• Magazín, Novinky, Informace
  • FÓRUM
Al Oppenheiser
Různé / Pro. 14, 2011 / Honza

„Rádo se stalo,“ vzkazuje fandům Fordu Mustang šéf inženýr Camara

Zcela popravdě. Blýská se nám na dobré a hodně svalnaté časy. Rivalita mezi Fordem a GM je totiž to nejlepší, co nás mohlo potkat. Camaro ZL1 a Mustang GT500? Pecka! Schválně si poslechněte, co světu – a fandům Fordu Mustang především – vzkázal Al Oppenheiser, šéf inženýr Camara.

Camaro národu:

Jak sami víte, blogosférou probleskla zpráva o novém 650koňovém Mustangu GT500. A já jsem vám chtěl říct můj pohled na tuhle poslední výzvu z Dearbornu.

Mustang se snaží nás dohonit od prvního momentu, kdy se v roce 2009 objevila pátá generace Camara. Od té doby je Camaro nejprodávanějším sportovním autem v Americe, z čehož je vidět, že zákazníci ví, kdo nabízí nejlepší výkon, styl a bezpečnost.

Není náhoda, že Mustang uvedl tři stokoňová navýšení, aby udržel krok s Camarem: Nejdříve se jejich V-6 posunul na 305; pak V-8 na 412 a teď GT500.

Ale ani se 100 koni navíc se GT500 nemůže stavět na úroveň technické vyspělosti a sofistikovanosti 2012 Camara ZL1.

Doba, kdy platilo, že „objem ničím nenahradíš“, je pryč, už nestačí být rychlý jen na rovinkách. S Camarem ZL1 jsme se zasadili o propojení výkonností, být stejně dobří ve zrychlení, brzdění, držení na silnici a zatáčení. Jak už brzo sami uvidíte, to je důvod, proč bude Camaro ZL1 výkonnostním měřítkem celého segmentu.

Naším cílem bylo postavit každé Camaro ZL1 tak, aby bylo hned z továrny připravené na okruh. Jak jsme dnes oznámili, ZL1 Coupe bude k dostání za cenu 54 995 dolarů, ve standardu s Magnetic Ride Control, Performance Traction Management a okruhovým vybavením jakým jsou chladič zadního diferenciálu, přívod chlazení k brzdným kotoučům, chladič motoru a převodovky.

Žádný z našich zákazníků si nemusí připlácet za další výbavu – nebo upravovat svoji ZL1 – pro využití na okruhu. To se ale nedá říct o současném GT500 nebo o jejich novém autě.

Fandové Fordu Mustang, rádo se stalo. Je jasné, že Camaro pošťouchlo Ford k tomu, aby na nás vytáhl všechno, co dokáže.

Fandové Camara, věřte mi, nasloucháme vašim podnětům a tvrdě pracujeme na tom, aby bylo Camaro stále na špici.

Al O.



REKLAMA

Odtahovka Doubrava Benes
......................................

Stojí za přečtení

Jizbice 2012 - 8. První jarní bublání

Jizbice 2012 – 8. první jarní bublání

24. 04. 2012

První velký sraz v roce 2012, pro řadu z nás i první sraz s "novým starým" autem. Jaký byl?

Plymouth Fury III. & Airstream

Plymouth Fury III. & Airstream

22. 02. 2012

Tak jako každý, i já jsem měl mnoho snů a ty o amerických kárách se mi začaly plnit již v roce 2003. To je ale jiný příběh, o tom až někdy jindy. Chtěl bych vám...

Informace

Kluby

12. 04. 2011

Seznam klubů majitelů a přátel amerických vozů.

Nejnovější příspěvky

  • 2015 Dodge Charger & Challenger: Facelift na rozloučenou
  • Šílenství kolem 50 let Mustangu začíná speciální edicí a autem na střeše
  • Dodge Charger projde faceliftem
  • Jeep Renegade: Je to ještě Jeep?
  • Kabriolety od Chrysleru končí

Štítky

70 let Jeep akce Buick Cadillac Cadillac klub Camaro Charger chevrolet chrysler CJ-7 Corvette CTS-V Dodge Ford Ford Mustang General Motors girls GM Harley-Davidson Hunterz Impala Jeep Jizbice kustom kustoms Lincoln Malibu Mercury Mopar Crew Mustang Oldsmobile oprava Plymouth Pontiac pozvánka RAM Renewal project Shelby srazy tuning video Volt víkend Wrangler šuškandy
  • © Copyright USMOTORS / All Rights Reserved.
  • Premium WordPress Themes / Theme by wpStyles.org edited by krysanci.cz