Příspěvky od odpoledne 15. února 2009 až do večera 26. února 2009
40. Re: Výfuky Agusta 26. 02. 2009 - 22:38
Mirek (26): Jede dost. Test http://www.motorcyclistonline.com/features/122_0310_mv_agusta_brutale_s/index.htmlNema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
39. Re: Re: 26. 02. 2009 - 22:36
CAMARO 78 (38):Dynomax mi zní lííp:-D...Family life ...no money no us cars! Fcking HTP!
38. Re: Re: 26. 02. 2009 - 22:36
Gilgit (35):Nedávno jsem výfuky řešil. Původně jsem měl v pácu dynomax. Ale nakonec jsem zvolil pypes.37. Re: Re: 26. 02. 2009 - 22:35
CAMARO 78 (34):to co si tu poslal je na rok výroby 86-89 já mám 91...Family life ...no money no us cars! Fcking HTP!
36. Re: Výfuky Agusta 26. 02. 2009 - 22:32
CAMARO 78 (29): Každá nová motorka musí splňovat emisní normy již z výroby. Potom se to schvaluje v EU a potom zase u nás...Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
35. Re: Re: 26. 02. 2009 - 22:31
CAMARO 78 (33):vím že to nebude todle :-)..ale jako že je to ten dynomax co máš na mysli...no každopádně pokutím impextu a oslovím donpedra a bude se to kutit auto má bejt slyšet:-))Family life ...no money no us cars! Fcking HTP!
34. Re: 26. 02. 2009 - 22:30
Gilgit (32):http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?Ntt=exhaust&N=700+4294920008+400358+4294908128+4294908116+115+4294840072&Ntk=KeywordSearch33. Re: 26. 02. 2009 - 22:28
Gilgit (32):Na leprona jsou trochu jiné....32. 26. 02. 2009 - 22:26
http://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=en&u=http://www.dynomax.com/products/superturbo.html&ei=dQinSfy_DdWW_gaD1MDbDw&sa=X&oi=translate&resnum=2&ct=result&prev=/search%3Fq%3DDynomax%2Bsuper%2Bturbo%26hl%3Dcs%26lr%3D%26sa%3DGFamily life ...no money no us cars! Fcking HTP!
31. Re: Re: 26. 02. 2009 - 22:23
Gilgit (30):impexta a nebo donpedro. To jsou velmi spolehlivé zdroje na dopravu :-)30. Re: Re: 26. 02. 2009 - 22:21
CAMARO 78 (28):jj a ty to umíš objednat:-D...nebo mně na to aspon navest:-)Family life ...no money no us cars! Fcking HTP!
29. Re: Výfuky Agusta 26. 02. 2009 - 22:19
BigTwin_Jirka (25):Motorky mě sice vůbec neberou, tudíš o nich moc nevím. Ale motorky přeci na emise nejezdí ne? Jen na technickou.28. Re: 26. 02. 2009 - 22:18
Gilgit (27):Dynomax super turbo přímo na leprona. Už jsem ti ho sem na forum dával.27. 26. 02. 2009 - 22:12
Tak mně napadá potřebuju udělat vejfuck na Le baronovi zadní koncovka je dělaná podle mýho na koleni a vypadá strašně...poradte někdo jeslti mám kutit přímo nějakou sadu nebo co ...prtže bych chtěl aji lepší zvuk je jasný že zvalcovýho 2.5litru s turbem nevykouzlím zvuk V8 ale něco lepšího by to šlo...Family life ...no money no us cars! Fcking HTP!
26. Re: Výfuky Agusta 26. 02. 2009 - 16:55
BigTwin_Jirka (25): Hezká věc:-) Kolik to točí a kde to má to pravý peklo? A jak velký je to peklo? Super ozdoba pro to letmý kolo. Tyhle motorky mají výhodu, že když je už na tom člověk tak zle, že na ni ani nevyleze, tak si ji může doma vystavit a jen se na ni dívat a i to je požitek :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
25. Výfuky Agusta 26. 02. 2009 - 15:57
Jak jsem slíbil, tady jsou pro ukázku krásné práce výfuky na Agustě. Jsou kompletně celé i se svody z titanu, na tlumiči vyleptáno matné logo. Sváry jsou precizní, pod motorem je první expanzní část, ta tlumivka vzadu je vlastně také jenom průchozí expanzka. Dohromady to má krásný zvuk, nic tichého, ale má to homologaci a vůbec není důvod s tím cokoliv dělat a tunit. Na téhle motorce se jenom musel koupit čip do počítače, aby se upravil průběh momentu, kdy je z důvodu emisních předpisů propad jako kráva v cca 2-3tisících otáčkách. Jo a dopředu se dal štítek, přeci jenom to jede 250 (omezeno, kapotovaná jede podstatně víc). Motor je vyráběný v Maranellu, hádejte v jakéže fabrice? Foceno mobilem, neměl jsem krátké sklo na foťák a dílna je malá (topím tam celou zimu kvůli kondenzaci par).Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
24. Re: Re: 15. 02. 2009 - 21:18
Dufík (23): Náhodou ten náš je stále v kondici, chytá na našlápnutí (nemusí se roztlačovat) a dokonce má zaplacenou pojistku !!! Má to něco do sebe a pěknejch pincků už moc nejezdí :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
23. Re: Re: 15. 02. 2009 - 20:21
Mirek (22): Hahaaaa, ted jsem zavzpomínal na svýho rudo-bílýho fichtla 21čku :-))) Ten muj se vyznačoval specifickým zvukem a to, že v něm zvonilo -jako by v něm bylo plno malých zvonečků :-D1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
22. Re: Re: 15. 02. 2009 - 20:11
BigTwin_Jirka (21): Jenže u fichtlu se ten výkon dal udělat jen otáčkama a to zas klika moc dlouho nebyla ochotná trpět... :-) Na ten zvuk, když se kousne se nedá zapomenout :-) Detaily jsou někdy fakt neskutečný, proto si strašně rád prohlížím stavby. To jsou opravdu někdy nadpřirozený věci, že to snad ani není z tohohle světa :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
21. Re: Re: 15. 02. 2009 - 14:25
Mirek (20): U dvoutaktů je ladění výfuku naprosto nezbytné. I fichtl se dal naladit na slušný výkon, ale když si vzpomenu na to kolínko, co šlo z motoru, musím se tomu chechtat. Donedávna jsme ještě měli "novou" dvoutaktní motokrosovou Hondu 250 (bohužel už druhým rokem musíme mít čtyřtaktní 450) a tam stačilo, když se někdo svalil a výfuk namáčknul a motor hned ztratil výkon. Dvoutakty mají hned u výstupu z hlavy expanzní část, která je dost velká a vlastně se ani nedá nic vypočítat. Mě se líbí, když jsou věci dotažené do detailu a když se hledí na estetiku. Až budu mít chvilku, skočím do dílny vyfotit lahůdkové výfuky na MV-Agustě vyrobené z titanu.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)