Příspěvky od podvečera 11. srpna 2011 až do večera 11. srpna 2011
80. Re: Rezonatory 11. 08. 2011 - 23:59
Bob Ash (78): trosku ted odbocim, four link a ladder bars, vysvetli mi rozdil :) je my jasny v uchyceni ale k cemu se vyuziva ladder bars, sem to jeste nevidel... spis teda triangular four link to jo, ale ladder neChevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
79. Re: Rezonatory 11. 08. 2011 - 23:58
Bob Ash (78): vsak to jsou univerzali ktery stacej, treba TTI, Hooker a pod jsou kvalita...Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
78. Re: Rezonatory 11. 08. 2011 - 23:53
Sejki (76): Tys někdy někoho viděl, nebo jsi o tom alespoň četl, že by na V8 v nějaký běžný aplikaci dělal custom svody??Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
77. Re: Rezonatory 11. 08. 2011 - 23:52
DCharger (74): vidim to tak, ze bych misto dilu 2086 a 2087 na obrazku dal tlumice z Avie, a dily 2089 a 2090 vyhodil a nahradil rovnejma trubkama bez tech svesenejch šulinku na koncich...Go Fast... or Go Home!
76. Re: Rezonatory 11. 08. 2011 - 23:42
DCharger (75): mas katalyzator, pak je tlumic a na konci to vypada na pruchozi tlumic... ne zadnej rezonator nemas, to je jen komercni vystrel aby si to lidi kupovali s tim ze ti to urychli splodiny, ale pamatuj, splodiny ti urychli maximalne turbo a nebo na konci pripojenej vysavac, vyplachovani valcu a vykon v urcitem RPM spektra ti zajisti pouze presne postavene vyfukove svody pro danej motor, co je pak dal za svodama uz je uplne jedno, ale vetsinou tam je bud trubka az do zadu a nebo alespon nejakej pruchozi tlumic aby to tak nervalo. To ze se na auta davaj z tovarny litinove svody a nepruchozi tlumic je z duvodu 1. aby vyfukove splodiny byly tiche 2. rozlozeni vykonu a krouticiho momentu do vetsiho spektra otacek, treba rozsah 2000-5000, uz jenom tim ze za obyc svody vyhazes ruzny katalyzatory a tlumice a das jen pruchozi, tak ti to zadnej vykon neprida ani kroutici moment, ten je furt stejnej, jen diky tomu ti to posune do jineho spektra otacek takze nahle budes mit vic vykonu v 3500-5000 otackach ale naopak ti ho z 2000-3500 sebere... pak se menej vyfukove svody z duvodu zmeny vykonu v urcitem spektru otacek. Ty svody co se prodavaj na summitu atd na kazdem motoru funguji jinak pac kazdej motor je original, pokud chce clovek opravdu funkcni svody, musi na motorovou brzdu a primo tam je udelat, vetsinou se postupuje tak ze se zvoli prumer trubek jako jsou vyfukove kanaly, musi mit stejnou delku a treb zacnes na dvou metrech a postupne je zkracujes dokud nedosahnes pozadovaneho vykonu v urcitem spektru otacek. Pokud vidis nekde nejaky svody kde jednotlive vetve jsou ruzne dlouha a jsou strasne kratka tak ty jsou na picu...Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
75. Re: Rezonatory 11. 08. 2011 - 23:29
Sejki (72): aha, jakoze mam ctyri tlumice a zadnej rezonator, jo?Go Fast... or Go Home!
74. Re: Rezonatory 11. 08. 2011 - 23:28
Jířa (71): tohle je presne ono:Go Fast... or Go Home!
73. Re: Rezonatory 11. 08. 2011 - 23:13
Sejki (70):To mám ještě z dob kdy jsem závodil.72. Re: Rezonatory 11. 08. 2011 - 23:12
DCharger (69): ty mas vyfukove tlumice, rezonator je tuningova vec a vetsinou nahrazuje katalyzatorChevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
71. Re: Rezonatory 11. 08. 2011 - 23:12
DCharger (69):Fotku bys někde nenašel? Myslím sestaveného výfuku třeba z nějakého E-shopu.70. Re: Rezonatory 11. 08. 2011 - 23:11
Jířa (68): a to si nekde vycetl a nebo to mas zmerene na brzde? jeden chytry pan z ameriky co to ma odzkousene ma trosku jinej nazor... tak proto se ptam...Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
69. Re: Rezonatory 11. 08. 2011 - 23:07
Jířa (68): tak ted v tom mam dokonalej zmatek.Go Fast... or Go Home!
68. Re: Rezonatory 11. 08. 2011 - 22:52
DCharger (67):Rezonátor se montuje za účelem zrychlení odvodu výfukových plynů, kterým dává tzv. virující pohyb a tím je zrychluje ve výfukovém systému. Takže dochází k rychlejšímu vyprázdnění a lepšímu plnění válců.67. Rezonatory 11. 08. 2011 - 22:48
Z vizualniho duvodu zvazuju odstraneni rezonatoruu. Z Googlu jsem se dovedel ze rezonatory slouzi ke zrychleni vyfukovych plynu. Od mechanika zas ze k vyhlazeni zvuku (coz by i sedelo k nazvu).Go Fast... or Go Home!
66. Re: avia 11. 08. 2011 - 22:35
Sejki (65): pokud tim ''prd prd prd'' myslis vyuziti auta vyhradne jako DD, tak ano. V podstate silu motoru zužitkuju jen k bezpecnymu predjizdeni.Go Fast... or Go Home!
65. Re: avia 11. 08. 2011 - 21:51
DCharger (64): H se dela na vyrovnani tlaku, ale pokud to mas na prd prd prd tak bych snad rekl ze zbytecny... kazdopadne to trubkou propojit muzes. Treba na motorce kde sem mel V motor dvouvalec byly vetve taky propojeny:)Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
64. Re: avia 11. 08. 2011 - 21:11
Schaman (63): a je to ''H'' opravdu NUTNY? Prej jeho spravny umisteni je docela matematika... Ted tam mam origo dve vetve, co nejsou nikde spojeny. O vyslednej akustickej projev mi nejde vubec, jen chci nahradit shnily tlumice novejma. Ublizim cemusi kdyz tam jen dam Avia tlumice a neudelam Hacko?Go Fast... or Go Home!
63. avia 11. 08. 2011 - 20:48
průchozí to není,je to skvělej tlumič ač by to do něj nikdo neřek,na V8 dej na každou větev jeden,je nutné před nimi udělat "H" propojení krátkou trubkou(na vyrovnávání pulzů),a jestli to chceš mít extra tichý,tak udělej za nimi další Háčko a připoj ještě na každou větev po jednom tlumiči a pak to můžeš spojit do silnější roury(součet průřezů obou větví)což je lepší pro průběh všeho,a nebo nechat dvě větve až na konec.62. Re: Tlumice z Avie 11. 08. 2011 - 19:08
DCharger (61): pokud je pruchozi tak se ti maximalne posune kroutak...Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
61. Re: Tlumice z Avie 11. 08. 2011 - 19:04
Sejki (60): obavam se ze pruchozi je. Mam na mysli totok:Go Fast... or Go Home!
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)