímně se divím, že to auto vůbec nějak jelo. Po sundání víčka rozdělovače je mi už jasno: prostřední "caplík" nebo jak to říct, prostě ten co na něj jde kabel od cívky, je uvolněný, a jestli tam měl být nějaký uhlík, který přenáší proud k tomu unašeči, tak ten uhlík tam není a celé je to vyjiskřené a vypálené. Dále některé konektory jsou zaoxidované, v kabeláži se předtím rejpal nějaký mantinel, je to hrůza a nejradši bych to celý vyškubal a natahal znova.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
44. Re: A ještě pár obrázků zmíněného vozu 24. 08. 2008 - 11:27
Vencos (43):...potenciometr škrtící klapky.Aby bylo docíleno přesného poměru paliva a vzduchu je nutné znát hmotu vzduchu nasátou během jednoho pracovního zdvihu. Za tohoto předpokladu se odměří, přesně časově omezeným otevřením vstřikovacího ventilu, přesné množství a okamžik vstřiku paliva. Natočením škrtící klapky v závislosti na sešlápnutém pedálu akcelerátoru určuje řidič proud nasávaného vzduchu do motoru a tím předurčuje požadovaný provozní bod (požadovaný okamžitý výkon). Potenciometr škrtící klapky vyhodnocuje úhel natočení škrtící klapky. Ramínko jezdce potenciometru na hřídely škrtící klapky. Potenciometr je napájen stabilizovaným napětím. Z důvodu docílení vysokého rozlišení polohy nastavení klapky, je oblast úhlu škrtící klapky rozdělena na dvě odporové dráhy pro volnoběh a plné zatížení. Signál z odporové dráhy se tak přenáší na kolektorovou dráhu.43. Re: A ještě pár obrázků zmíněného vozu 24. 08. 2008 - 10:59
majda (42): já jsem si třeba všil toho, že když na vonoběh otočim kolama, lezou nahoru otáčky42. Re: A ještě pár obrázků zmíněného vozu 24. 08. 2008 - 10:56
Vencos (39):...tak to sem tě blbě pochopil,já myslel že se ti servis rozsvítí i po nastartování...a ten volnoběh může haprovat i kvůli vyběhaný TPSce,podobně mě to blblo taky až na to ,že mě to po půl minutě,nebo když jsem zapnul klimu chcíplo úplně...41. Re: A ještě pár obrázků zmíněného vozu 24. 08. 2008 - 10:53
ondra (40): a kde jí najdu?Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)