Příspěvky od noci 20. prosince 2009 až do podvečera 8. prosince 2011
28. Re: 08. 12. 2011 - 19:26
cirus (26): Třeba je to do terénu? Zdolat nějakou specifickou věc, kde to třeba může být nápomocné. I když 4WD se asi vyhrabe primárně ze všeho..... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
27. Re: 08. 12. 2011 - 19:26
cirus (26):tojo, já myslel rozdíl mezi 2WD (zadek) a 4WD26. Re: 08. 12. 2011 - 19:16
pbkarvina (25):mne prijde ze je jedno jestli tlacim nebo taham(pokud jde o spotrebu)25. Re: 08. 12. 2011 - 19:15
cirus (24):třeba nižší spotřeba u nás tak drahého paliva, ale nevím, nikdy jem 4x4 neměl24. 08. 12. 2011 - 19:11
muze mi nekdo vysvetlit jakej ma praktickej vyznam odpojovani predku pri pohonu 4x4?23. NP1 nebo NP8 08. 12. 2011 - 19:05
Poradí někdo jak poznám jestli mám na Blazeru rok 1999 převodovku NP1 nebo NP8?Amerika, to nejsou jenom mrakodrapy, dálnice, velká auta, Harley Davidson, Hank Williams, Coca Cola nebo Jim Beam. Ale mě to budete těžko vysvětlovat ...
22. Re: 4x4 23. 12. 2009 - 08:57
oister (21): 2000,- ale prisel by si o moznost pouzivat 4x4 na silnici (nema to mezidiff, takze jako patrol)Kimber 1911, Jeep Wrangler
21. Re: 4x4 22. 12. 2009 - 22:00
Skalik (20):no jako pod auto se člověk vleze a da se tam i něco dělat, zase tak při zemi to není. A jen pro přemýšlení kolik za tu 231?Ford Explorer 1993
20. Re: 4x4 22. 12. 2009 - 08:46
oister (19): u jeepa se da delat pridavka bez prizvednuti, ale ty budes docela nizkej, takze nejak to zvednout aspon z boku bude nutnostKimber 1911, Jeep Wrangler
19. Re: 4x4 21. 12. 2009 - 22:04
Skalik (18):No momentálně vyřeším ty zadní loža a pak se uvidí co dal, ale díky za nabídku. Jako dělat jak štakš kde mám ale nemám hever a ani díru bez které se to asi neobejde :-(Ford Explorer 1993
18. Re: 4x4 20. 12. 2009 - 15:50
oister (17): eagla bohuzel neznam, ale 231 i 242 je pouze mechanicka zalezitost. 119 co mas ted je nejaka visco zalezitost. CO se prestavby tyce tak se tomu venujou mou linkovany stranky. A kdyz uz prestavbu tak za 242, bo 231 ma predek jen natvrdo jako nissan, kdezto 242 ma predek s mezi i bez diffu.Kimber 1911, Jeep Wrangler
17. Re: 4x4 20. 12. 2009 - 15:05
Skalik (13): tak jako bylo by to hezký co ti budu povídat, a myslíš že by to šlo vyměnit kus za kus? Co jsem se dočetl tak na mém Eaglu měla bejt ta NP129, jenze ta tam neni. Cely je to ovladane podtlakovým systemem, kde na pridavce je nejaky switch motor a na predni poloose take. ovladac je na palubce kterym to stelujes na 2WD/4WD. viz. http://forums.amceaglenest.com/index.php?topic=5041.0Ford Explorer 1993
16. Re: 4x4 20. 12. 2009 - 14:55
robertone (12): díky za info. To je cená rada.Ford Explorer 1993
15. Re: 4x4 20. 12. 2009 - 14:34
robertone (14): tahoe nebo blazer porad je to stejnej ram akorad jinak dlouhej :)Kimber 1911, Jeep Wrangler
14. Re: 4x4 20. 12. 2009 - 14:09
Skalik (11):tak to byla tahoe 96 turbonafta a už neni v nabídce,některý auta nevlastnim,jen je zprostředkovávám,takže jsou prodaný strašně rychle,za ty prachy se nedivim :-)Body shop,paint and other,all in one House of kustomz a friend of Friday night ride www.4cc.eu
13. Re: 4x4 20. 12. 2009 - 14:08
oister (10): The AMC Eagle used 3 transfer cases in its 9 year production run. These cases were manufactured by New Process and were designated models 119, 129 and 128. The 119 was 4 wheel drive all the time, whereas the 128 and 129 were switchable to 2 wheel drive. The 119 and 129 used a viscous coupling differential unit in the case, which allows some slippage between the front and rear output shafts and allows use of 4 wheel drive in any road conditions. The 128 case used an open differential to allow slippage. The differences in these methods of differentiation can be likened to the differences between a limited slip rear-end and an open rear-end. A worn out viscous coupling will behave much like an open differential.Kimber 1911, Jeep Wrangler
12. Re: 4x4 20. 12. 2009 - 14:05
oister (10):ložisko okamžitě vyměnit,protože nemá vnitřní kroužek a šudlí se rovnou po poloose,takže čím dýl to necháš,tím dřív si půjdeš objednat poloosu.Body shop,paint and other,all in one House of kustomz a friend of Friday night ride www.4cc.eu
11. Re: 4x4 20. 12. 2009 - 13:30
robertone (8): njn tak skoncim v Town Caru no :)Kimber 1911, Jeep Wrangler
10. Re: 4x4 20. 12. 2009 - 13:29
robertone (9): sorry že se Vám seru do diskuze ale nevíš jak to má Eagle? Vím že ten muj má přídavku np119 ... auto má stálý náhon 4x4 nedá se nic vypnout/prepnout. taky ložisko zadního kola je nejak v háji :-(Ford Explorer 1993
9. Re: 4x4 20. 12. 2009 - 02:39
BigTwin_Jirka (6):problém, je v tom,že pokud chci mít mezinápravák u řaditelný 4x4,měl bych si pořídit nissan,protože amíci vesměs všichni si zvolili levnější variantu bez mezinápravovýho diferenciálu.Na rozdíl od stálýho pohonu 4x4,kde je mezinápravák naprosto nevyhnutelnou nutností,dál u přiřaditelnýho pohonu častěji odchází přední poloosy a ložiska zadních kol-cherokee + grand cherokee a možnost prasknutí řetězu v rozdělovací převodovce je taky o dost vyšší.Explorer po roce 96 taky nemá mezinápravák,ale jen viskospojku,která při dlouhodobym provozu na suchý silnici se zařazenym 4x4 shoří,oprava nemožná-nedodávají se lamely,takže výměna kus za kus a pár peněz to stojí.Body shop,paint and other,all in one House of kustomz a friend of Friday night ride www.4cc.eu
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)