Příspěvky od poledne 2. října 2011 až do rána 11. října 2011
183. 11. 10. 2011 - 06:03
Věděl by někdo o levným (a nejlíp elektrickým) cut-outu, kterej by pasoval na vejfuk Borla (Camaro...) namísto regulačních plechů? DMH a QTP mi přijdou docela drahý na to, že je to vlastně jen taková blbost.182. Re: Cut outs 11. 10. 2011 - 00:09
Lazarus (181): Ty nemáš zadní kola?Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
181. Re: Cut outs 11. 10. 2011 - 00:06
Sleepy664 (179): Tohle eurolite si namontovat do auta a vyrábět na semaforech v noci mlhu :D :D :D180. Re: Cut outs 06. 10. 2011 - 09:34
cirus (174): nekecej tak nalej olej do benzinu a uvidis jak to bude radostne kourit az do posraniKimber 1911, Jeep Wrangler
179. Re: Cut outs 05. 10. 2011 - 22:50
Vejfuk bych otestoval kusem igelitu na špejli. A když bych chtěl bejt high-tech, tak třeba tímhle:)178. Re: Cut outs 05. 10. 2011 - 21:05
DCharger (177): dýmovnice je super,hlavně ta velká vojenská... - a "úplně nejvíc" je odpálit ji přímo na pokoji na škole... :)) - stojí to i za měsíc zaražených vycházek... :))Pozde honit bycha kdyz mame plny bricha!
177. Re: Cut outs 05. 10. 2011 - 20:58
cirus (176): to ani ne, dymovnici jsem videl jen v televizi :) Jen me napadla jako zdroj viditelnyho koure.Go Fast... or Go Home!
176. Re: Cut outs 05. 10. 2011 - 20:43
DCharger (175):dymovnice mne vazne nenapadla;-)Ty jses docela pyroman trosicku...ne?;-))))175. Re: Cut outs 05. 10. 2011 - 20:24
cirus (174): a coz takhle pri vypnutym motoru nacpat do koncovky vejfuku nakej barevnej plyn nebo kour z dymovnice? Nakym kompresorem nebo otocenym vysavacem.Go Fast... or Go Home!
174. Re: Cut outs 05. 10. 2011 - 16:55
Skalik (173):no to jo...ale ta mrcha nechce kourit za zadnych okolnosti;-)173. Re: Cut outs 05. 10. 2011 - 10:20
cirus (163): kdyz jsem tohle resil kdysi tak mi otec poradil nastartovat studeny auto a pricpat vyfuk pak se netesnosti o to vic projevi a bude videt bilej kour.Kimber 1911, Jeep Wrangler
172. Re: Cut outs 03. 10. 2011 - 12:56
Mirek (162): Summit Racing, mají slušný ceny.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
171. Re: Cut outs 02. 10. 2011 - 16:04
Mirek (170):ja mam toho nadherneho pocasi plny brejle...neprsalo rok...jeste ze se ochladilo...kolem 30c je jiz docela OK..170. Re: Cut outs 02. 10. 2011 - 15:58
cirus (169): tady je nádherný nedělní odpoledne, právě jsou 4 :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
169. Re: Cut outs 02. 10. 2011 - 15:57
Mirek (168):9 rano;-)168. Re: Cut outs 02. 10. 2011 - 15:56
cirus (167): kolik tam máš hodin, že nespíš? :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
167. Re: Cut outs 02. 10. 2011 - 15:55
Mirek (166):nene myslim tlak po tlumic,nespravnej tlak znamena nespravne udaje...Ale lamba nesnima tlak(o ten vlastne nejde) jenze nizsi tlak znamena ridci plyny a jinou teplotu...a to lanbu jiz zajima...166. Re: Cut outs 02. 10. 2011 - 15:51
cirus (165): ... takže myslíš netěsnost po druhej kat, respektive druhou výplň katu, lambda pak ale není snímač tlaku... Nicméně mám pocit, že tlak ve výfuku je velmi nežádoucí.. Dál to je ale docela jedno, v tlumičích bývají i naschvál dirky na odkap kondenzátu.privbox@seznam.cz tel: 603510691
165. Re: Cut outs 02. 10. 2011 - 15:26
Mirek (164): V modernich aut to je docela zasadni...pokud nemas spravnej tlak v potrubi(je kuli netesnosti nizssi)tak ridici jednotka pomoci laba sond dostava nespravne udaje.Smes se jevi jako chuda a proto da ridici jednotka motoru vice paliva...tim padem vyssi spotreba a nizsi vykon.Dost casto se to podcenuje ale faktem je ze i docela mala netesnost ma za nasledek dost velkej rozdil ve spotrebe...A taky jak jsem zjistil chybove hlaseni treba prave P0171 a P0174;-)164. Re: Cut outs 02. 10. 2011 - 12:46
cirus (163): a proč to kontrolovat??? mně nepatrný netěsnosti cestou na konec nijak nevaděj... jediný, co mě vadí je netěsnost mezi hlavou a sběrným potrubím.privbox@seznam.cz tel: 603510691
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)