Příspěvky od dopoledne 15. června 2013 až do odpoledne 14. července 2013
43. Re: 14. 07. 2013 - 13:57
cirus: Bezva je, když si musíš tolaerantně dvakrát překroužkovat písty, než si všimneš že mají značky a jsou "směrové".42. Re: 13. 07. 2013 - 18:19
cirus (36):Taky díky:)Ford Granada 79
41. Re: 13. 07. 2013 - 17:47
cirus : jo, tak jsem si to predstavoval.Go Fast... or Go Home!
40. 13. 07. 2013 - 16:58
jinak ja delam vybrus ,,v garazi na stole,, Pokud neni nutne motor ,,vrtat,, tak to jde v pohode a naprosto v tolerancich39. Re: 13. 07. 2013 - 16:56
DCharger (37):jinak brouseni valcu a presnosti u toho nejsou az takova veda...dulezite ovsem je aby tam nevznikla ovalitost nebo ruzne rozmery na spodku a vrchu(casta chyba) ty presnosti jsou treba u kliky mnohem dulezitejsi tam nic neokecas.U valcu neco malo vic ...dejme tomu...(ne min pochopitelne)ale u kliky jsou tolerance i do plusu naprosto zasadni!38. Re: 13. 07. 2013 - 16:51
DCharger (37):ja to uved jako priklad,tolerance tam je ale ta bejva ruzna...pokud to ale je mimo toleranci tak by se melo brousit dal.37. Re: 13. 07. 2013 - 16:40
cirus (36): to jako fakt kvuli dvoum setinam se musi prebrousit na druhej vybrus? Dyt pistni krouzky maji nejakou pripustnou toleranci...Go Fast... or Go Home!
36. Re: 13. 07. 2013 - 16:24
Richi (34):pro lepsi pochopeni snad jen detail,kadzej vybus je predem presne dannej pro konkretni motor.Takze nebrousi se ,,kolik vyjde,, ale podle predem dannych rozmeru na ,,kterej vybrus vyjde,, Pokud mas danne ze treba (jen jako priklad) 1 vybrus 94.25 a druhej 94.50 a po vybrouseni ,,do hladka,, vyjde 94.27....tak se musi brousit dal az na 94.50. Pisty mas totiz k dispozici jen treba 4 predem danne rozmery35. Re: 13. 07. 2013 - 12:47
Richi (34):V pohodě. Rádo se stalo :-)34. Re: 13. 07. 2013 - 11:35
Jířa (33):Jo taklééé, rozumim... díky:)Ford Granada 79
33. Re: 13. 07. 2013 - 11:23
Richi (32):Přímo si najdeš rozměr toho pístu. Třeba já původně měl 0.03 a teď po G.O. kde se motor i převrtával jsem musel koupit písty o rozměru 0.04. Třeba na summitracingu vůbec žáden problém. Stejně jako s výbrusem kliky. Přebrousíš kliku, koupíš příslušná ložiska a jezdíš.32. Re: 13. 07. 2013 - 10:40
Jířa (31):Aha, dik za vysvětlení:) Takže ten píst vyroběj na rozměry který si řekneš, nebo je maj na skladě? by jich museli mít strašný množství, když od každýho druhu by měli mít všechny rozměry, ne?Ford Granada 79
31. Re: 12. 07. 2013 - 22:33
Richi (29):Jsou dvě možnosti jak to můžeš vyřešit. Buď výbrusovým- širším pístem (jsou od sebe po setině 0,03 0,04...) a nebo se motory vložkují.30. Re: 12. 07. 2013 - 15:03
Richi (29): jo, koupis pisty podle toho kolikatej se delal vybrusChevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
29. Re: 12. 07. 2013 - 11:57
Jířa (28): Když se dělá výbrus válce, tak se zvětší jeho průměr a ten rozdíl doženeš nějak na pístu, nebo jak to je? Nejsem mechanik a nerozumim tomu, tak mě to zajmá...Ford Granada 79
28. Re: 15. 06. 2013 - 18:12
Wokymoto (27):No to si piš že tam byl rozdíl když z toho taháš takovéhle nepěkné věci :-)27. Re: 15. 06. 2013 - 16:47
Jířa (26):no pekny, cece. předpokládám, ze vsechen matros dovoz z ameriky. kolik casu jsi tomu obetoval, a na kolik to tak prijde, ten matros vsechen s tema vybrusama atd. pokud to neni tajny samozrejme. rozdil pred a po asi znatelny, ze? :-) jinak klobouk dolu, jestli nejsi mekanik. taky bych si to nejradeji udelal sám, ale to by asi nedopadlo, takže zbyva to nekomu sverit, ale ver dneska nekomu, hlavne to bude asi ranec, no.Lincoln Continental 1967, 4 suicide door sedan, 462 cui
26. Re: 15. 06. 2013 - 13:18
Wokymoto (24):No... Asi tak. Až si kolikrát s tou precizností sám lezu na nervy.25. Re: 15. 06. 2013 - 11:44
Wokymoto (24): neni, je poctivejsi a peclivejsi nez kdejakej automechanikChevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
24. Re: 15. 06. 2013 - 11:27
Jířa (23):tak jasna, ze zajima, sem s fotkami :-) predpokladam, ze kdyz jsis toto dělal, ze jsi automekanik, teda.Lincoln Continental 1967, 4 suicide door sedan, 462 cui
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)