Příspěvky od noci 12. srpna 2011 až do rána 13. srpna 2011
100. Re: Rezonatory 13. 08. 2011 - 08:21
BigTwin_Jirka (99):Teď tě nechápu...99. Re: Rezonatory 12. 08. 2011 - 22:32
Jířa (88): Prosil bych tedy alespoň o vysvětlení pojmu "...Co se týče rezonátoru jako takového, tak funguje stejně jako hlaveň pistole. Alespoň ten co jsem jezdil na Pumici. A docela to i fungovalo....".Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
98. Re: 12. 08. 2011 - 15:31
Caddy (95):Přišlo mi že chambered májí hezčí zvuk oproti turbo style.97. Re: 12. 08. 2011 - 15:28
Caddy (95):Předpokládáš celkem správně96. Re: 12. 08. 2011 - 15:26
Sejki (94):Jasný... Ty průchozí jsou TURBO STYLE95. Re: 12. 08. 2011 - 15:20
Sejki (94): aha, takhle...a predpokladam, ze pruchozi je lepsi na vykon, ale mene ucinny co do tlumeni...?94. Re: 12. 08. 2011 - 15:18
Caddy (92): pruchozi je ta roura co treba postnul jira tu fotku kterej vidis skrz a nepruchozi se oznacuje ten kterej ma v sobe prepazky a skrz nevidis...Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
93. Re: Rezonatory 12. 08. 2011 - 15:13
Jířa (91): tak jasny, ma to i svoje klady. Ja jen ze s tema vedlejsimi ucinky je to o kompromisu...Go Fast... or Go Home!
92. 12. 08. 2011 - 15:12
nerad se motam do zcela odborne diskuse na vyssim levelu, ale me tam zaujalo to rozliseni tlumicu na pruchozi a nepruchozi - co to je, vzdyt ty plyny tim musi prece projit skrz az na konec vyfuku, tak o co tady jde? :)91. Re: Rezonatory 12. 08. 2011 - 15:02
DCharger (90):Tak to nevím... Já jsem je použíl z důvodů snížení teploty v motorovém prostoru a též z důvodu případného úkapu na rozpálené svody.90. Re: Rezonatory 12. 08. 2011 - 14:56
Jířa (88):s tepelnou izolaci svodu se kdysi experimentovalo i v rally sportu. Nakonec se ale ukazalo, ze je zbytecna a uz se nepouziva. Akkumuluje totiz teplo ve stenach svodu a ty pak praskaji. Navic znemoznuje prirozeny chlazeni svodu naporem vzduchu.Go Fast... or Go Home!
89. Re: Rezonatory 12. 08. 2011 - 14:28
BigTwin_Jirka (86):Nevím... S rezonátorem jsem jezdil pouze na jednom autě a ten byl uprostřed výfukového systému. Resp. nahrazoval katalizátor.88. Re: Rezonatory 12. 08. 2011 - 14:26
BigTwin_Jirka (87):Nikde jsem nic nepřekládal... Co se týče těch svodů, tak mám přímo od chlapíka který se zabýval stavbou výfuků okruhových a formulových vozů. Svody, potrubí, tlumiče... prostě komplet výfukový systém na míru. A nemyslím si že by to byly bludy. A co se týče toho rezonátoru, tak to s tou hlavní jsem přirovnával ke konkrétnímu rezonátoru který jsem měl v ruce a prohlédl jsem si ho. Ostatně jsem k tomu připsal dovětek "Alespoň ten co jsem jezdil na Pumici."87. Re: Rezonatory 12. 08. 2011 - 13:55
Jířa (83): To jsi někde něco špatně přeložil. Neříkám, že to jsou samý nesmysly, jenže mezi správný věci zamícháš nepravdu a pak to celý vypadá blbě. Třeba s těma průřezama to tak nejni, hned za kebulí se dají (a používají se často) urychlovací vlažky, který mají světe div se, skoro poloviční průřez než ostatní potrubí, používá se stočenej profil leteckýho křídla. Spousta i originálních svodů je tepelně izolovanejch, jenom to na nich nejni vidět, protože se používá keramickej nátěr uvnitř trubek a jakýkoliv oplejtání je dokonale zbytečný. Přirovnávat funkci rezonátoru k hlavni pistole je dost mimo, kdyby to tak bylo, tak je na konci velfuku větší rychlost plynů, než na začátku, což zase v poslední větě popíráš. Proč to děláš?Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
86. Re: Rezonatory 12. 08. 2011 - 13:42
Jířa (68): Já mám zasejc rezonátory úplně vzadu, to je divný co? Takže se vlastně dají použít úplně všude.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
85. Re: Rezonatory 12. 08. 2011 - 13:25
DCharger (74):něco takovyho mám na limuzíně, jen trochu delší, katalyzátor, pak velky tlumiče uprostřed a na konci za nápravou maly tlumiče, na jedné limě mě to uhnilo ty zadní tlumiče za nápravou tak jsem jezdil chvíli bez toho a na zvuku to poznat nebylo, pak koupeny a navařeny zpět novy84. Re: Rezonatory 12. 08. 2011 - 08:29
Jířa (83): no to je prave ono, ono to ty kone neprida, jen je nekde sebere...Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
83. Re: Rezonatory 12. 08. 2011 - 00:30
Sejki (76):Ale kdepak... Rychlost splodin ve výfukovém systému ovlivňuje daleko víc faktorů než jenom turbo. Rychlost splodin ovlivňuje především jejich teplota. Čím jsou teplejší, tím jsou řidší- tudíš rychlejší. Proto se bandážují výfukové svody a nebo se povrchově upravují aby nebyly tepelně ztrátové.82. Re: Rezonatory 12. 08. 2011 - 00:22
Sejki (76): uz to chapu, diky za vysvetleni.Go Fast... or Go Home!
81. Re: Rezonatory 12. 08. 2011 - 00:15
Sejki (79): Právě, v reálu začne mít smysl dělat vlastní svody až když děláš něco tak úchylnýho, že to zatím nikdo nedělal (třeba oturbenou 440 nebo tak něco).Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)