Cadillac v pátek vypustil do světa čtyři nové reklamy a buduje nadále nadobraz své „véčkové“ řady. Na své si přišly Cadillac CTS kupé, sedan i kombík.
Ballance
Výkon je jedna věc, vyvážení a nastavení podvozku druhá. O CTS-V je už notoricky známé, že ho Cadillac testoval na Nürburgringu. A že jede jako v kolejích, ať volantem točíte, jak jenom můžete.
Curve
Uhm, Cadillac chce upozornit i na g-meter, který měří a ukazuje boční zrychlení. Co si budeme povídat, není to zase taková pecka. Ale protože na konci klipu jede bokem Cadillac CTS-V Wagon, není to vůbec důležité. Prostě to musíte vidět.
Windy
Impozantní pohled do tunelu, kde Cadillac vyvíjí a testuje aerodynamické prvky. Kromě nízkého odporu je občas třeba i něco ochladit nebo přitlačit k zemi. Tak jsme rádi, že ani na tohle Cadillac nezapomněl.
Bellissimo
Bellissimo sice mluví o systému adaptivních tlumičů Magnetic Ride Control, které si od Cadillacu půjčilo i Ferrari. Co je ale mnohem důležitější, staví Cadillac CTS-V Coupe na stejnou rovinu jako Ferrari. Ať už chcete, nebo ne. A ať se logika i emoce příčí, jak to jen jde. Máme před sebou další důkaz, že Cadillac míří hodně vysoko.
Jeden komentář
pretty good insights. I’ll be sure to stop by and read more from you. thanks.