Příspěvky od odpoledne 10. října 2010 až do odpoledne 12. října 2010
504. Re: 12. 10. 2010 - 14:37
Layton (502): Tak ono na druhou stranu zase jde o to zjistit nějakým způsobem, kolik ten motor má co nejpřesněj, aby se nemusel demontovat na klasickou motorovou brzdu a to by dobrá zkušebna měla umět s nějakou rozumnou tolerancí.privbox@seznam.cz tel: 603510691
503. Re: 12. 10. 2010 - 14:18
Layton (502):..tak táááák....!!!...vrah skopkuuuu:-) a posahany abstinent
502. Re: 12. 10. 2010 - 13:43
Mirek (501): Stejně jsem to ale pochopil i já. Robert nikde nepsal o tom, že to přesně ukazuje výkon a skrouťákem. Napsal v původním příspěvku jen toliko, že si konečně mohou dvěma měřeníma (před a po úpravě motoru) změřit rozdíly a tím přibližný nárůst krouťáku a výkonu. Strojem ukázanou hodnotu určitě nechtěli prezentovat jako jednoznačnej výsledek výkonu v číslech jako výsledek práce (úprav).... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
501. Re: 12. 10. 2010 - 13:39
Takováhle momentová křivka by odpovídala SS elektroměru a kdyby ji mělo moje auto, bylo by s ním docela zajímavý poježdění...privbox@seznam.cz tel: 603510691
500. Re: 12. 10. 2010 - 06:30
Petr Land (494): Ty to víš, já dělám skladníka ovoce/zelenina, takže všechno ostatní je vlastně koníček a čím víc dobře naladěnejch aut, tím líp. Jenomže, jak jsem napsal, nemůžu se přece dohadovat s neznámejma lidma o neznámým zařízení na základě dopoŕučení neznámýho člověka. Jsi hodnej a je to příjemný vidět napsaný, že mě má alespoň pár lidí za normálního člověka.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
499. Re: 12. 10. 2010 - 06:24
robertone (497):Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
498. 11. 10. 2010 - 22:30
Pokud ovšem beru v potaz oficielní grafy ze stránek výrobců,např tohle je edelbrock,tak nikde nezačíná křivka na nule a kroutící moment vždycky od určitýho bodu klesá se stoupajícíma otáčkama.Body shop,paint and other,all in one House of kustomz a friend of Friday night ride www.4cc.eu
497. Re: 11. 10. 2010 - 20:50
BigTwin_Jirka (460):jo,průběh je divnej a i když jsme snižovali nastavený otáčky volnoběhu,tj hodnotu danou na pc,tak se křivka kroutícího momentu nikdy nedostala k nule,respektive normální hodnotě na volnoběhu.Vysvětleno nám všem zůčastněným bylo,že se bohužel kola dostávají do prokluzu hned.Jestli chceš,klidně se přijeď přesvědčit sám,válce a celá zkušebna neni nic pouťovýho,je to normální schválená stanice k měření normálních aut.Pokud budem další auto testovat na velké zkušbně,dám ti vědět a uvidíš sám.Maximum umí změřit 200kW na kolech,což v pohodě dá skoro 260kW na motoru u auta s automatem.Ztráta výkonu mezi motorem a pneumatikama je počítána 30% prokluz hydroměniče, 10% kardan,4% diferenciál.Další ztrátou jsou obyčejný pneumatiky,tj 4%.Body shop,paint and other,all in one House of kustomz a friend of Friday night ride www.4cc.eu
496. Re: 11. 10. 2010 - 09:55
vodkamizi (495): on tě ale neoznačil za vola, on se zeptal, jestli ho máš za vola a to je velkej rozdíl ty horká hlavoThis world is sick...
495. Re: 11. 10. 2010 - 08:37
Petr Land (494):..jo to já beru taky nic neříkám akorát mě prostě mrzelo že v podstatě mě to přišlo jako kdyby tady pořád řešili je to vše od začátku špatný..a já hned někde z prvních příspěvků napsal že tento přístroj na kterém se měřili ony hodnoty...je stavěn na normální auta tj.fabie,octavie atd...u nich dokáže měřit aspoň dle slov lidi co s tím pracují naprosto přesně...a bohužel u aut s větším obsahem..to dopadáctakto..a prostě mě blbýmu laikovy tam bylo zděleno že je to moc silné a proto se kola protáčíííí a já tomu prostě věřil...no,takže víme že na této brzd+ě můžeme na u.s. vozech měřit možná tak výkon motorků stěračů....:-)..takže promiňte BIGTWIN-jirko ale já to nemyslel ve zlém...sem trdlo...ale ne vůl......vrah skopkuuuu:-) a posahany abstinent
494. Re: 11. 10. 2010 - 08:06
vodkamizi (492): Pořád řeším,jestli napsat nebo ne. Martine,pochop že žijeme v době informatiky,tak proč někomu cizímu darovat rozumy. Že ten graf je divnej,protože má křivka začínat někde jinde,je každýmu jasný. Ty tady neodborně obhajuješ práci někoho pro nás neznámýho (pro Tebe nejspíš příbuzný,jinak bych se do něčeho podobnýho já nepouštěl). Jirku znám sice jen trochu,ale stačilo mi to k úsudku rozumného člověka."Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
493. Re: 11. 10. 2010 - 07:38
vodkamizi (491): ja v tom jeho prispevku ale taky nevidim nic spatnyho, dobre, nemusel na konec psat otazku na svou osobu a vola, ale jinak tam neshledavam nic spatnehoThis world is sick...
492. Re: 10. 10. 2010 - 23:45
baronet74 (488):..přečti si co sem napsal a jakým stylem bylo na mé příspěvky reagováno...děkuji...hned sem psal že o tom vím prd a píši jen co mě bylo řečeno a co sem slyšel osobně!!!takže to opět neobracejte proti mě ,že já někoho urazil......vrah skopkuuuu:-) a posahany abstinent
491. Re: 10. 10. 2010 - 23:34
baronet74 (488):..JÁ ALE NEPSAL NIC HROZNÝHO...a docela se mě dotklo to co bylo napsáno mě za to že sem nabídnul telefoní kontakt na otce onoho stroje co se tady stále řeší jeho nedokonalost!!!...vrah skopkuuuu:-) a posahany abstinent
490. Re: 10. 10. 2010 - 22:52
Mirek (489): ,,Technický" diskuse tu mám nejradši. Kam se hrabe rubrika Humor.. :D... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
489. Re: 10. 10. 2010 - 21:15
baronet74 (488): něco podobnýho jsem chtěl taky napsat... :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
488. Re: 10. 10. 2010 - 20:58
vodkamizi (487):trochu přibrzdi když nevíš o koho se opíráš(myslím všeobecně)Chrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
487. Re: 10. 10. 2010 - 14:52
BigTwin_Jirka (486):...aha tak jo....:-)))trošku už přestřelený příspěvek...asi nemá cenu ani reagovat asi chcete docela rád ponižovat ostatní méně vzdělané než ste vy,že?..tak jo ale já o tom telůčísle napsal.protože tak píšete a ,,urážíte´´ každého kdo napíše něco jiného než si myslíte vy..tak by mě zajímalo kde je tedy chyba...a jak jinak to zjistit než přímo u konstruktéra toho přístroje..který dle vás neukazuje divné grafy z důvodu tak jak říká ten co jej vymyslel...takže sem to myslel v dobrém..že vaše znalosti které asi bezesporu máte by se mu mohli hodit...ale vidím že je asi jinak......vrah skopkuuuu:-) a posahany abstinent
486. Re: 10. 10. 2010 - 13:35
vodkamizi (482):Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
485. Re: 10. 10. 2010 - 13:34
Petr Bell (484): Maximum imho reálný bude, spíš půjde o průběh... A hlavně se měří především pro srovnání stejnýho auta před a po, a na to je to nejspíš jedno.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)