Klasický Plymouth Road Runner je opravdu delikátní záležitost. Vlastnit ho je snem mnoha lidí a já mezi ně patřím. A pravděpodobně mezi ně patří i lidé z firmy Spitzer Concepts. Jakmile se k jednomu dostali, rozhodli se, že by ho mohli ještě trochu vylepšit…
Následkem toho vznikl Road Rattler. Od starého dobrého Road Runneru se liší opravdu hodně. Spitzer Concepts má na svědomí karoserii, interiér, podvozek a motor. Pojďme se blíže podívat jak se jim to povedlo…
Začněme výrazně pozměněnou karoserií. Díky snížení podvozku vypadá ještě mohutněji než normálně. V přední části do očí bije zlatá maska chladiče. Pod ní se nalézá obrovský spoiler. Boční pohled nám odhalí sníženou střechu. Další z věcí, která ještě umocňuje velikost auta.
20palcová zlatá kola též vyrobena firmou SC perfektně ladí se zbytkem auta. Vzadu si pak všimneme tmavých LED svítilen. Opět je tu ten masivní spoiler. Uprostřed něho je velmi povedená koncovka výfuku. A černobílý lak je namíchán na zakázku.
Interiér také doznal změn. Zdá se spartánský. Poté si však všimnete mistrného zpracování z karbonu. Najdeme zde digitální budíky a kožené sedadla na zakázku. Do interiéru je také zakomponována ochranná klec. Ta teď vyplňuje místo po vyjmutých zadních sedadlech. Uprostřed zadní části si trůní láhev N02.
Nyní se dostaneme k podvozku a motoru .Jak již bylo zmíněno – podvozek byl snížen. Byl výrazně přepracován a obsahuje součástky z Corvette C5. Zastavování zajišťuje brzdový systém Wilwood. Bude to mít však asi pěkně těžké. Pod kapotou Road Rattleru totiž teď hřmí motor V8 Hemi. Ten má objem 528 krychlových palců. To má za následek absurdní výkon 790 koňských sil. Přičemž již zmíněný NO2 může dodat dalších 500.
Vypadá to, že se firmě SC podařilo zkonstruovat opravdu skvělé auto. Chtěl bych tu raketu vidět naživo.