Příspěvky od poledne 17. dubna 2009 až do rána 31. května 2009
186. Re: 31. 05. 2009 - 09:06
Caprice79 (185):No ty vole,to někdo rozprodává u nás sbírku?Hemi,R/T,Super Bee,Yenko...Takový klenoty a nikde se neobjeví:-(185. 30. 05. 2009 - 22:18
http://www.annonce.cz/detail/Dodge-Challenger-R-T-7154345-W24KSY.htmlCHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
184. Re: Wideband sensor 13. 05. 2009 - 14:46
BigTwin_Jirka (182): taky mam to same, dneska sem si pro ni byl :-DChevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
183. Re: Wideband sensor 12. 05. 2009 - 19:37
BigTwin_Jirka (182):hadeChrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
182. Re: Wideband sensor 12. 05. 2009 - 15:22
Sejki (177): Už je doma, musím jen navařit na výfuk kroužek pro další lambdu.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
181. Re: po delsi dobe venku 19. 04. 2009 - 18:37
donpedro (180): jaj, závidím :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
180. Re: po delsi dobe venku 19. 04. 2009 - 18:34
Bob Ash (179):pristi vikend budu v san franciscu :-)God Forgives, I Don`t.
179. Re: po delsi dobe venku 19. 04. 2009 - 17:33
donpedro (178): slint... co děláš příští víkend? To auto chci vidět konečně naživo :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
178. po delsi dobe venku 19. 04. 2009 - 16:50
God Forgives, I Don`t.
177. Re: Wideband sensor 19. 04. 2009 - 13:28
BigTwin_Jirka (176): Hm no vidis, asi si taky objednam jeden kousek :)Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
176. Re: Wideband sensor 19. 04. 2009 - 13:02
Sejki (175): Ano.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
175. Re: Wideband sensor 19. 04. 2009 - 10:13
BigTwin_Jirka (174): Jo ták, doufam ze teda k tomu davaj aspon soft zadarmo....Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
174. Re: Wideband sensor 19. 04. 2009 - 09:35
Sejki (173): Ne ne, to není jen kabel k měřáku, to je samostatná jednotka (digitální vstup, výstup plus dva programovatelné analogové výstupy) s možností přímého napojení na Innovate budíky za pár peněz, kdybych něco sám bastlil, levnější by to nebylo. Takhle ten klumpík připojím k notebooku a můžu tunit do bezvědomí.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
173. Re: Wideband sensor 18. 04. 2009 - 10:39
BigTwin_Jirka (171): Ja myslel ze si chtel jen samotnou lambdu, tohle je i s kabelem pro ridici jednotku od Innovate, takze pro tebe bude spis toto http://www.extremepsi.com/store/customer/product.php?productid=19568&cat=1059&page=1Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
172. Re: Wideband sensor 17. 04. 2009 - 22:07
Sejki (167):nemusím k moři u Luminy stačí když zaprší a motor se chová jinakChrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
171. Re: Wideband sensor 17. 04. 2009 - 20:58
Sejki (164): A mám vybráno http://www.extremepsi.com/store/customer/popup_images.php?productid=19378 bez budíku, nepotřebuji barevné opičky, ještě jednou díky za tip!Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
170. Re: Wideband sensor 17. 04. 2009 - 19:52
Sejki (169): Díky, už jsem si poradil sám, ale stálo to dost peněz. Ke štěstí mi chybí jen ta WB sonda.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
169. Re: Wideband sensor 17. 04. 2009 - 19:34
BigTwin_Jirka (168): Znam jednoho ladice v cr co ti udela mapy bez dynamometru a ty co k tomu potrebujou dynamometr bych spocital na jedne ruce, vic jich u nas bohuzel opravdu neni.Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
168. Re: Wideband sensor 17. 04. 2009 - 19:14
Sejki (167): Dyno, no u nás je to těžký problém, protože nikdo nemá software. Všichni jsou "specializovaní" na nafťáky a vůbec hlavně na koncernové motory, to sype. Nejsme bohužel v Americe, kde je samozřejmostí naladit jakýkoliv motor, co přijede do dílny. Hlavně se nepodvádí (u nás známá hesla "co kůň to tisíc korun", stačí zadat odlišný tlak vzduchu, vlhkost nebo teplotu a ejhle, vylíhly se koně) a ceny jsou podstatně příznivější (např. celkové tunění motoru ke kompresoru cca 500USD). Abych to zkrátil, pomocí pomocného tunícího počítače (například SCT nebo Diablosport) s napojením na notebook jde dosáhnout totéž co na dynojetu, ale dlouho to trvá a výsledky nejsou tak exaktní. Samozřejmě, že se nedá určit přesná hodnota výkonu a podobně, jde hlavně o kvalitní naladění poměrů v motoru. Pro domácí použití je to ovšem víc než dostačující. No a wideband sonda je důležitá pro absolutní kontrolu naladění, protože se s její pomocí odhalí případné chyby v ladění, jejichž pozdní odstranění by mělo pro motor fatální následky.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
167. Re: Wideband sensor 17. 04. 2009 - 12:23
baronet74 (166): Chapes to dobre, protoze kdyz mas smes chudou tak propalis pisty a vylitaj ti vyfukem :-D, pokud mas smes zase moc bohatou tak toho tolik nenapachas, ale svicky budou cerny a zbytecne to bude zrat, pak je treba taky dobre sledovat teplotu vyfukovych spalin, na motoru mit senzor klepani, jestli ti nahodou nevznikaji detonace v motoru atd.... takhle se vetsinou hlidaji motory s el. vstrikovanim navic preplnovane, pac tam ziskat detonace v motoru a odrovnat ho neni problem :) Proto na karburatorove verzi atmosfery staci lambda. Je jasny, ze kdyz ladis uz velky stado koni, je lepsi zajet na dynamometr. Ale to je na dlouhe vypraveni. Kdyz treba pojedes na dynamometr tak je lepsi motor naladit jeste ten den. Pokud pojedes jeden den na brzdu, neco poladis na motoru a prijedes treba az za dva dny znovu na mereni tak ti to je k nicemu protoze hodne zavysi na tlaku vzduchu,teplote a vlhkosti. Nevim jestli si nekdy jezdil u more, ale ten motor jede uplne jinak pac u more je vlhci vzduch nez v nitrozemi....Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)