Příspěvky od dopoledne 23. října 2010 až do dopoledne 26. října 2010
40. Re: SRX 26. 10. 2010 - 10:24
jirkasWJ (39): hmm alpina ... také o tom slyším poprvé.. tak uvidíš. Jo jo o těch radukcích ví málokdo... většina lidí jen bezhlavě šmikne dráty a provede bastl show :-) v podobě normálních objímek :-))www.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
39. Re: SRX 25. 10. 2010 - 22:51
MARKUS (38):Proti akumě nic nemám, to byla tak trochu sranda. No ale ani ta tam nepůjde-akuma komfort plus, která jediná splňovala požadavky už se nevyrábí. Takže poslední možnost je nějaká ALPINA. Údajně skandinávská baterka, garantujou starty do-30 se zárukou 36 měsíců, ale v životě jsem o ní neslyšel. Ani na internetu jsem nic kloudného nenašel. Redukci na boční vývod jsem koupil u nás v baterkárně. Měli jediné dvě(+-) a museli je sundat z předváděcího stojanu. Zatim je za ty roky objednávali prý asi 2x:)38. Re: SRX 25. 10. 2010 - 21:19
jirkasWJ (31): to co popisuješ je normální stav tudíž plyna maká jak má. zkusil bych se pak zaměřit na ty svíce. jo plynaři mají pravdu dvojitá platina se fakt nemá ráda s LPG. Co máš proti akumě.. není na ní nic špatného... furt lepší než chcílá varta a nebo tesco a bůhví co. není to banerka ale proti akumě neřeknu křivé slovo. Tak Ať to jezdí jak má. čuswww.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
37. Re: SRX 25. 10. 2010 - 15:55
Skalik (33): v probe jsem dostal nove svicky v servisu a oddelaly mi rozdelovac. Jine odpory a uz to bylo. Skodovce to nevadi, ale tohle neni karburatorovy pekacThis world is sick...
36. Re: SRX 25. 10. 2010 - 12:12
Skalik (35):tak to potom jo35. Re: SRX 25. 10. 2010 - 12:00
pbkarvina (34): kdyz startuje na benzin a ma svicky na lpg ....Kimber 1911, Jeep Wrangler
34. Re: SRX 25. 10. 2010 - 11:56
Skalik (33):ale když startuje na benzín33. Re: SRX 25. 10. 2010 - 08:04
eiffel (30): plynari doporucuji jiny svicky nez vyrobce motoru. Ja myslim, ze je to celkem burt elektronice jaky mas svicky, jen to poznas na chodu motoru.Kimber 1911, Jeep Wrangler
32. Re: SRX 24. 10. 2010 - 23:14
jirkasWJ (31): taky jsem dal baterku akuma, protože umřela a tak nízkou jinou s potřebnou kapacitou neměliThis world is sick...
31. SRX 24. 10. 2010 - 22:58
Tak zkusím popořadě:30. Re: SRX 24. 10. 2010 - 21:32
Skalik (29): nevím ak u tohoto motoru, ale některý motory nemaj rádi jiný svíčky a pak bych čekal problémy s elektrikou na motoruThis world is sick...
29. Re: SRX 24. 10. 2010 - 21:24
jirkasWJ (26): s tim startovanim, nevim jak si zvyklej ty, ale ja delam to, ze otocim klicek do pozice tesne pred spustenim starteru kdy se probudi elektrika a do starteru prastim az kdyz slysim, ze cerpadlo naplnilo vstriky a vyplo se (spolu se zhasnutim kontrolky). Zkus to je to takovej setrnejsi system.Kimber 1911, Jeep Wrangler
28. Re: SRX 24. 10. 2010 - 20:23
jirkasWJ (26): ještě mne napadlo.. stejně jsem o dělal na zmíněné escalade... po výměně nových svíček jsme vůz po dohodě s majitelem provozovali jen na BA. LPG bylo uzevřené na ventilu u nádrže. během provozu na BA nebyl žádný problém, jak se začilo jezdit na LPG nastaly výpadky po 5T km a pak cca po 10 nastaly problémy se studeným startem na BA po zahřátí pak vůz na BA jel normálně ale na LPG zakopával i při jízdě mírně kdy zhurba kolem 20T km už vozidlo zakopávalo při jízdě znatelně v DTC PCM pak výpadky zapalování na všech válcích no a klasika lambdy všechny v přechodných i stálých. to však způsobuje emulátor vstřikování LPG. Imho o kolik máš vyší spotřebu při jízdě na LPG???www.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
27. Re: SRX 24. 10. 2010 - 20:00
jirkasWJ (26): hmm to je špatné. zkus banner v měcholupech uvidíš co ti poví. V nejhorším si koupíš AC delco a bude klid. Jinak tohle kuckání mi připomíná jeden problém na escalade s LPG. tam je ten problém podobný ale přetvává i po zahřátí. je to plynem.. ten prostě vraždí svíčky origo AC delco platinum co mají vydžet 100 T km tam vydží sotva třicet. :-(((www.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
26. Re: SRX 24. 10. 2010 - 17:06
MARKUS (25):Na LPG jsem určitě nenastartoval-bylo 100pro vyplé. A je nastavené, že zapne až při úplně ohřátém motoru. Banner zkusím zítra, ale co jsem se díval do jejich katalogu, tak baterky taky moc vysoký. Ta originální ACDELCO má dokonce jen 168mm výšku a já se dostávám pořád na minimálně 175mm. Ještě jsem koukal, že bych mohl jít dolu s držákem baterky, ale to jen tak o 3-5mm. Další místo asi získám vypilováním části žebrování u bausetu. No uvidíme..25. Re: SRX 24. 10. 2010 - 16:33
jirkasWJ (24): ohledně baterie doporučuji se obrátit přímo na zastoupení BANNER. tam by ti mohli pomoci. Já tam beru baterie výhradně a vždy v poho. Tedy naSRX jsem jí ještě neřešil. Imho: Ty redukce o kterých jsme hovořili mají tam skladem.www.cadillac.cz www.odtahovkanonstop.cz
24. Re: SRX 23. 10. 2010 - 11:18
eiffel (23):Vypínání válců to asi nemá. Poprvé jsem to startování ukončil po těch 2 vteřinách klíčkem do OFF. Prostě jsem se lekl co to dělá. Napodruhé naběhl normálně-ikdyž asi vteřinu to mělo ten divný zvuk. Pak během dne asi 8 startů úplně normálně. Ale bylo už teplo a nikdy to nebylo úplně studené. Nechám to teď asi běžet až se bude zase startovat v zimě ať vidím co se děje a jestli naběhne. Možná je to jen nějaká startovací procedura v zimě. Protože v obou případech kdy to udělal(teď pátek i sobota) začal systém varovat před námrazou.23. Re: SRX 23. 10. 2010 - 11:03
jirkasWJ (22): takže naběhl a nebo ne? Nemá to vypínání válců? Že by se to třeba porouchalo a byly i u startujícího motoru vyplé?This world is sick...
22. Re: SRX 23. 10. 2010 - 10:49
eiffel (21):Já to psychicky nevydržel a vypnul jsem to asi za 2 vteřiny. Pak už to naskočí normálně. Na plyn to reaguje úplně normálně. Další starty i všechno je pak OK. Udělalo to jen teď dva dny co byl mráz.21. Re: SRX 23. 10. 2010 - 10:45
jirkasWJ (20): a motor se rozběhne a nebo ne? A když potom na volnoběh přidáš plyn?This world is sick...
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)