Příspěvky od poledne 25. října 2011 až do odpoledne 31. října 2011
223. Re: 31. 10. 2011 - 15:55
Bob Ash (222): ja se nevyjadril presne, spotreba stoupne a otazka je o kolik. To mu nikdo z hlavy nerekne.Kimber 1911, Jeep Wrangler
222. Re: 31. 10. 2011 - 13:06
Skalik (221): Pokud ten tlumič nevyhodí úplně, resp. nevyhodí oba, tak by mu to spotřebu nijak zásadně zkurvit nemuselo.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
221. Re: 31. 10. 2011 - 13:00
Gilgit (219): bob ti napsal jak na to jen pod tu spotrebu bych se nepodepsal, to netusim jak se zmeni.Kimber 1911, Jeep Wrangler
220. Re: 31. 10. 2011 - 12:42
Gilgit (219): To jsem ti poradil, nevím co chceš víc :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
219. 31. 10. 2011 - 12:07
No hele potrebuju poradit jak udelat aby to auto nejak zvucilo ...:-) a aby to extremne nezkurvilo spotrebu a aby to moc nestalo :-)Family life ...no money no us cars! Fcking HTP!
218. Re: 31. 10. 2011 - 09:48
Bob Ash (217):Na motorkach zvlast sportovnich to ma omezenou zovotnost a ten vnitrek se meni, proto jsem se ptal. Ale je pravda, ze na motorku se vetsinou kupuji vyfuky za vic jak 30$ :)Kimber 1911, Jeep Wrangler
217. Re: 31. 10. 2011 - 09:12
Skalik (216): nevím o tom, že by se mohla vypálit (může se skelná vata vypálit)? každopádně by se spíš měnil celej tlumič, když stojí $30 :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
216. Re: 31. 10. 2011 - 08:41
Bob Ash (215): jestli tomu dobre rozumim tak je to absorbcni tlumic? Ta vata nevypali se a nemusi se casem vymenit?Kimber 1911, Jeep Wrangler
215. Re: 31. 10. 2011 - 07:59
Gilgit (214): Druh tlumiče, v podstatě tlustší trubka vyplněná skelnou vatou.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
214. Re: 31. 10. 2011 - 02:50
Bob Ash (212):no do auta za 10k nebudu řešit dualy...ještě jedna prosba vysvětli mně co jsou to ty glasspacky...i kdybys mně tu dal sebelepší načrtek nevyčtu z něj nic :-D....Family life ...no money no us cars! Fcking HTP!
213. 31. 10. 2011 - 02:44
http://www.summitracing.com/parts/IMM-87520/Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
212. Re: 31. 10. 2011 - 02:42
Gilgit (211): Podívej se, kolik tam máš tlumičů. Potom to zredukuj na jeden (pokud byly dva) nebo vyhoď i ten jeden a dej místo něj glasspack (koupíš tak za $30, hádám).Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
211. 30. 10. 2011 - 19:21
Dobrý dobrý....kucí...mám nějaké plány s fordem už jsem pomalu započal ...Family life ...no money no us cars! Fcking HTP!
210. Re: Výfuk / startér 25. 10. 2011 - 23:37
Karel75 (209): až bude NĚJAKÝ NORMÁLNÍ počasí rovná se nebude chcát, tak ten startér vyndám a mrknu na něj znova; je možný, že jsem něco přehlídl. Každopádně on zase tak skvěle netočil - nicméně Olds dycky nějak chytl, to je fakt.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
209. Re: Výfuk / startér 25. 10. 2011 - 23:23
Bob Ash (196):Tak jedno řešení by bylo - mini startér. Není ani drahej tuším.208. Re: Výfuk / startér 25. 10. 2011 - 18:37
Mirek (207): :))) jasne az z toho bude delat kaface tak no problem :))Kimber 1911, Jeep Wrangler
207. Re: Výfuk / startér 25. 10. 2011 - 16:56
Skalik (205): vomotej si svody u guziny a poreferuj, jinak to tvý odtejkání neberu... ;-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
206. 25. 10. 2011 - 16:10
Pred par lety tyhle omotavky svodu zkouseli pouzit v rally sportu. Chteli v prvni rade zabranit roztaveni izolace elektroinstalace. Taky z bezpecnostnich duvodu (olej a dalsi kapaliny na svodech). Ukazalo se ale, ze svody pod tou paskou prehrivaji a nasledne praskaji. Na vykon motoru omotavky zasadni vliv nemely, a tak se prestaly pouzivat. Mnohem efektivnejsi je teflonova buzirka na kabelech.Go Fast... or Go Home!
205. Re: Výfuk / startér 25. 10. 2011 - 12:37
Mirek (204): Aha, takze to prodavaji aby se nezahrejval starter. To jsme to zase dopracovali.Kimber 1911, Jeep Wrangler
204. Re: Výfuk / startér 25. 10. 2011 - 12:12
Skalik (203): věř si čemu chceš, ta tvoje verze vypadá samozřejmě zajímavě a hyperodborně a hlavně si ji lehko zapamatuje každej, takže koluje tak často mezi lidma, až jí prostě uvěřili... vyštrachej prosímtě ještě dynotest stejnýho auta s a bez omotávek, ať vidím, jak ty spaliny rychlejc odtejkaj... ale ne prosím tě test, kterej přikládá výrobce omotávek ke svýmu produktu :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)