Příspěvky od podvečera 21. dubna až do večera 6. května
9978. Re: Větrák chlazení 06. 05. 2025 - 22:22
Ewing (9977): Počkej. To je to auto koupený skoro jako vrak, protože jsi chtěl káru, se kterou jezdil Kojak? V začátku jsi měl pocit, že je toho na práci s autem strašně moc a pak už tě to skoro ani netěšilo? Parkovals to někde v průjezdu. Jestli se nepletu, tak je to pokrok jako kráva a máš z toho krásný auto už teď! Klobouk dolů👍Catfish Camaro 4th gen 3.8 Convertible aka Calamaro, Buick Lesabre 1997 Custom aka na jmeno ceka, Favorit 136 LS aka Faaavo
9977. Re: Větrák chlazení 03. 05. 2025 - 21:00
trewis (9974): Škoda, že s autem nemůžu jezdit. Potřeboval bych vyvarit a opravit zadni kapsu v kufru a nepodařilo se mi ještě přesvědčit souseda, který je na to šikovný. Takže se bojím s tou dírou v kufru požádat o veteranske značky. Tak jen vycouvam z garáže a najedu zpátky. Ani jsem nevyzkousel za dva roky,jak rádi prevodovka na všechny stupně. Ale nevadí, všechno má asi svůj čas a třeba za několik let se mi to podaří.9976. Re: Větrák chlazení 03. 05. 2025 - 15:58
trewis (9974): A dlouho jsem se trápil s karburátorem než se mi ho podařilo seřídit.9975. Re: Větrák chlazení 03. 05. 2025 - 15:57
trewis (9974):Zatím jsem jen jeden podbeh a levý blatník opravil a nechal nástřikat. Auto má jen kanadskou spz,tak nemůžu ještě na silnici. Zatím jsem vyměnil několikrát olej v motoru, letos nedávno v převodovce. Dal jsem tam vsnu s vypustnym sroubem a před 2 týdny jsem vyměnil olej v diferenciálu. Vetrak mě napadlo řešit, protože docela hučí, když jede furt zbytečně naplno. Elektrické větráky v té době nedávali,tak to tam nechci dávat, když to není originální z té doby. Navíc bych měl obavy,jestli by to utrhl alternator a aby se mi nehřály moc dráty. A asi bych pak nedostal ani veteranske značky, kdybych tam měl nějakou moderní úpravu.9974. Re: Větrák chlazení 03. 05. 2025 - 08:24
Ewing (9972): já to tady pozoruji jen z dálky. Co si pamatuji, tak jsi dělal nějakou renovaci. Tu máš už hotovou a při jízdě se ti auto přehřívá, že řešíš lepší větrák? Proplach a nová náplň nepomohla? Auto mělo jezdit v Arizoně, tak by pro to mělo být navržené s dostatečným výkonem chladící soustavy. Mě u Caprice funguje chlazení motoru perfektně.9973. Re: Větrák chlazení 02. 05. 2025 - 22:59
Ewing (9971):Jestli se tam dávala visko spojka tak bych to určitě udělal ušetříš tak dvacet koní a spoustu hluku.9972. Re: Větrák chlazení 02. 05. 2025 - 19:45
Chase (9948): Víčko chladiče mám nové. Jde mi o vylepšení. Větrák s viskospojkou nejede pořád na 100% otáček, ale na 20-30, když se zapne při vyšší teplotě spojka tak na 60-70% otáček. Chtěl bych tam dát větrák,který dávali do verze s klimatizací. Ve verzích bez klimatizace šetřili a dávali tam jen větráky bez viskospojky.9971. Re: Větrák chlazení 02. 05. 2025 - 19:41
xaler (9946): dva větráky ne, ten původní nahradit vetrakem s viskospojkou jsem myslel. Pak by jel větrák naplno jen když by bylo potřeba. Našel jsem větrák z Buicka,který měl klimatizací. Tam dávali 20" s viskospojkou. Ten můj,co je napojen nepřímo má 18".9970. A taky jsem si udělal radost 02. 05. 2025 - 14:33
No a taky se musím pochlubit. Udělal jsem si radost. A teď už tedy alespoň budu přesně vědět, jak by se to mělo dělat, kdyby nebylo všechno zrezlý a zteřelý a zpuchřelý a zbastlený...:-)Catfish Camaro 4th gen 3.8 Convertible aka Calamaro, Buick Lesabre 1997 Custom aka na jmeno ceka, Favorit 136 LS aka Faaavo
9969. Nádrž dole 02. 05. 2025 - 14:30
Chase (9968): Tak co se podařilo včera. Nádrž je konečně dole. Nepodařilo se mi povolit jeden šroub držící výfuk, tak jsem musel nádrž naklonit a pak vysunout bokem, ale kupodivu se podařilo. Třmeny jsem odšrouboval pilkou na železo, protože zrezly ty kovový věci, který drží závit, takže se šroub utrhl a pak se poctivě protáčel. S nádrží dole už to půjde chytnout klíčem a řezání flexou nebude třeba.Catfish Camaro 4th gen 3.8 Convertible aka Calamaro, Buick Lesabre 1997 Custom aka na jmeno ceka, Favorit 136 LS aka Faaavo
9968. Re: 28. 04. 2025 - 15:17
ska-p (9967): Jedeme s kamarády do Ivančic na víkend 30.5.-1.6. a chci vzít Buicka, abychom si je s Caddym navzájem poměřili. (Ba-dum-tsss)Catfish Camaro 4th gen 3.8 Convertible aka Calamaro, Buick Lesabre 1997 Custom aka na jmeno ceka, Favorit 136 LS aka Faaavo
9967. Re: 28. 04. 2025 - 09:34
Chase (9965):hele, co jsi to tu psal ze v kvetnu budes nekde kolem Mikulova nebo kde? Kdy by se to melo stat?Miten niin perkele!!!!!
9966. Re: 28. 04. 2025 - 09:05
Chase (9965): jo, nadrz jsem menil u TC, tam jsem nemohl tankovat plnou, jinak to teklo a smrdelo :-D u LeSabru zatim nevim, tak doufam, ze na tom nebudu podobne :-D9965. Re: 27. 04. 2025 - 22:35
Caddy (9953): Já kupuju novou nádrž. Kovová trubička k odvětrávací hadičce (vede k hrdlu nádrže nevím terminus technicus) totál zrezlá a nevěřím tomu. Tu hadici jsem musel rozříznout, jak to k sobě bylo srostlý.Catfish Camaro 4th gen 3.8 Convertible aka Calamaro, Buick Lesabre 1997 Custom aka na jmeno ceka, Favorit 136 LS aka Faaavo
9964. Re: 23. 04. 2025 - 15:39
Bob Ash (9963): Zpyknuťí proti nejvěčimu podňikately na světě!!!Libtardi vsech zemi, spojte se!
9963. Re: 22. 04. 2025 - 00:58
cirus (9962): No když ze zbrusu nový Tesly upadávají kusy karoserie, tak je to trochu větší důvod o tom psát, než když ze 30 let starýho Buicku upadne kus lišty...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
9962. Re: 22. 04. 2025 - 00:50
california_stefan (9961):ja ti nevim... ale pokazdy kdyz nejaky tesle neco upadne tak nad tim onanuji nektery ,,novináři,, cely tydny po celym svete;-) Kdyz zhoří tak to je psani o tom na mesice.9961. Re: 21. 04. 2025 - 22:37
cirus (9958): To jen, kdyby hořela, jinak je Tesla nezajímavá :-)9960. Re: 21. 04. 2025 - 21:37
cirus (9958): Myslíš něco jako: 30 let staré Tesle upadla při jízdě po dálnici lišta. Dotázaní odborníci se dosud neshodli jak je možné, že se na místě udržela tak dlouho :)9959. Re: 21. 04. 2025 - 18:00
Caddy (9953): To bylo jen zacvaknutý? Já právě myslel, že to bylo něčím podlepený/usazený. Očividně to chce kombinaci obého. A já si budu teda držet palce a pravidelně to kontrolovat.Catfish Camaro 4th gen 3.8 Convertible aka Calamaro, Buick Lesabre 1997 Custom aka na jmeno ceka, Favorit 136 LS aka Faaavo
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)