Příspěvky od počátku až do poledne 9. srpna 2010
20. Re: 09. 08. 2010 - 12:48
Víte někdo proč se přestalo dělat STS-V?Camaro IV 3,8 V6 - for sale
19. 05. 08. 2010 - 09:29
Já mám taky CTS-V :DCHEVROLET - The Heartbeat Of America
18. Re: 05. 08. 2010 - 09:18
sts_v8 (17): Nejlepší na tom je, že v porovnání se stejnou třídou a kvalitou EU aut (pokud se pomalu takové najdou) je cenovka taková, že je to auto ne jen pro hodně bohatý.. Mě se u nových cadillaců zadek pořád líbí, ale přední masky už mi nějak nejdou po vkusu :( Já jsem holt takovej konzervativec :)... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
17. Re: 04. 08. 2010 - 21:45
haumerdarek (13): velká závist, moc pěkný auto. až nebudu sockou, tak si ho koupim :)16. Re: 04. 08. 2010 - 17:10
haumerdarek (7): Nojo, když to chceš poslat dveřma napřed, tak musíš zmáčknout tlačítko na vypnutí trpaslíků :-DCeterum censeo ruSSiam delendam esse.
15. Re: 04. 08. 2010 - 16:36
haumerdarek (13): mazec, ta bila tomu slusiRRR's are saving water, they drink beer and vine :-)
14. Re: 04. 08. 2010 - 16:30
haumerdarek (13):krasna vec...13. Re: 04. 08. 2010 - 15:45
janosik.kopac (12):Mám US verziu. EU verze má zadní lampy bílé. Ty nejsou moc pěkné. Nechal jsem tam původní červené světla, jenom červené LED diody sloužící jako ukazatel směru jsme vypreparovali a nahradili žlutými. Povinná mlhová světla jsou ukryta pod zadní mřížkou ve spodní části nárazníku.12. Re: 04. 08. 2010 - 14:25
haumerdarek (11): Dakujem za kopec info. Btw mas US alebo EU verziu? Lisia sa niecim?V8 power
11. Re: 04. 08. 2010 - 12:43
BelAir (10): Bohužel, mé kapsy nejsou bezedné. Já jsem pár let uvažoval nad tím, kde sehnat supersport - sedan a do BMW M5 se mě jít nechtělo. Cadillac CTS-V najednou vše vyřešil. Coupé bych nechtěl. To už raději Sport Wagon.10. 04. 08. 2010 - 12:10
jenomže teď si bude muset Darek pořídit ještě CTS-V Coupé ... :-)momentalne nic americkyho
9. Re: 04. 08. 2010 - 11:44
haumerdarek (7): jojo, jsem si rikal ze to je dobra corvette v jinem kabatu, uz jen na ni vydelat :)RRR's are saving water, they drink beer and vine :-)
8. Re: 04. 08. 2010 - 10:05
haumerdarek (7): hezky cteni.Kimber 1911, Jeep Wrangler
7. Re: 04. 08. 2010 - 09:46
janosik.kopac (6): Auto mám teprve rok a na tachometru mám zatím jen cca 14 000 km. První zimu mám za sebou a mohu říci, že není problém jezdit s CTS-Véčkem v zimě. Elektronika vše spolehlivě hlídá. Před třemi měsíci jsem byl v Mostě na automotodromu a na fólii zalívanou vodou nám simulovali náledí. Pokoušel jsem se 5x vůz otočit dveřma napřed, ale ani jednou sed mě to nepovedlo, poněvadž vůz začal automaticky přibržďovat jednotlivá kola a tím udržovat přímý směr. Docela mě to dostalo. Od té doby si s autem docala dovoluji. I na okruzích beru zatáčky statečně pod plynem, poněvadž tím pádem auto pěkně drží stopu. S vozem jsem neměl zatím ani jediný náznak závady. Bohužel jsem s Jaguarem osobně nejezdil, ale znám názor testovacího jezdce, který testoval oba vozy a Cadillac byl tím lepším z této dvojice.6. Re: 04. 08. 2010 - 09:30
haumerdarek (5): Dakujem za dobre spravy. O dynamike a spravani sa na okruhu nemam ziadne pochybnosti, islo mi skor o beznu prevadzku: chcem mat jedine auto, ktore zvladne vsetko, aj bratislavske cesty, bez vytrasenia duse z posadky :) Este by som mal par otazok:V8 power
5. Re: 03. 08. 2010 - 22:56
janosik.kopac (3): Zdravím Tě. Musím Tě hned v úvodu upozornit na to, že jakmile ochutnáš CTS-V, tak už nebudeš chtít řídit jiné auto. Bohužel lepší sedan asi těžko najdeš. Na paty mu šlape pouze Porsche Panamera Turbo, která začíná s cenovkou 2x dražší než se dá sehnat nové CTS-V. Co říci k autu. Volil jsem automatickou převodovku, která pracuje na jedničku. Na okruzích se chová jedinečně. Ono zrychlení z 0 - 100km/h za 3,9 s také stojí za to. Tlumiče jsou magnetické. Byl jsem zvyklý na jedinečné hydraulické tlumiče od Citroenu, ale Cadillac je minimálně o třídu výše. Nerovnosti jsou zázračně vyžehleny, takže není nic cítit. Náklony jsou v zatáčkách minulostí. Interiér je velice líbivý a při nočním osvětlení je přímo úchvatný. Mohu tedy jen doporučit. Je to vůz numero uno.4. Re: 02. 08. 2010 - 22:18
janosik.kopac (3): tak samozrejme, neni se cemu divit, je to proste nejlepsi znacka :)3. 02. 08. 2010 - 22:15
Caddy, dakujem za rychlu reakciu. Dufam, ze sa tu majitel objavi, velmi som zvedavy aj na dalsie postrehy. Ku Cadillacu mam zvlastny vztah: druhe auto, ktore som po ziskani vodicaku soferoval, bol otcov '84 Seville, biely s bezovou kozou a zadkom ala Rolls Royce a odvtedy ma ta znacka pre mna zvlastne caro :) A vlastne odtedy milujem aj syty zvuk V8 :)V8 power
2. Re: 02. 08. 2010 - 17:25
janosik.kopac (1): ja nejsem ten pravy, jel jsem tim autem asi dva kilometry, ale za tu chvili mi prislo dobre. Normlanim CTS jsem najel vic a celkem se mi libilo a ten motor Veckove verze to dotahuje do jine dimenze...ma fakt krasny zvuk a o vykonu netreba mluvit...Na tvrda auta jsem citlivy a prislo mi to v klidu....vice Ti urcite rekne uzivatel haumerdarek, ten ho vlastni...snad to tu zaregistruje :)1. 02. 08. 2010 - 15:57
Ahojte amerikanisti,V8 power
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)