Příspěvky od večera 9. prosince 2011 až do dopoledne 11. prosince 2011
69. Re: NP1 nebo NP8 11. 12. 2011 - 11:22
Vanas (68): Jenže já jsem trouba a ten starej jsem už zlikvidoval :-(Amerika, to nejsou jenom mrakodrapy, dálnice, velká auta, Harley Davidson, Hank Williams, Coca Cola nebo Jim Beam. Ale mě to budete těžko vysvětlovat ...
68. Re: NP1 nebo NP8 10. 12. 2011 - 21:09
Joe (67):Jestli ti jde jen o kardan, tak ten se nemusí nutně měnit, někdy stačí repase. Dělají to skoro v každým větším městě2020 Harley-Davidson Iron 1200, 2008 Harley-Davidson Road King Classic
67. Re: NP1 nebo NP8 10. 12. 2011 - 20:43
Sleepy664 (66): Super, díky za info.Amerika, to nejsou jenom mrakodrapy, dálnice, velká auta, Harley Davidson, Hank Williams, Coca Cola nebo Jim Beam. Ale mě to budete těžko vysvětlovat ...
66. Re: NP1 nebo NP8 10. 12. 2011 - 19:36
Joe (65): Sorry:)65. NP1 nebo NP8 10. 12. 2011 - 19:14
Omlouvám se že se montuji do akademický debaty o tom jaký význam má vypínat předek u 4x4. Tohle diskuzní vlákno týkající se Blazeru jsem vytáhnul z archivu, protože bych potřeboval poradit. Výsledek je že můj dotaz je utopenej tři strany vzadu a nedozvěděl jsem se nic :-(Amerika, to nejsou jenom mrakodrapy, dálnice, velká auta, Harley Davidson, Hank Williams, Coca Cola nebo Jim Beam. Ale mě to budete těžko vysvětlovat ...
64. Re: 10. 12. 2011 - 17:54
Sleepy664 (63):ja mel(jiz je prodanej) Ram 2500 4x4 5.7l Hemi rok 2004,najel jsem na nem cca 100K mili a zral stejne ze zapnytym predkem i s vypnutym(cili jako dost)Ze zapnutym se mi vsak to auto jevilo stabilnejsi.Mel rezim 4x4 pro silnici i pro teren.Podvozek ma zaklad tusim v Jepu(DANA) ale jistej jsem si nejsi...melo to ,,Transfer Case,,63. Re: 10. 12. 2011 - 17:02
Bob Ash (62): Odpojování předku se na spotřebě projeví u part-time 4WD bez mezinápravovýho diffu, nebo s full-time 4WD s mezinápravovým samosvorem...62. Re: 10. 12. 2011 - 16:21
Sleepy664 (61): Jenomže kdyby to bylo jak píšeš (ztráty stejný u 4WD a 2WD), nebylo by potřeba kvůli spotřebě odpojovat předek...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
61. Re: 10. 12. 2011 - 14:38
Bob Ash (60): Z pohledu dynamickejch ztrát to jedno je.60. Re: 10. 12. 2011 - 13:41
Sleepy664 (58): Ještě pro upřesnění - to s těma procentama byl protiargument na Mirkovo tvrzení, že je jedno, jestli roztáčíš poloosy, diferák a kus rozvodovky od kol, nebo od motoru a přenášíš přes to všechno výkon.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
59. Re: 10. 12. 2011 - 13:22
Sleepy664 (58): Jenomže AWD mívá (opět z prdele vytažený, ale obecně používaný hausnumero) ztráty třeba 25-30 %.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
58. Re: 10. 12. 2011 - 12:19
Bob Ash (57): Použiju teda tvejch 15 %. Ztráty nezávislý na přenášeným výkonu pro jednoduchost zanedbáme.57. Re: 10. 12. 2011 - 10:26
Mirek (56): Jenomže ona je část těch ztrát závislá na přenášeným výkonu - je dokonce pravděpodobný, že je to větší část (pravidlo o 15% ztrát se běžně používá i při měření na brzdě a dopočítávání výkonu na motoru, to že to ten článek rozepisuje složitějc je nad rámec znalostí většiny lidí, který se tím zabejvaj).Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
56. Re: 10. 12. 2011 - 09:02
Bob Ash (54): chtělo by to trochu fyziky Bobši... opačným směrem má přední diferák ztráty ty samý, jenom výkon potřebný k jeho točení, kterej do něj nejde z přídavky, do něj jde z druhý strany přes zadní kardan, difrák, poloosy, kola a silnici... A taky je třeba se v týhle debatě domluvit, že hovoříme o rychlosti 100 na přímém úseku, na suchým asfaltě, abys to zas nehnal do teoretickejch extrémů, jelikož samozřejmě režim, ve kterým hrabou na suchu všechny 4 a nebo jen zadek, je zas kapánek jinak.privbox@seznam.cz tel: 603510691
55. Re: 10. 12. 2011 - 05:33
Bob Ash (54): Myslím, že neplete.54. Re: 10. 12. 2011 - 02:03
cirus (52): No a v tom se právě pleteš.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
53. Re: 10. 12. 2011 - 00:57
cirus: Byl by nějakej "popis pro blbce", jak má vyřešenej pohon Dodge Ram?52. Re: 09. 12. 2011 - 23:59
Bob Ash (50):pokud na pohon auta potrebuji dejme tomu 100KW a prenasim to pouze zadni napravou,nebo to prenasim 2x50KW oboma napravana tak ten rozdil velkej nebude...rozdil je v tom kolik oleje michas v diferencialu! A ten michas i pri odpojenym predku...takze zase zadna uspora...51. Re: 09. 12. 2011 - 23:59
Bob Ash (50): Pokud ale platí zákon zachování energie, tak je přeci jedno, ze kterýho konce ten mechanismus roztáčím, ne?50. Re: 09. 12. 2011 - 23:52
cirus (49): Ale opačným směrem ho přenášíš nesrovnatelně míň...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)