Chevrolet v rámci oslav sta let trvání této automobilky vyhlásil hlasovací soutěž o nejlepší Chevrolet všech dob, které se zúčastnilo 124 368 hlasujících a více jak 25 000 jich hlasovalo právě pro model Camaro z roku 1969.
Tom Peters, ředitel pro design, je velice rád, že zvítězil právě tento model, neboť právě on byl inspirací pro zatím poslední generaci Camara. A možná je také rád i z jiného důvodu, právě šedesátdevítku vlastní již 20 let.
A když jsme se zmínili o poslední generaci Camara, tak tu máme představení Chevy Camaro ZL1 Cabrio pro rok 2013. Jak lze očekávat, cabrio zachová většinu techniky jako jeho sourozenec hardtop, včetně přeplňovaného 6,2 litrového LSA V-8 motoru, který disponuje 580 koňmi a 556 Nm točivého momentu. Stejně tak bude využívat tlumiče s Magnetic Ride Control technologií a brzdy Brembo. A pokud Chevrolet nesundá u Corvette střechu, tak to bude nejvýkonnější kabrio od GM.
A pokud by chtěl někdo něco extra, tak pro toho připravila tuningová firma Hennessey Performance specialitku ke svému jubileu 20-ti let existence. Jedná se o vyladěné Camaro s přeplňovaným motorem 6,2 l V-8 s výkonem 650 koní. Speciální edice má spousty kosmetických úprav, jako extra čalounění, koberečky, ale hlavně TVS kompresor, upravený výfuk a nové vyladění motoru. Díky tomu dosahuje zrychlení z 0 na 100 již za 3,7 vteřiny a čtvrt míle zvládne za 11,7 vteřiny. Vybrat si můžete samozřejmě z kupé nebo kabrioletu a komu se nechce kvrtdlat šaltpákou může si zvolit automat.
A komu je to ještě málo a chcete individualitu za každou cenu, tak pak tu máme pro něho nabídku od pinstriperera Chrise Dunlopa. Ten vám na vaše Camaro nakreslí inkoustem originální grafiku místo nudných pruhů. Vše překryje několika vrstvami laku, tak abyste se mohli z té krásy radovat až do skonání světa (nebo vlastně auta).
Anebo, se můžete alespoň virtuálně projet v Camaru ZL1 po Nürburgringu.