Příspěvky od večera 6. ledna 2010 až do odpoledne 18. ledna 2010
54. Re: 18. 01. 2010 - 13:28
eiffel (53):Jasně,bylo by za to asi několik MB1000 a člověk by na to šetřil hromadu let.Nelze srovnávat českou a americkou ekonomiku v té době.Jen mě zajímá,kolik to bylo v korunách:-)Vím,že v roce 68 byl v US zaveden dvojí trh zlata a oproti DM se kurz pohyboval od 3.25 do 4 USD/DM...Což odpovídá asi 25-27 Kčs za USD,čímž si nejsem jistej.To by stála kolem 112.000,-Kčs a to je jen cena v Americe bez dopravy,cla a jiných poplatků do západoevropských zemí.Tehdy stály Simcy a Cortiny u nás kolem 100 tisíc,tedy dvakrát tolik,co Škodovka.Kdyby si ji tehdy někdo dovezl na ambasádu třeba novou ze Západu,tak by musela vyjít tak skoro na čtvrt milionu?Tedy asi 5 škodovek?:-)Kua,ekonomika mě nikdy nebavila:-D53. Re: 18. 01. 2010 - 13:14
Mára440 (52): kurz je k ničemu, spíš jsou potřeba poměry a životní úroveň té doby ;-)This world is sick...
52. 18. 01. 2010 - 13:07
Naše Catalina v roce 1968 stála i s dodatkovou výbavou 4.120,-USD.Jen jsem nedohledal kurz dolaru v té době.51. Ceny 18. 01. 2010 - 12:41
Tak co já vím, tak muj Sebring stál v roce 2001 995 000,- Kč, kolik stál předchozí Stratus v 96 nevim, ale v 98 stál nějak kolem 850 000,- Kč...Camaro IV 3,8 V6 - for sale
50. Re: 07. 01. 2010 - 13:52
Caddy (33):v roce 86 když jsem se vrátil z vojny tak jsem kupoval novou škodu 120 l s příplatkem za barvu a opěrky za 61 tis kč, plat byl asi 3500 kč, v roce 94 jsem kupoval nový favorit asi za 150 tis kč plat už si nepamatuju, jinak kolem roku 1990 jsem chtěl kupovat domek za brnem celkem v poho 4 místnosti nějaké dodělávky za cenu asi 115 tis kč49. Re: 07. 01. 2010 - 10:09
Caddy (48): protože Autocar je reklamou téměř neovlivněnej...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
48. Re: 07. 01. 2010 - 09:33
Skalik (47): vzdyt prece v jednom autocaru vyhral superb proti bentley :-D47. Re: 07. 01. 2010 - 08:58
powerball (22): vezmi to takhle. Nemeckej casopis, kdo plati reklamu v nemeckym casopiseo autech? Ano nemecky automobilky, kdo tedy potrebuje byt jednicka v testech, opet spravne nemecky automobilky.Kimber 1911, Jeep Wrangler
46. Re: 06. 01. 2010 - 23:23
Bob Ash (44):takle sem to puvodně nemyslel,ale je to taky pravda:) nebo spíš:(45. Re: 06. 01. 2010 - 23:21
Bob Ash (44):zrovna sem to chtel napsat :)) tam to trochu prehnali se stavbou tech vsemoznejch kycu a dochazej nebo spis dosli jim prachy :)44. Re: 06. 01. 2010 - 23:18
astro (43): myslíš jako že taky zbankrotujem? No to je klidně možný...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
43. Re: 06. 01. 2010 - 23:14
Bob Ash (41):no vždyt jo,na nově o tom melou každou chvíli:) budem druhá dubaj:))42. 06. 01. 2010 - 22:56
dal jsem do Buick clubu ten kontroverzni srovnavaci test, o kterem tu byla rec....41. Re: 06. 01. 2010 - 22:52
astro (38): jo, stačí když tady najdem trochu ropy nebo tak :))Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
40. Re: 06. 01. 2010 - 22:47
Caddy (39):no jo ale jestli z něj za tu dobu něco zbyde:) a ze mě taky:))39. Re: 06. 01. 2010 - 22:30
astro (38): ale mas realnou sanci, ze za tech 30 let zase uz pekne stoupne cena toho fleeta :)38. Re: 06. 01. 2010 - 22:29
Bob Ash (37):hm,tak jestli jo,to se mam na co těšit:)37. Re: 06. 01. 2010 - 22:20
astro (36): pokud udělá ČR za dalších 20 let v poměru k západnímu světu ještě jednou takovej skok jako za posledních 20, a pokud si Veyrony budou držet cenu stejně jako Cadillaky, tak klidně :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
36. Re: 06. 01. 2010 - 22:18
Bob Ash (30):pááni,tak to je husty no:) by mě zajmalo jestli budu mit za 30let i toho Veyrona:)). A co takovej thunderbird 93,to bylo asi podobny jak ten baron?35. Re: 06. 01. 2010 - 22:15
Bob Ash (34):Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)