Příspěvky od odpoledne 13. srpna 2011 až do odpoledne 17. září 2011
120. Re: 17. 09. 2011 - 16:47
Lazarus (119): Dej tam nějakej rozumnej kompromis - rozhodně ne jen trubky (to bude slyšet dva bloky daleko), radši asi ani glasspacky, ale kup nějaký decentně hlučnější tlumiče. Já měl na Capricu levný Dynomax Thrush Turbo ($20 kus) a bylo to tak akorát - s trochou opatrnosti se dalo přijet na sídliště o půlnoci a nevzbudit nenávist sousedů, dalo se jezdit dlouhý cesty a zároveň to mělo fakt příjemnej zvuk... Co v tom máš vlastně za motor? 390?Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
119. Re: 17. 09. 2011 - 16:33
Jířa (118): No na dlouhé cesty se to asi nedá. Ale jak jsem psal, dá se to teoreticky udělat vyměňovací :) Že bych tam nechal tlumiče a v případě nutné potřeby zaskotačit si na parkovišti městské fabriky bych je sundal a prodloužil trubkama :D A pak nazpátek ty tlumiče :D :D :D :D118. Re: 17. 09. 2011 - 15:54
Bob Ash (112):Já jsem jezdil s Camarem co mělo také glasspacky, výfuky tomu končily před zadní nápravou a zas takovej brutal to nebyl. Ta žlutá škodovka co jsem měl dělala větší kravál. Ale ta dělala vyloženě kravál.117. Re: 17. 09. 2011 - 14:48
DCharger (116): Díky. To přesně vysvětluje, proč se mi v zimě kouřilo jen z jednoho výfuku, když jsem nastartoval :) Pak teda z obou, z čehož usuzuju, že je to funkční :)116. Re: 17. 09. 2011 - 12:57
Lazarus (113): Co se tyka ty klapky s perem, viz prispevek č. 56 v tyhle rubrice.Go Fast... or Go Home!
115. Re: 17. 09. 2011 - 12:21
mikky (114): Tak já o tom jenom tak přemýšlím zatím :) Rozhodně to není tak, že bych šel a fiknul je :D Třeba tam časem přijdou jen jiný tlumiče :) Ještě nevím. Já to auto totiž zvenku slyšel jen na volnoběh :D Nikdy jsem ho neslyšel zvenku za jízdy (bojim se to někomu půjčit :D ) a Fernie se mi nepochlubil, jak se mu to zvukově líbilo :)114. Re: 17. 09. 2011 - 10:11
Lazarus (111):Je to blbost, jak píše bobeš nějakej tlumič bys tam dát měl, ostatně až budeš mít hotovou převodovku, tak si to můžeš zkusit i bez těch trubek a uvidíš jak poběžíš pro 2 spony abys tam mohl nějaký tlumiče vrátit :o)113. Re: 17. 09. 2011 - 08:35
Bob Ash (112): No jsou tam dvě roury zvlášť. Od motoru, až po konec. Tedy na konci každé větve jeden soudek :) No já ještě nevím. Dlouho jsem si s tím pohrával, jestli s tím něco dělat nebo ne. Ono to auta má celkem hezkej zvuk, ale je moc potichý. Skusil bych to, ale nevím, jestli se to k tomu autu bude vůbec hodit, těžko říct. Třeba by to byla bomba a třeba by to bylo úplně k ničemu... Fakt nevím :) Každopádně díky za odpověď :)112. Re: 17. 09. 2011 - 00:56
Lazarus (111): Malej :) Výkon možná o trochu větší, i když je otázka, jestli už to bez tlumičů nebude mít moc malej zpětnej tlak (nebo jak se tomu říká česky - back pressure). A hlavně to bude dělat STRAŠNEJ bordel. Pokud to nemáš tak, že bys měl na každý větvi dva tlumiče a ufiknul jen jeden, tak to bude nepoužitelný pro normální provoz.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
111. 16. 09. 2011 - 20:17
Chlapci, už dlouho jsem o tom přemýšlel. Ale Nargo mi to připomněl. Chci se zeptat na to, co se stane, když ufiknu z výfuků tlumiče a narvu tam jen kousek trubky... Zvuk je jasnej. Zajímá mě výkon, spotřeba. Jakej to na to bude mít vliv? Mám jen dlouhý roury a na úplném konci obyč zvukové tlumiče.110. Re: 23. 08. 2011 - 16:13
BigTwin_Jirka (109):V tom druhym videu to taky na motorce je :) Ještě by mě zajímalo jak do toho nainstalovat zapalování nedopálený směsi benzinu aby si to i pěkně efektně zastřílelo :DFord Galaxie 500 XL 65 289 cu.i. , Jeep Cherokee Laredo, 92, 4Litr
109. Re: 19. 08. 2011 - 14:06
Mat (103): Viděl jsem to i na motorkách.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
108. Re: zcela zbytečná debata 19. 08. 2011 - 14:06
Jířa (102): No trubky bejvají rozdílný proto, jak kdo jakou kde ukradne. Jinak bejvají o konstantním průžezu od sloučení svodů až po koncovku, pár jsem jich měl a pokaždý to bylo úplně exaktní, když to měl bejt 2 3/4 tak to bylo všude, když 2 1/2 tak totéž.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
107. Re: 17. 08. 2011 - 17:58
Bouri (106):Myslím, že by se to nejlíp hodilo na auto ve stylu madmax2020 Harley-Davidson Iron 1200, 2008 Harley-Davidson Road King Classic
106. Re: 17. 08. 2011 - 13:03
Vanas (105): Vypadáš s tím drsně... A když budeš mít dobrej tlak na vejfuku, tak tam můžeš aj něco naládovat a prostřílet ty pomalejší za tebou. :-))Pontiac Firebird 1987, 2.8 V6 manual
105. Re: 17. 08. 2011 - 06:49
Mat (103):A k čemu je to dobrý?2020 Harley-Davidson Iron 1200, 2008 Harley-Davidson Road King Classic
104. Re: 16. 08. 2011 - 23:53
Mat (103): no, tomu rikam tuning! :))) Takhle ma vypadat ujeta vec :) To s emi libi :)103. 16. 08. 2011 - 23:37
Mě docela zaujalo todle, i když je to asi už přetažený za vlasy :D Přesto si to vzadu na Fordu dokážu představit a uvažuj nad tim :)Ford Galaxie 500 XL 65 289 cu.i. , Jeep Cherokee Laredo, 92, 4Litr
102. Re: zcela zbytečná debata 13. 08. 2011 - 15:56
Mirek (101):I to je možné... Také tuto debatu neberu jako nějakou hádku. Každopádně když jsem onehda viděl výfukové svody u konkurnce v NF 1400, tak fakt byly na výstupu ve světlosti větší než na vstupu. Vřádech několika milimetrů.101. zcela zbytečná debata 13. 08. 2011 - 15:20
pokud tam zůstanou katy. Myslím, že DJ nejde o koně ale o kulturní zvukovej projev, kterej tlumiče z Avie zcela jistě budou mít, i když mám obavu, aby nebyl moc potichu. Osobně mám vyzkoušený tlumiče Zetor Crystal v duálu jako jedinej tlumicí prvek a je to kulturní. Inspiroval mě kdysi Pavel Kopáček, jehož Plymouth neodolatelně bublal kdesi na sraze v Chomutově. Jsem se ho ptal, co tam má za výfuk a dostal jsem odpově´d že originál Zetor 4011. Takže asi tak k laboracím kolem výfuků. Jinak bych chtěl Jířovi vzít malinko iluze, jelikož to, že se někdo zabývá závodníma tlumičema nemusí znamenat, že tomu rozumí... Například tvrzení o svodových trubkách ve tvaru trychtýře otevřenýho ven je z hlediska aerodynamiky potrubí docela nesmysl...privbox@seznam.cz tel: 603510691
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)