Příspěvky od večera 24. června 2009 až do poledne 25. června 2009
292. Re: řezňa 25. 06. 2009 - 12:37
donpedro (291): edelbrock treba :) akorat rozumne crate engines zacinaj na cca 150ttkc :(RRR's are saving water, they drink beer and vine :-)
291. Re: řezňa 25. 06. 2009 - 12:21
Bob Ash (290):jen pro zajimavost, mas nejakyho overenyho dodavatele takovych motoru? kdybych se nahodou zblaznil a chtel trochu votunit challengera...God Forgives, I Don`t.
290. Re: řezňa 25. 06. 2009 - 12:09
Skalik (288): jo, přesně k tomuhle řešení už jsem dospěl taky. Crate engine, pár kamarádů a udělat si to sám...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
289. Re: chrgr 25. 06. 2009 - 12:07
supafly (286): Rickův Bold Beeper pokud vím po 5000 mil neumřel, a to měl stejný hlavy jako má Petr (tedy přesněji řečeno ty Petrovy jsou sundaný z něj), ostřejší vačku a ještě je to jestli si dobře vzpomínám 496 stroker a má o 100+ koní víc než Petrovo auto. Pokud měl Marek možnost konzultovat s Rickem to, co dělá, nevidím důvod, proč by nedokázal Chargera rozchodit se stejnou spolehlivostí...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
288. Re: řezňa 25. 06. 2009 - 12:06
Petr Land (284): kdyz to tady tak ctu tak nejlepsi resenim se zda koupit create engine primo ze statu a hotovo nez se neco pokouset stavet??Kimber 1911, Jeep Wrangler
287. chrgr 25. 06. 2009 - 11:19
no jebat, ja jen chtěl hájit sebe, páč jsem v tom autě měl taky strčené ruky a trochu se mě to osobně dotýká.. co já měl v ruce od doby co to tam přijelo a než se zkurvila ta vačka, byly samé NOVÉ díly rovnou z krabiček... howgh :)Nevrtej se porad v tech (m)oparech, nebo se jich nezbavis... ano mami
286. chrgr 25. 06. 2009 - 11:14
no dobre to bylo v roce 2006 a sam piše, že jetou vačici už nikdy. daval novou vačku i do Dukovy Ramky, na ktere jsem generalku dělal s nim a kvuli ktere se tvuj chrgr loni v letě furt odkladal.. převodka vypadala fakt nova a hardy spojku jsem neměnil, tak nevim, zda se mohla rozletět.. nepamatuju si v jakem stavu byla, ale to řizeni bylo dobre.. nemyslim, že 500HP je bezproblemova stavba a nemyslim, že s těma dilama co v tom jsou nahazene to bude mít nějak závratně vyšší životnost než 5000 mezi SO motoru :) u čeho jsem byl, se dělalo pořádně a stejně se to po první jízdě zkurvilo. prostě chceš závodní extrém a s extrémama jsou spojeny velké problémy. Mi jen není jasný důvod, proč ty díly nekupil a nevyměnil to poté, co já v listopadu od něj odjel.. oprava byla na pul dne.. vyhazet pružiny, dat nove, nasadit vačku a štely..Nevrtej se porad v tech (m)oparech, nebo se jich nezbavis... ano mami
285. Re: chrgr 25. 06. 2009 - 11:07
supafly (283): S měničem budiž (mám za to,že se měniče vyvažovat mají,ale třeba to tak není) . Že se vačka odporoučí taky chápu,ale proč platím novou a dostanu použitou? To že něco není hned na poprvé chápu,ale nezapomeň,že Marek mi slíbil přesně 16termínu dokončení."Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
284. Re: řezňa 25. 06. 2009 - 11:02
supafly (282): Máš pravdu jen z malé části. Původní Charger71 a Charger68 je jeden a tentýž motor,který se přendal z pod čarou uvedenýho důvodu. To,že díly v motoru snesou mnohem mín souhlasím,ale proč kutit komplet hlavy s použitou vačkou??? Mimoto pružiny ventilů jsou zkombinované na této hlavě také díky použitým ventilům. Snížením tlaku pružin,může dojít k poškození právě ventilů. Existují kompletní sady,které Řezníček z mě nepochopitelných důvodů neakceptoval. Chtěl jsem relativně prověřenou stavbu,a 500HP není žádný extrém. Nevím,proč se ohání Ehrenbergem,kterému jenom kazí jméno,když s ním nic za posledního půl roku neřešil(ani svůj dluh vůči němu),a přitom přede mnou se tím hájil."Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
283. chrgr 25. 06. 2009 - 10:51
měnič se stáčet nenechával, jak jsem již psal níže, bylo to prasklé gufero, za to klidně zjebej mě, petře, ten měnič jsem tam dával já.. to byla původní domněnka marka, že je z výroby křivý.. já říkal gufero a BYLO to gufero. pokud ten groundhog háže, je tedy špatný z výroby... po namontování new gufera to bylo v pořádku...Nevrtej se porad v tech (m)oparech, nebo se jich nezbavis... ano mami
282. řezňa 25. 06. 2009 - 10:48
no ten přispěvek je z roku 2006, takže to asi bylo na "starem" chargeru. nechci Marka nějak hájit, to je jeho boj, ale co já vím, když jsem k němu přijel loni v létě, tak se o ´68 dost strachoval a nenechal mě na ní udělat nic samotného. vyměňoval jsem převodovku řízení a měnič za jiný - nový. při tom jsme vytvořili vlasovou prasklinu v guferu, což byl důvod prvního neodvezení si auta Petrem, neb při předávce po nastartování z toho vychcal olej. Opraveno výměnou gufera.. pak jsme to projeli a přitom vypadlo zdvihátko z nějakého ventilu, znovu štel ventilů, test, další vypadlé zdvihátko, po té, co jsem to rozhodil jsem zjistil, že vačka má ojetý jeden hup a to zcela.. nic netřískalo a na kliku se nešahalo.. objednaly se od tuším compcams nové zdvihátka.. jako Marek je chuj s termínama, s tím, že na to sere a všecko trvá roky, ale nevěřím, že by to takhle ojebal.. ten motor je přetuningovaná mrdka, moc silne pružiny na ventilech atd.. a to, že něco za 5000 km odejde neni tim, že by to někdo ojebal a dal tam stare věci, ale proto, že všecko je na hraně pevnosti materiálu - nemůže se čekat od dragového motoru, že ujede 100000 a navic bez opotřebení..Nevrtej se porad v tech (m)oparech, nebo se jich nezbavis... ano mami
281. Re: PARÁDNÍ AKCE 25. 06. 2009 - 10:47
Dufík (273): No počkej, ty jsi tenhle týpekThunderbirds Are Go
280. Re: Re: 25. 06. 2009 - 10:33
dajcik (278): Zjistili jsme,že nový měnič momentu (jeden z úkolů z 16.7.2008) nechal po namontování sice stočit,protože tekl jako dunaj,ale už ho nenechal vyvážit. Bude toho ještě asi víc."Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
279. Re: Re: 25. 06. 2009 - 10:31
dajcik (278): Pak tam vrazil jinou (nevim,jestli novou,mou důvěru už nemá),která se odporoučela po cca 5000km a s podivem,když bylo auto opět u něho (mě v Brně,kde si Charger převzal,nic neklepalo,potřeboval jsem udělat jiné věci). Od té doby to u něj stálo."Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
278. Re: Re: 25. 06. 2009 - 10:20
Petr Land (276): jestli jsem to dobre pochopil, tak tam dal starou, pak to udelalo psikusy a zdechlo to po tech 500km a pak tam teprv vrazil novou. A od te doby to stoji?RRR's are saving water, they drink beer and vine :-)
277. Re: Re: 25. 06. 2009 - 10:14
Petr Land (276): já to dám i sem, myslím, že to je docela fajn reklama...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
276. Re: Re: 25. 06. 2009 - 10:12
dajcik (275): BobAsch odhalil na USfóru Řezníčkův příspěvek,kde se nevědomky přiznává k použití staré vačky na mým motoru v Chargeru. Já mu platil a trval na použití nových dílů."Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
275. Re: Re: 25. 06. 2009 - 09:59
Petr Land (251):tak to uz je hrubej masakr :((RRR's are saving water, they drink beer and vine :-)
274. 24. 06. 2009 - 23:44
pár rychlofotek od kámoše z odjezdu na spanilku http://picasaweb.google.com/VitasV878/2HradeckaV8192162009#@makeupcars
273. Re: PARÁDNÍ AKCE 24. 06. 2009 - 23:03
tj-max (272):Uvidíme jak dlouho jezdit bude.. :)1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)