Příspěvky od večera 11. května 2010 až do noci 12. května 2010
40. Re: 12. 05. 2010 - 01:18
Bob Ash (39): Bod A. nechapu vubec. Tam zalezi v jakym stavu je letadlo v okamziku zacatku testu.Go Fast... or Go Home!
39. Re: 12. 05. 2010 - 01:04
DCharger (38): Letadlo zrychlí, ale jakmile to udělá, pás zrychlí v opačným směru, takže ten pohyb zase vyruší.V podstatě tedy letadlo zůstane stát, protože jakejkoliv náznak pohybu vyrovnává ten pás svým pohybem.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
38. Re: 12. 05. 2010 - 01:00
Bob Ash (37): ''Prostě letadlo zrychlí, pás taky. Letadlo zůstane stát.'' To je nesmysl, tyhle vety se navzajem vylucujou. Vuci cemu letadlo zrychluje?Go Fast... or Go Home!
37. Re: 12. 05. 2010 - 00:53
DCharger (36): Ne, v situaci A letadlo vzlítne - sice nejdřív o kus odjede, ale pak vzlítne. To je to co dělali Mythbusters.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
36. Re: 12. 05. 2010 - 00:46
Bob Ash (34): k bodu B. je to jasny, situace je znazornena na videu kdyz auto tahne plachtu. U varianty A. se stane to ze letadlo v klidu postaveny na pas bezici vzletovou bude stazeno do zadu a rozseka se na konci toho pasuGo Fast... or Go Home!
35. Re: 12. 05. 2010 - 00:40
juli (33): Nicméně vzhledem k tomu, že jsi to psal jako výpis letadel, který nepotřebujou dopřednou rychlost, je to kravina s čárkou i bez čárky.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
34. 12. 05. 2010 - 00:39
Reagujte prosím na příspěvek 26 a pro příště piště, kterou verzi máte na mysli:Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
33. Re: 12. 05. 2010 - 00:39
Bob Ash (29):chybí tam čárka mezi slovy, ale ty mě zase jenom zkoušíš :-)V16 ...for three U.S. cars :-)
32. Re: 12. 05. 2010 - 00:37
Bob Ash (22):Bob Ashi, Bob Ashi, postuduj krapítek fyziku ;-) vektory mám dobře a podle tvojeho zadání - letadlo bez upřesnění pohonu i vyřešení.V16 ...for three U.S. cars :-)
31. Re: 12. 05. 2010 - 00:36
juli (28): pokud by se jednalo o vetron bez motoru, tak by se nehejbal ani bezici pas ani vetron :)Go Fast... or Go Home!
30. 12. 05. 2010 - 00:34
A když už jsme u toho, tak pokud mě moje chabé a stále se vytrácející povědomí o lítajících strojích neklame, je plošník nějakej pseudoobrozeneckej nesmysl.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
29. Re: 12. 05. 2010 - 00:33
juli (28): Pán je suterén a používá odporné termity.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
28. Re: 12. 05. 2010 - 00:29
DCharger (24):Letadlo je jakýkoliv létající stroj. Čili není podstatné, jak je poháněné - větroň je letadlo bez pohonu..V16 ...for three U.S. cars :-)
27. Re: 12. 05. 2010 - 00:27
Bob Ash (25): nez treni vyrovna tah motoru, letadlo uz bude davno ve vzduchu a pas na nej nebude pusobit :) I v momente odlepeni kolecka se budou tocit pouze dvojnasobnou rychlosti nez za normalniho vzletuGo Fast... or Go Home!
26. 12. 05. 2010 - 00:25
Aha, oni totiž existujou dvě verze...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
25. Re: 12. 05. 2010 - 00:20
DCharger (24): Tak jsem si to původně myslel taky, než jsem se znovu zamyslel nad zadáním.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
24. Re: 12. 05. 2010 - 00:16
Bob Ash (23): to na tom nic nemeni. Vzlitne uplne normalne, mozna s minimalni ztratou kvuli valivymu odporu a vetsimu zatizeni lozisek kol. Porad prece se odpichuje motorama od vzduchu kterej je pevnym bodemGo Fast... or Go Home!
23. 12. 05. 2010 - 00:12
I když, čím víc o tom přemejšlím, tím víc dospívám k tomu, že přeci jen možná nevzlítne.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
22. Re: 12. 05. 2010 - 00:05
juli (21): Jo, a to je přesně ta blbá úvaha, na který stojí vždycky celej flamewar.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
21. Re: 11. 05. 2010 - 23:50
Bob Ash (12):Pokud proti sobě budou působit dva stejně velké vektory rychlosti, bude skutečná rychlost vůči pevnému bodu (zemi) nulová. Protože letadlo (plošník s pevnou nosnou plochou) potřebuje k tomu, aby vzlétlo dopřednou rychlost pro vytvoření vztlaku na nosné ploše, tedy nevzlétne-zůstane na místě. Leda by foukal dostatečně velký protivítr.V16 ...for three U.S. cars :-)
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)