Příspěvky od počátku až do podvečera 1. června 2011
20. Re: SWAP a záznam v techničáku 01. 06. 2011 - 19:17
BigTwin_Jirka (19): V8 TDI může bejt pravda, i když ne ve fábii....1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
19. Re: SWAP a záznam v techničáku 01. 06. 2011 - 16:36
Petr and Vandura :) (14): Samozřejmě, že číslo nic neznamená, páč se to musí přepočítávat a narozdíl od "hloupejch američanů" skoro nikdo nemá ani šajn, co to vlastně znamená, natož si to dokonce umět spočítat či odvodit. Jestli jde o šetiválec nebo osmiválec je v podstatě jedno, to už je vyšší matematika (jedna ruka nestačí) a k tomu je maturita furt málo.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
18. Re: SWAP a záznam v techničáku 01. 06. 2011 - 13:57
Skalik (17):máš pravdu, objem mi vypadnul :-)Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
17. Re: SWAP a záznam v techničáku 01. 06. 2011 - 13:49
eiffel (15): v kolonce objem motoru .. co si budeme povidat muze tvrdit, ze to je 2.9 V8, ale je to o pruser, protoze tyhle auta jsou relativne proflakli a staci nekdo kdo se o to bude aspon trosku zajimat a je v prdeli a jeste ho vykuchaj, ze z nich delal debilaKimber 1911, Jeep Wrangler
16. Re: SWAP a záznam v techničáku 01. 06. 2011 - 12:44
eiffel (15):nikde to není, jen výrobce, typ (to by mohl být problém), palivo a výkon (pokud by ho někdo dokázal změřit, tak taky problém, ale to nehrozí...)Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
15. Re: SWAP a záznam v techničáku 01. 06. 2011 - 12:27
Petr and Vandura :) (14): nemam v ruce technicak. kde tam je uvedene, kolik to ma valcu?This world is sick...
14. Re: SWAP a záznam v techničáku 01. 06. 2011 - 12:22
Skalik (13): Jo, V6 v notách a V8 v autě, to asi problem je :) Že jo, já bych tu 350 za 383 taky nějak neřešil. Většina ani neví, co ty čísla 350, 383 a 454 znamenají :DGMC Vandura2500 1987 - 5,7 L
13. Re: SWAP a záznam v techničáku 01. 06. 2011 - 09:50
Petr and Vandura :) (11): problem neni v V8 problem je to, ze v notach ma V6, ja osobne bych se na zapisovani strokeru vysral aj tu nalepku bych si tam dal. Kolikrat jsem videl nalepky na autech co nemely nic spolecnyho s motorem pod kapotou.Kimber 1911, Jeep Wrangler
12. jj 31. 05. 2011 - 19:33
jj, je mi jasný, že to nebude žádná pr.el. Ale co, jednou jsem se do toho dal, tak to nějak pořeším. Psal jsem i do GM na oddělení supportu, ale nepočítám s tím, že by se tím někdo zabýval. Spíš se domluvím s tím výrobcem, co mi prodal 383, aby se mi to nějak pokusil zajistit, je to docela dobrej týpek. Věřím, že když po tom půjdu, že se to nakonec podaří. Každopádně díky za infos. rgds11. Re: SWAP a záznam v techničáku 31. 05. 2011 - 18:06
Mirek (10): Jak to tak sleduju, tak to je vážně sebevražda... Ale když už tam máš 5,7 litra a hodíš tam 383 strokera (bez 383 Cubic Inches nalepených na vzduchovým filtru samozřejmě), tak by to mohlo klapnout, ne? :)GMC Vandura2500 1987 - 5,7 L
10. Re: SWAP a záznam v techničáku 31. 05. 2011 - 15:57
JirkaSS (1): už jen to co říkáš je prakticky sebevražda. Samozřejmě že jde všechno, ale úplně legálně to je podle mýho soudu tak asi 2x tak dražší, než si koupit to auto, který chceš z toho udělat už s papírama hotový, levnější varianta je koupit si vhodný papíry... V prvým případě je problém ten papír, kterej ti nikdo nedá, v druhý řadě i kdyby dal, je třeba šahat na převodovku, do podvozku od brzd, přes zadek, stabilizátory až po tlumiče a péra... kdo ví jestli ne řízení, kola gumy, prostě všechno, co má 5,7 odlišný od 2,9 a co by mělo bejt v TP a na tom nezískatelným papíru... Mluvím o legální cestě.... Jediný řešení je to Skalíkovo a nebo noty, který pasujou...privbox@seznam.cz tel: 603510691
9. Re: jj 30. 05. 2011 - 19:42
Skalik (8): Spíš rejpavá kopa.Tak co Torino, vyjedeme jeste letos?
8. Re: jj 30. 05. 2011 - 13:34
JirkaSS (7): to si zvyknes my jsme tady takova humorna kopa.Kimber 1911, Jeep Wrangler
7. jj 28. 05. 2011 - 17:05
jj, nějak jsem se v tom nezorientýroval...srry.6. Re: x 28. 05. 2011 - 16:58
JirkaSS (5): To je tak, když nevhodně zvolíš sekci. Ona výměna motoru sice akce je, ale i tak to nepatří do akcí a veletrhů ;)www.autickar.cz - '22 Vespa Sprint S, '08 Toyota Prius,'98 Lincoln Town Car aka 'Bezovy slon', '94 Honda Civic 'parts runner', '92 Mazda MX-5 'Ruda potvora', '87 Ford Mustang LX 'Unfucking in progress...'
5. x 28. 05. 2011 - 16:45
díky za rádoby vtipné odpovědi...4. Re: SWAP a záznam v techničáku 27. 05. 2011 - 11:37
Fernie (3): kdy se to kona? Rad byxh dorazil :-)This world is sick...
3. Re: SWAP a záznam v techničáku 27. 05. 2011 - 08:22
Cert (2): Jasně, nová varietní show nazvaná Engine swap. Výměna motoru a přepis v techničáku přímo před obecenstvem. To vše za zpěvu a tance spoře odděných dam :)www.autickar.cz - '22 Vespa Sprint S, '08 Toyota Prius,'98 Lincoln Town Car aka 'Bezovy slon', '94 Honda Civic 'parts runner', '92 Mazda MX-5 'Ruda potvora', '87 Ford Mustang LX 'Unfucking in progress...'
2. Re: SWAP a záznam v techničáku 27. 05. 2011 - 08:05
JirkaSS (1): A to budes delat na nejake akci ci Veletrhu???TATRA nezna bratra!
1. SWAP a záznam v techničáku 27. 05. 2011 - 07:55
Ahoj, rád bych se dotázal, zda u nás existuje nějaká možnost takovouto změnu udělat? Mám 2,9 RS (nyní s motorem 5.7 tpi), nicméně v techničáku stále je 2,9. Pravdou je, že STK bez větších obtíží. Nicméně, nyní jsem koupil stroker 383 a rád bych celou eskapádu zlegalizoval. Tj. máte nebo znáte někdo způsob, jak to jde vyřešit? Byl bych vděčný za jakoukoli pomoc. Díky JirkaS slim.j@seznam.czPodpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)