Příspěvky od podvečera 21. května 2009 až do rána 25. května 2009
137. Re: Re: 25. 05. 2009 - 09:26
Mira9 (136): stál, ale teď potřebuje novej motor, proto ta cena. Až v něm ten motor nechám vyměnit a udělá se pár dalších detailů, tak bude tak za 200.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
136. Re: Re: 25. 05. 2009 - 08:28
Bob Ash (133): nestál náhodou trochu (skoro o polovinu) víc?135. Re: Re: 22. 05. 2009 - 19:16
tj-max (132): snad jo..uz se mel davat, ale klasicky ty prachy moc nevychazi, uvidime pristi mesic....134. Re: Re: 22. 05. 2009 - 16:26
Bob Ash (133): diky za info, kdyz si ho chces nechat tak to nebudeme resit. Ja shanim nekoho kdo by se toho rad zbavil a podle toho by vypadala cena :)Kimber 1911, Jeep Wrangler
133. Re: Re: 22. 05. 2009 - 15:37
Skalik (130): kromě toho motoru by zasloužil přečalounit přední sedačky, vyměnit převodku řízení a to je tak cca všechno... Je po laku, po vyvaření, interiér zachovalej... Za nějakejch 70 bych ho možná i nechal - ale nijak se ho prodat nesnažím, chci si ho nechat...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
132. Re: Re: 22. 05. 2009 - 15:34
Caddy (131):a co ty vlastně s tím LeBaronem - dáš ho dokupy? nebo už je prodanej?131. Re: Re: 22. 05. 2009 - 14:56
Skalik (130): je naprosto nadhernej, bilej, cervena kuze, to auto, kdyz jezdi, tak ma charisma, jako maloktere jine...fotky mozna taky nejake najdu nekde...ted me narychlo napada jen tahle:130. Re: Re: 22. 05. 2009 - 13:11
Bob Ash (124): jeste dotaz bokem ten tvuj Jaguar XJ6L v jakym je stavu krom toho ze motor je na vymenu, popripade nemas nejakoy fotku a za kolik by priupadne byl?Kimber 1911, Jeep Wrangler
129. Re: Re: 22. 05. 2009 - 13:10
Bob Ash (124): u slusnyho auta das na pridavce neural a odpojis kola od prevodovky a je to bez problemu :))Kimber 1911, Jeep Wrangler
128. Re: Re: 22. 05. 2009 - 12:40
Caddy (126): No, na to má myslím málo kdo koule to udělat, když mu to někde na krajnici zdechne ...... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
127. Re: 22. 05. 2009 - 11:41
Caprice79 (122): snad o vikendu uz konecne bude cas...126. Re: Re: 22. 05. 2009 - 11:41
Layton (125): taky se u toho da odpojit kardan...125. Re: Re: 22. 05. 2009 - 11:24
Bob Ash (124): Pěkně řečeno :))) Vše, co nechodí porukách nemá při tahání s diferákem problém..... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
124. Re: Re: 21. 05. 2009 - 22:34
Layton (123): většinou se říká, že maximum je asi 40km a 40km/h, nebo tak nějak... My jsme to táhli asi dva kilometry a pomalu... (a s přestávkama, když prasklo lano :)).Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
123. Re: Re: 21. 05. 2009 - 22:13
Jura Urboš (121): Neboj, u mne udejchala špajzka i cca 2km odtažení se zhasnutým motorem na NEUTRAL. Jeden problém je určitě s diferákem, když je mazanej z převodovky, ale druhej je skutečně s tím, že i na neutrál musí být tlakem přítomný olej v místech, kde se za stavu vypnutýho motoru v převodovce nenachází, takže tahání nedoporučuju a hlavně když už, tak ve velmi nízkých rychlostech !... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
122. 21. 05. 2009 - 21:23
caddy: tak kdy sem hodis tvoji galerku?CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
121. Re: Re: 21. 05. 2009 - 19:54
powerball (116): vono to bylo jen kousek, a duvod byl skutecne ten, ze ten motor nefungoval, tak snad se to nezk*rvilo.1980 Chevy Silverado*
120. Re: Re: 21. 05. 2009 - 19:21
ondra (119):tak asi jo,mozna to bude kombinace obojiho :) http://en.allexperts.com/q/Towing-Issues-1411/Towing-automatic-transmission.htm119. Re: Re: 21. 05. 2009 - 19:16
powerball (118): me to´vysvetlil jeden moudry s LHS takhle :) ze to je hlavne kvuli tomuhle ...Lincoln Mark VIII 1994 4,6L 285hp Cadillac opera
118. Re: Re: 21. 05. 2009 - 18:52
ondra (117):aha ja myslel ze je to kvuli tomu ze se prevodovka nechladi kdyz nebezi motorPodpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)