Příspěvky od odpoledne 5. září 2008 až do večera 30. září 2008
80. 30. 09. 2008 - 21:55
Tak díky, zkusím to, zobáček tam je, jenom jsem nevěděl, k čemu slouží.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
79. Re: Měl bych další dotaz 30. 09. 2008 - 16:33
ondra (78):jo tak s timhle sem mel taky problem a protoze sem se s tim crcal docela dlouho tak uz sem byl celkem nervni z toho tak sem za to vzal silou a vytrh sem to :) az u druhyho sterace sem si vzpomnel ze mi lezi v aute na sedacce manual kde to pisou :)78. Re: Měl bych další dotaz 30. 09. 2008 - 14:12
OndraS (77):sterac se sunda odklonenim sterace v tom kloubu, ktery je nejblize okna, potom je tam takovy plecovy zobacek, ktery kouka ven, ten vytahnes ven, napr. sroubovakem, pote by ti nemel jit sterac zpet k oknu, kdyz jo malo si vytahnul plisek, az nepujde k oknu, tak sterac vytahnes ven z toho tisicihranu.Lincoln Mark VIII 1994 4,6L 285hp Cadillac opera
77. Měl bych další dotaz 30. 09. 2008 - 11:45
blbějšího rázu. Nemá někdo zkušenost, jak sundati stěrač(e) z 3rd Camaro? Bádal jsem bádal, čekal klasickou verzi - odklop plast, povol matku a z kónusu sundej stěrač - ale prostě je to nějak jinak a nechci používat zbytečné násilí, abych to zmrvil dřív, než by někdo z vás věděl, jak se to sundává (očekávám že to bude nějaká stupidita a já se pak budu mlátit do hlavy že jsem na to nepřišel). Děkuji za jakoukoliv vhodnou radu.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
76. Re: Přátelé 21. 09. 2008 - 12:09
OndraS (74):...já taky objevil místo originálu altíku, implementát s "hrdým" nápisem: made in Germany...,ale funguje osum let bez zaváhání ,včetně denního svícení...tak to zatím neřeším...75. Re: Přátelé 20. 09. 2008 - 20:37
OndraS (74):Muze to byt mozny, ale nemusi byt primo do Camara ale z jiny ameriky, jinak lozisko muze byt z USA a zbyt trba z Ciny, kdyz to bude mit potrebny prumery pro USA lozisko :) Nejcasteji tam byvaji ty Delca, ja ma jeste doma origo z V6 Camara altik, tak ho muzu vyfotit.Lincoln Mark VIII 1994 4,6L 285hp Cadillac opera
74. Přátelé 20. 09. 2008 - 20:14
mám jen tak mimochodový dotaz - při "repasi" motorového prostoru jsem se mimojiné prokopal i k alternátoru. Montovaly se do amerik alternátory Magnetti Marelli? Asi blbost co? Já jen že přesně právě takový tam mám, takže to asi bude nějaká ubastlenina, co? Poněvaž avšak jelikož nýbrž tudíž protože kolega má v Camáru altík zn. Delco a brácha v Oldsu taky Delco. Zaráží mě, že na ložisku hřídele toho Magnetti Marelli altíku je vyražený "vzděláno v jů es ej". Tak nevim, jestli ho tam mám vracet - funkční je a dost tam i pasuje.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
73. Re: Zatím 09. 09. 2008 - 15:34
OndraS (72):Takže jsi ve vztahu k tomuto automobilu v mnohem kvalifikovanějším postavení, než lůza v parlamentu ke své zákonodárné moci, atd, atd ...Nemam rad fotbalisty a zemlovku
72. Zatím 08. 09. 2008 - 11:56
Jsem brambory nechal a cpu se jen omáčkou. Obrázky netřeba, ono bude lepší, když zrovny ty to neuvidíš, protože jinak by sis nic pak nechtěl koupit. Koupil jsem to jako ten kloubouk - ať sluší a mnoho nestojí. Inu moc to nestálo, zato slušelo to tomu - když ses na to koukl z nebourané strany, z dálky, v mlze a v přítmí. Teď jak to stojí s otrhanýma spojlerama, už to moc ladně nevypadá. Zatím ale na exteriér kašlu a hrabu se v motoru. Třeba to ještě pojede : D, rozumím tomu asi jako kokršpaňel uhelné elektrárně.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
71. Re: Já myslím 07. 09. 2008 - 19:48
OndraS (56):tak to gratulace ty kluku ušatá,mě bylo jasný že bez vlastní káry už to dlouho nevydržíš-mě se ani jedna fotesa té tvé "vykopávky" jak tu někdo nazval nezobrazuje,takže zůstávám v blažené nevědomosti jak je moc nemocná:)zatim jen teoretik...od 21.11.08 praktik :)
70. Re: Re: 07. 09. 2008 - 14:39
Skalik (69)::)))Lincoln Mark VIII 1994 4,6L 285hp Cadillac opera
69. Re: Re: 07. 09. 2008 - 13:32
Dufík (68): Nemam vas rad :))Kimber 1911, Jeep Wrangler
68. Re: 05. 09. 2008 - 23:49
ondra (66,67): Přesně tak :))1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
67. Re: Já myslím 05. 09. 2008 - 23:38
Dufík (65):jinak si to trefil, podbehy taky chyceny a blinkr taky s cirou optikouLincoln Mark VIII 1994 4,6L 285hp Cadillac opera
66. Re: Já myslím 05. 09. 2008 - 23:37
Dufík (65):ja vzdycky nemuzu, kdyz vidim tu jeho nadrz :))Lincoln Mark VIII 1994 4,6L 285hp Cadillac opera
65. Re: Já myslím 05. 09. 2008 - 23:19
Bob Ash, Skalik (64): David´s farm ...1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
64. Re: Já myslím 05. 09. 2008 - 18:02
Skalik (63): dojezdit a pak na pole. nebo udělat destruction derby :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
63. Re: Já myslím 05. 09. 2008 - 16:11
tj-max (62): prahy jsou v haji vzadu total, ve predu chyceny, A sloupek dole u dveri na obou stranach drzi jen lak a tak by se dalo pokracovatKimber 1911, Jeep Wrangler
62. Re: Já myslím 05. 09. 2008 - 15:18
Skalik (61):tak to jo, já myslel, že jde jen o ty prahy a nějaký detaily - tak to v tom případě beru zpět :)61. Re: Já myslím 05. 09. 2008 - 15:14
tj-max (60): trochu pofackovat?? myslis jako pretesnit vesechno v motoru od serva po prevodovku. A 1/3 plechariny udelat znova? Ten autak ma dost. Kupoval sem ho na dojeti. Navic ten motor chybej mu dva valce.Kimber 1911, Jeep Wrangler
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)