Příspěvky od počátku až do odpoledne 1. ledna 2014
20. Re: 01. 01. 2014 - 13:32
Caprice79 (19): Poptej si ještě originál Ford baterku, nejsou moc drahý a podle mejch zkušeností jsou kvalitní. Například ve Focusu (květen 2000) mám ještě původní (fakt nelžu), v Exploreru jsem měl originál asi tak osm let.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
19. Re: 01. 01. 2014 - 13:20
Layton (17):Cau Pajo.díky ti za odpověď a také jsem koukal na značku Varta.zkusím hodit dotaz jak to mají s pracovní dobou tady v Praze.Díky a vám také Přejeme Krásnej Novej rok a Hlavně to ZdravyCHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
18. Re: 01. 01. 2014 - 13:15
Rozza (15):Ahoj Milo.díky za rady a už mám podané poptavky jak to mají tady v Praze s pracovní dobou v obchodech kde ji mají.tak.jinak uvydim co a jak se vyjadri.jinak DikCHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
17. Re: 01. 01. 2014 - 13:14
Caprice79 (12): Zdar Romane.... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
16. Re: 01. 01. 2014 - 13:13
BigTwin_Jirka (13):Díky za odpověďCHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
15. Re: 01. 01. 2014 - 12:50
Caprice79 (12):Ahoj Romane, já osobně už leta kupuju (ve všech autech mám) Banner. Je tu u nás takovej šikovnej prodejce a vždy udělá cenu. I když třeba do karavanu trakční mám Vartu. Taky od něj, vždy nabídne to nejlepší řešení. Ale za sebe můžu s čistým svědomím Banner doporučit.Clovek chvili neco ma a pak zase nema...jen kamaradi a pratele co za neco stoji zustavaji...
14. Re: 01. 01. 2014 - 12:48
Caprice79 (12): Yuasa a podobně, když jde o dvouválcovou motorku. Ta se ale obecně startuje hodně blbě a aku obvykle stačí na hodně málo pokusů o start.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
13. Re: 01. 01. 2014 - 12:46
Caprice79 (12): Do baterky a do ženský nevidíš. Dobrá je drahá a levná nemusí bejt špatná. Baterka nejsou gumy a v našich klimatickejch podmínkách na ní zrovna lidskej život nevisí (výjimky se samozřejmě dají najít). Nelámal bych si s tím hlavu, nízkokompresní benzínovej osmiválec se startuje dobře a neváhal bych ani u aku z vrakoviště, kdyby byl zjevně dobrej za pár stovek. Znám případy, kdy šlo auto sešrotovat krátce po zakoupení novýho aku po lehkým ťukanci (by mě osobně zajímalo, kdo tu skoro novou baterku z tátovo auta dostal nadělenou a jak mu slouží).Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
12. 01. 01. 2014 - 12:35
Jake doporučení by mě bylo vzděleno ohledně výrobce dobre autobaterie.myslím výrobce tzn.značka.mám ji do caprice 88 stw s 5 litrem.teď tam mám ani nevím co za výrobce ve velikosti 74 udržbovou.díky za případné pozitivní ohlasyCHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
11. Re: Baterie s bočními kontakty 26. 11. 2010 - 11:40
PT (1): http://www.santec-fishing.cz/1/eshop/25-1-Autobaterie/42-2-Exide-EXCELL/5/669-Exide-Excell-EB608-12V-60AhCamaro IV 3,8 V6 - for sale
10. Re: 17. 11. 2010 - 15:36
Lord Iffy (9):jojo :)) a hlavne je problem v samotny foru, na normalni foru je bezny ze si kazdej zalozi kvuli svymu dotazu novej thread a nijak to na prehlednost nema vliv ale tady v ty prehistoricky veci to nejde no :)9. Re: 17. 11. 2010 - 12:48
Dufík (8): no je fakt, ze tu pada posledni dobou tolik vecnych a uzitecnych informaci, ze je skoda, ze se v tom clovek ztraci:)))"If it rolls, floats, fu.ks, or flys you've got problems."
8. 17. 11. 2010 - 11:59
Fakt si nemyslim, že kvůli jednomu dotazu se musí zakládat celá podrubrika ba dokonce rubrika. Kdyby každej kdo má dotaz na jednu věc zakládal zvláštní téma, to by to forum trvalo prolistovat od shora dolů půl hodiny.....1989 Buick Century Estate Wagon, 2000 Chevrolet shnilpala, 1996 Chevrolet S-10 4x4, 2004 Chevrolet Impala
7. Re: Baterie s bočními kontakty 16. 11. 2010 - 21:35
Caddy (6):jj to je presne ono :) slo to bez problemu, konecne mam normalni baterku a ne to nesmysl kterej se ani neda pripojit na normalni nabijecku :))6. Re: Baterie s bočními kontakty 16. 11. 2010 - 21:33
powerball (4): no to mas ty, co jsem koupil uz ja od Markuse, ne? :) Slo to dobre? JA si to stejne nejak neumel predstavit :)5. Re: Baterie s bočními kontakty 16. 11. 2010 - 20:16
PT (1):exide je dělá celkem běžně , jen pozor na rozměryChrysler LHS 96 ,Chevy G20 V8 5,7 92,JAG XJ6 4,2 82 a vymenim G20 za dodge RAM VAN r.v 91-93
4. Re: Baterie s bočními kontakty 16. 11. 2010 - 18:14
Layton (3):no vsak jo, ja to taky nemam nabastleny pres cokoloadu ale mam dve klasicky svorky na kontakty do kterejch se z druhy strane nasroubujou ty kabely co vedou z motorovyho prostoru a hotovo :) elegantni reseni, zadnej velkej bastl :)3. Re: Baterie s bočními kontakty 16. 11. 2010 - 17:08
powerball (2): Dokonce jsem na to někde viděl i redukční sadu. Je to profi řešení, žadná TAPE TECHNOLOGY :D... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
2. Re: Baterie s bočními kontakty 16. 11. 2010 - 15:06
PT (1):to nevim ale doporucuju koupit normalni baterku a redukci aby sla pripojit na ty konektory ktery sou delany pro bocni kontakty, taky to tak mam :)1. Baterie s bočními kontakty 16. 11. 2010 - 13:18
Zdravím, nevíte někdo, kde by se (nejlépe u nás) dala sehnat baterie s bočními kontakty?Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)