Příspěvky od dopoledne 9. října 2010 až do odpoledne 10. října 2010
484. Re: 10. 10. 2010 - 13:20
Bob Ash (483):To mi ten člověk řekl také, ale hodnoty nikdy nejsou tak reálné jako u manuálu.AMERICAN WAY OF LIFE!
483. Re: 10. 10. 2010 - 13:10
Petr Bell (481): Auta s automatem se normálně měřej, tak to zas takovej problém bejt nemůže...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
482. Re: 10. 10. 2010 - 13:06
BigTwin_Jirka (480):...já jen píši to co říkal konstruktér...tak pokuď toho víš víc než on seženu ti na něj telefona můžeš to s ním probrat..souhlas...?a mimo jiné já komentuji graf ke Camaru a né od Monte carla...u toho měření sem nebyl...!!...vrah skopkuuuu:-) a posahany abstinent
481. Re: 10. 10. 2010 - 12:59
BigTwin_Jirka (479):Jistá firma už to dělá v Čechách spoustu let - objíždí akce se svojí mobilní brzdou. Bohužel nemůžu najít vizitku. Už kdysi jsem je kontaktoval a chtěl, aby přijeli na náš sraz. Po krátké poradě s jejich technikem jsem od toho upustil, protože mi bylo řečeno, že změřit auto s automatem je problém. Myslel tím problém dostat se na reálná čísla díky prokluzu měniče. Je možné, že dneska už je to jinak...AMERICAN WAY OF LIFE!
480. Re: 10. 10. 2010 - 12:42
vodkamizi (478): To auto asi fakt bude na tyhle válce silný už od volnoběhu co? Kdyby ses nad tím zamyslel hlavou, tak by ti došlo, že by ta křivka vypadala až do nějakýho bodu normálně a koniny by to dávalo až od toho zlomového okamžiku. Kdyby to mělo bejt podle tvýho, tak byste ty válce museli namazat mejdlem, aby to klouzalo už od volnoběhu. Já si stojím za svým, tedy že je to špatně uvedený do provozu nebo to má konstrukční vady. Jo, taky by mohl bejt vadnej nějakej snímač, ale je dam kolem samej vodborník a na to by se asi brzo přišlo.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
479. Re: 10. 10. 2010 - 12:36
eiffel (476): Jo a abych neshazoval pouťový dynojety, je to můj velkej sen, objíždět se svým stánkem velký motoristický podniky a se svojí mobilní brzdou poskytovat služby široký veřejnosti.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
478. Re: 10. 10. 2010 - 12:35
eiffel (476):..jenže ty křivky sou divný proto že ty auta sou moc silný na tyhle válce:-(((...proto budou měření prováděna na té druhé silnější!!!..a není ten dynamometr něco jinýho?...já si myslel že to je ta mašina která výkon měří přímo na vydělaném motoru...a tohle že je brzda na měření výkonu na nápravě..ale nevím třeba se to tak jmenuje obojí......vrah skopkuuuu:-) a posahany abstinent
477. Re: 10. 10. 2010 - 12:34
eiffel (476): Ne, alespoň tě neruší pouťový čísla. Jde o ten průběh, jak bych ti to tak vysvětlil.... jo třeba když dáš "ostrou vačku" a ono ti to nahoře přidá tři upocený koně a dole to sebere deset procent v celým průběhu. Tak to zase uvedeš do původního stavu a celou úpravu se snažíš zapomenout. Nebo když si pořádně poctivě vymeješ a naolejuješ vzduchovej filtr a ono to sebere deset koní, proč asi přemejšlíš? A tak dál, prostě mít svojí brzdu v každý domácnosti se vyplatí.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
476. Re: 09. 10. 2010 - 21:53
BigTwin_Jirka (475): tomu rozumím, ale pokud jsou divný i křivky bez hodnot, tak je to beztak k ničemu, ne?This world is sick...
475. Re: 09. 10. 2010 - 20:12
eiffel (473): Tenhle pouťovej graf je, s prominutím, k hovnu. Co mě primárně zajímá, je celkovej průběh AFR (Air/fuel ratio) pod řádnou zátěží v celým spektru výkonu. Je mi úplně jedno, kolik mi k tomu kdo přimaluje koní a newtonmetrů. Proto se vlastně dynamometrická měření provádějí, aby si jeden nevodkrouhnul motor na čtyřstovce při prvním startu a abych si doladil veškerý komponenty, co jsem si na svoje votuněný auto navěsil. Ještě markantnější výsledky se dosahujou při dotunění kompresorovejch aut, záleží na maličkostech a dá se toho hodně pokazit.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
474. Re: 09. 10. 2010 - 20:04
ska-p (472): Tady nejni co interpretovat, asi jde o špatně nainstalovanej nebo nastavenej stroj. Už jenom to, že jde o zařízení do 200kW a tady se prezentuje 250kW, šílená křivka průběhu momentu by asi tak odpovídala natřikráte přetočený lokomotivě, maximální výkon je nějak moc nízko a vůbec, nějak mi k sobě nesedí naměřený špičky. Jestli kloužou válce tak je to konstrukční problém, slušný dyno má válce o průměru alespoň jeden metr, jinak je problém s přenosem výkonu a sekundárně i s deformací pneumatiky následné zkreslení výsledků.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
473. Re: 09. 10. 2010 - 19:43
BigTwin_Jirka (471): i pokud to měří ´´divně´´?This world is sick...
472. Re: 09. 10. 2010 - 19:42
BigTwin_Jirka (471):čím si tedy vysvětluješ ty křivky?Miten niin perkele!!!!!
471. Re: 09. 10. 2010 - 19:37
eiffel (470): Ale ono to k něčemu je. Bez naladění auta na dynamometru bych si nedovolil dát plnej plyn. Je to spíš poměrová záležitost, to jako třeba začneš tunit auto s metanolem do sání a během pár běhů/ladění máš o hezkejch pár koní navíc. Bez dynamometru je to sázka do loterie, anebo se to řeší měřením auta na běžné silnici, což nepokládám za špatný řešení, jenom je to zdlouhavý a někdy nebezpečný.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
470. Re: 09. 10. 2010 - 19:24
BigTwin_Jirka (469): je super platit pro dobrý pocit něco, co k ničemu neníThis world is sick...
469. Re: 09. 10. 2010 - 19:16
Trinom (468): Takhle nevypadá normální průběh na dynamometru. Něco nejni v pořádku, a je toho víc.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
468. Re: 09. 10. 2010 - 17:14
Bob Ash (467): No když se mrkneš na měření krémovýho Monte Carla, tak tam ten graf vypadá normálnějc.Thunderbirds Are Go
467. Re: 09. 10. 2010 - 17:08
Trinom (466): Jako že by to mělo maximální krouťák v 1500 otáčkách? Jestli je to dvacetilitr diesel, tak možná... ale pak bych chtěl vidět, jak bude točit pět tisíc :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
466. Re: 09. 10. 2010 - 12:47
vodkamizi (465): a není to způsobený jen tím, že špička je moc nízko, tedy mimo měřený rozsah?Thunderbirds Are Go
465. Re: 09. 10. 2010 - 11:15
BigTwin_Jirka (464):...hih...osloviny...krásně kulantně napsáno...taky bych nad formulací přemýšlel vícero dnů:-))))))...vrah skopkuuuu:-) a posahany abstinent
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)