Příspěvky od odpoledne 11. října 2011 až do dopoledne 25. října 2011
203. Re: Výfuk / startér 25. 10. 2011 - 11:31
Mirek (202): to si nemyslim, prvotni funkce je udrzeni vetsi teploty spalin ve vyfuku pro jejich lepsi odtok. Zvlast kdyz mas sani vytazeny nad kapotu tak uz je ti teplota v motoraku burt, protoze pri jizde si to saje vzduch z venku. A v pripade preplnovanejch aut mas vytazenej mezichladic ven.Kimber 1911, Jeep Wrangler
202. Re: Výfuk / startér 25. 10. 2011 - 10:02
Skalik (201): tak ona je to prvotní funkce tý omotávky...privbox@seznam.cz tel: 603510691
201. Re: Výfuk / startér 25. 10. 2011 - 09:31
OndraS (192): svodu se opravdu omotavaj kvuli necemu jinymu je to performance uprava a pochybuju, ze by to nekdo delal u zakladni motorizace. Druhotna funkce omotavky je snizeni teploty v motorovym prostoru, kazdopadne bych hledal jiny reseniKimber 1911, Jeep Wrangler
200. Re: Výfuk / startér 24. 10. 2011 - 22:47
OndraS (195): Trochu sem Googlil. Je to problém nejen na Camarech, ale asi na všem od GM, kde je startér moc blízko u svodů. Od Chevelle až po Corvette.199. Re: Výfuk / startér 24. 10. 2011 - 22:42
OndraS: Tak o tomhle problému jsem nikdy neslyšel... Kdybych měl doma ještě jeden startér, zkusil bych tam dát druhrj a viděl bych, jestli to časem dělá to stejný... Ale já tomu prd rozumim, žejo.198. Re: Výfuk / startér 24. 10. 2011 - 22:33
OndraS (197): No ale desetitisíce těch aut fungujou a jezděj, takže buďto oni dělaj něco jinak, nebo ty máš něco špatně...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
197. Re: Výfuk / startér 24. 10. 2011 - 22:10
Bob Ash (196): to nemůže být problém jenom Camara. Třeba na Cutlassu co dělám, což je klasickej pětilitr, je startér taky nad vejfuckem1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
196. Re: Výfuk / startér 24. 10. 2011 - 21:35
OndraS (195): Nezkoušel ses zeptat na nějakým Camaro fóru? Myslím v civilizaci... jestli je to "vrozenej" problém, tak určitě bude mít nějaký elegantní řešení. Těch aut není zrovna pět a půl...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
195. Re: Výfuk / startér 24. 10. 2011 - 21:28
cirus (193): stykač je ve startéru. Neboj, všechno už je dělaný asi osmkrát. Káble od baterky a jejich kontatky jsou nejčistčí na světě, kabel je měděnej průřezu 70 (trolejbusovej silovej kábl), takže silně předimenzovanej. Všechno je OK, chyba je prostě v rotoru. Asi už je to fakt vyžhavený.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
194. Re: Výfuk / startér 24. 10. 2011 - 19:30
cirus (193):AMC Jeep CJ-7 1978
193. Re: Výfuk / startér 24. 10. 2011 - 18:36
OndraS (192):silovy kontakty to ma v starteru nebo to ma zvlast civku?Nejdrive se ujisti ze mas tohle na 100% v poradku...192. Re: Výfuk / startér 24. 10. 2011 - 16:07
Hunterz (189): ne ne, vše se zdá v pořádku. Prostě to fakt funguje tak jak píšu.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
191. Re: Výfuk / startér 24. 10. 2011 - 11:55
OndraS (186): a proč myslíš, že se ty svody omotávaj těma sklokeramickýma omotávkama...privbox@seznam.cz tel: 603510691
190. Re: Výfuk / startér 24. 10. 2011 - 11:06
Hunterz (189): může i opačně.Thunderbirds Are Go
189. Re: Výfuk / startér 24. 10. 2011 - 09:56
OndraS (186):AMC Jeep CJ-7 1978
188. Re: Výfuk / startér 24. 10. 2011 - 09:23
OndraS (186):a nevešel by se tam mezi svody a startér kus plechu, coby teplotní štít? Možná by to trochu pomohlo.Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
187. Re: Výfuk / startér 24. 10. 2011 - 08:50
OndraS (186):Já to mám na Camaru konstrukčně úplně stejně. Párkrát jsem ty svody fakt rozpálil, ale nikdy jsem s tím problémy neměl.186. Výfuk / startér 24. 10. 2011 - 01:02
Hoši, já mám takovej problém. A souvisí to s výfukama. Kolik z vás, majitelů US aut, mělo někdy problém se startérem díky tomu, že je umístěnej hned nad výfukem, kterej vede ze svodu. A neříkejte mi, že nikdo. Například na mým Camaru je startér celej život vlastně ve vedru, což mu rozhodně neprospívá. Už xkrát jsem ho měl venku na totální rozborku, abych zjistil, že přechod vinutí rotor/komutátor je zcela vyžhavenej s velkým přechodovým odporem. Startér se pak chová tak, že točí jak kdyby byla baterka chcíplá. Čím víc teplej, tím hůř. Ale není to baterkou. Rozeberu startér, přetáhnu šroubečky, co drží uhlíky, proklepnu nebo nějak poladím ten přechodovej odpor vinutí a zase to točí jako divý.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
185. Re: 19. 10. 2011 - 19:14
Sleepy664 (183): To je dobrej nápad... Musí to zajímavě zvučet...:)GMC Vandura2500 1987 - 5,7 L
184. Re: Cut outs 11. 10. 2011 - 14:26
Bob Ash (182): No mám, ale s do nedávným stavem automatu by to nešlo ani kdybych ještě zezadu tlačil :D Až se to opraví, tak snad pojede jak má holka :)Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)