Příspěvky od podvečera 22. března 2009 až do odpoledne 30. března 2009
146. Re: 30. 03. 2009 - 17:14
Lolit (145): oranžovejch na Challengeru bylo víc - na novým je jen nová verze Hemi Orange, ale na starým byly (doufám, že to z hlavy nespletu) od nejsvětlejší po nejtmavší:Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
145. 30. 03. 2009 - 13:34
Netusite nekdo CMYK, RGB a jmeno te oranzove, chci si ji dat na stenu do loznice (jen pruhy mezi tapety). Z obrazku to je asi blbost vytipnout, ze?712 HTP
144. Re: Inspirace 25. 03. 2009 - 18:02
BigTwin_Jirka (142): no moc se mi to nelibi hlavne ty kola. Jinak ja sportovni auta beru jako obal na motor .. takze me to zaujalo ciste technickyKimber 1911, Jeep Wrangler
143. Re: Inspirace 25. 03. 2009 - 17:09
Bob Ash (141): Máš jistě pravdu, tohle už jsem si už ověřil a stačilo mi na to pár kilometrů poté, co jsem si během pěti minut zkusmo "odladil" motor pomocí Diablo Sport Predatoru. Předtím jsme provedli totéž bráchovu Mustangu i Chargeru, takže jsem věděl, do čeho jdu. Nejde o nijak zázračné koně, ale je to dost cítit právě v pásmu 2-3000 otáček (tam se měří emise). Motor je odpodu více agresívní a radostněji se vytáčí.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
142. Re: Inspirace 25. 03. 2009 - 17:04
Skalik (138): Kompresory na HEMI se díky Chrysleru 300C a Chargeru SRT dají běžně sehnat už i na Challengery, já myslel, že se ti ta variace na Cudu líbí. Těch 600PS (a možná i víc) bych jednou chtěl mít, ale na to si musím připravit celé auto, od výfuku přes katalyzátory, parohy, hlavu až po sání. Kompresor pak přijde navrch jako bonus za dlouholetou věrnost.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
141. Re: Inspirace 25. 03. 2009 - 12:03
Skalik (140): mělo by to bejt docela "streetable". Nezapomeň, že u moderních motorů žerou emise hrozivý kvanta výkonu - karburátorová 5.7 Hemi má bez problémů 420hp téměř bez úprav, dokážu si představit, že 6.1 bude mít mnohem víc.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
140. Re: Inspirace 25. 03. 2009 - 08:49
Bob Ash (139): 600hp atmosfericky, to bude asi celkem na hovno k normalnimu jezdeni, bude to muset udelat vysokootackovy a to uz bude nic moc. Kompresor kdyby nedaval tak hnusnej zvuk tak by byl idealni. Ale chapu to sam bych asi taky sel atmosferickou cestou nemam v lasce nuceny plneni.Kimber 1911, Jeep Wrangler
139. Re: Inspirace 25. 03. 2009 - 05:41
Skalik (138): jeden kluk na moparts.com teď bude stavět do Road Runnera nějakou hovadskou 6.1 - a mám pocit, že jemu to vychází snad na 600hp atmosféricky... Nicméně on nemusí řešit emise :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
138. Re: Inspirace 24. 03. 2009 - 21:29
BigTwin_Jirka (134): ta kurva chlape snad jsem trosku technici ne, kapota pruhy ... vsechn o zbytecnosti, ja to linkoval kvuli tomu kompresoru.Kimber 1911, Jeep Wrangler
137. Re: Inspirace 24. 03. 2009 - 16:56
BigTwin_Jirka (136): dobrá, tak má jednu vačkovou hřídel, ale když se mluví o "ostrý vačce", obvykle se myslí vačková hřídel. A ta je v Hemi vážně jen jedna.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
136. Re: Inspirace 24. 03. 2009 - 16:24
Bob Ash (135): Jedna vačka, che che, to by byl príma motor, che che.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
135. Re: Inspirace 24. 03. 2009 - 16:20
BigTwin_Jirka (134): mě se na Challengeru pruhy líběj, i když ne tyhle á la Cuda, ale spíš z R/T Classic, a nebo pruh pod prolisem, á la '70 R/T.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
134. Re: Inspirace 24. 03. 2009 - 16:15
Skalik (133): Ta kola se mi nelíbí, boční nálepky tříští nádhernou linii, černá kapota vypadá lacině a Cuda čumák mi nevoní. Kompresor je jiná, 650 koní by odpovídalo Stage I t.j. jen kompresor bez úpravy střev při menším tlaku. 900 PS Stage III je to, co bych chtěl, ale nikdy mít nebudu. Tady je už dost zkrácená životnost motoru a s autem se jezdí dost nepohodlně (vím to, třeba volnoběh je kvůli ostrým vačkám vysoko a když se jezdí po městě, musí se pořád přibržďovat atd.). Tyhle úpravy bych samozřejmě bral, ale jen na závodním speciálu a to už bych si dnes dvakrát rozmyslel, jít do toho.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
133. Inspirace 24. 03. 2009 - 11:05
Inspirace pro jirku:Kimber 1911, Jeep Wrangler
132. Re: Re: 23. 03. 2009 - 08:50
Mirek (128): v challym jsem nejel, takze torzni tuhost nemohu posouditKimber 1911, Jeep Wrangler
131. Re: 22. 03. 2009 - 23:17
Caddy (130): prosil bych zabalit. Děkuji...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
130. 22. 03. 2009 - 22:55
129. Re: Re: 22. 03. 2009 - 22:33
ska-p (127): ale prodává... ale Chryslery obecně moc ne :))Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
128. Re: Re: 22. 03. 2009 - 21:35
Skalik (126): fantazíruješ :-))) To by pak byla kroutivá mrdka :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
127. Re: Re: 22. 03. 2009 - 19:13
Bob Ash (123):Challenger se neprodává?Miten niin perkele!!!!!
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)