Příspěvky od 21:11 6. ledna 2010 až do 22:52 6. ledna 2010
41. Re: 06. 01. 2010 - 22:52
astro (38): jo, stačí když tady najdem trochu ropy nebo tak :))Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
40. Re: 06. 01. 2010 - 22:47
Caddy (39):no jo ale jestli z něj za tu dobu něco zbyde:) a ze mě taky:))39. Re: 06. 01. 2010 - 22:30
astro (38): ale mas realnou sanci, ze za tech 30 let zase uz pekne stoupne cena toho fleeta :)38. Re: 06. 01. 2010 - 22:29
Bob Ash (37):hm,tak jestli jo,to se mam na co těšit:)37. Re: 06. 01. 2010 - 22:20
astro (36): pokud udělá ČR za dalších 20 let v poměru k západnímu světu ještě jednou takovej skok jako za posledních 20, a pokud si Veyrony budou držet cenu stejně jako Cadillaky, tak klidně :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
36. Re: 06. 01. 2010 - 22:18
Bob Ash (30):pááni,tak to je husty no:) by mě zajmalo jestli budu mit za 30let i toho Veyrona:)). A co takovej thunderbird 93,to bylo asi podobny jak ten baron?35. Re: 06. 01. 2010 - 22:15
Bob Ash (34):34. Re: 06. 01. 2010 - 22:08
Caddy (33): Fávo stálo asi 70 tisíc, tuším. Děda kupoval v roce 1984 Š105S za 45.000...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
33. Re: 06. 01. 2010 - 22:05
Bob Ash (32): tak hlavne kolik stalo favo? kilo? Ten baron je diametralne jinde, za to urcite byla pekna vilka :) By me zajimalo, kdo tim tehdy tady jezdil :)32. Re: 06. 01. 2010 - 22:03
Caddy (31): to asi jo.. při tehdejším průměrným platu asi 2000 to bylo v porovnání k platům jako dneska Murciélago :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
31. Re: 06. 01. 2010 - 22:00
Bob Ash (30): tak ono i ten blbej lebaron za 1.25 mega v devadesatem roce bylo asi jako si dneska koupit lambo :)30. Re: 06. 01. 2010 - 21:58
astro (29): ještě by to chtělo třeba najít cenovku nějakýho auta, který se dá dohledat venku, aby bylo přímý srovnání (netuším, kolik mohlo stát to Camaro). Ale i když bych vzal jako odhad že Camaro mohlo stát třeba řádově podobně jako Simca (v tý době 1307 a hádám tak za 180.000), tak Fleetwood vychází třeba na 750.000...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
29. Re: 06. 01. 2010 - 21:51
Bob Ash (28):dík,takže sem měl skoro pravdu:) taky nechapu kdo to tady koupil,ale datum první registrace u nás je fakt 1981. S tou ambasádou je to asi nejpravděpodobnější,jinak možná nějakej herec nebo tak...28. 06. 01. 2010 - 21:37
Takže, novej Fleetwood formal limousine (to je to co máš ty) stál v základní verzi:Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
27. Re: 06. 01. 2010 - 21:30
astro (26): je to dost pravděpodobný. Prodlouženej Fleetwood nebylo úplně levný auto ani v Americe, odhaduju že mohl stát tak jako 4 Camara... což bude na Škodovky možná ještě trochu víc než deset :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
26. 06. 01. 2010 - 21:22
tak když už tady máme tohle téma,rád bych se zeptal kolik mohl stát v čsr fleetwood 1981? a pozor,opravdu tu byl koupen jako novej,vím to podle první registrace. Ptám se protože se doma tak trochu hádáme,já tvrdím že stál minimalně stejně jako 10 škodovek,je to možný?25. Re: 06. 01. 2010 - 21:16
powerball (24): nojno....proste nemecky casaky, to je tak dodnes....jako pochopim, ze to projede v cene, kdyz je o dvacku drazsi, nez ti ostatni....chapu, ze nema lichotivou znamku v jizdnich vykonech, pac to auto fakt moc nejede....ale v komfortu a prostoru....at mi polibi...svuj obrazek o svepravnosti techto novinru mam....24. Re: 06. 01. 2010 - 21:15
Caddy (23):hmm tak mam holt nepohodlny auto v kterym neni zadny misto asi :))23. Re: 06. 01. 2010 - 21:13
powerball (22): jo, nad tim uz jsem premyslel hodne, je to fakt tak, jak rikam...cim vic bodu, tim horsi... Audi vyhrala s 9 body...Buick prohral s 25 body....v tesnem zavesu za Alfou, ktera jako predposledni ma 21....22. Re: 06. 01. 2010 - 21:11
Caddy (20):to je divny,neni to treba obracene cim vetsi cislo tim lip ? :)) jako ten komfort - treba jsou nemci zvykli na tvrdy uskakany auta tak jim to prislo proste divny,jiny ale mista je tam tri prd.... :))Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)