Cadillac to se svým novým ATSkem myslí zcela vážně. Ač se mu v Evropě ne a ne zadařit, nechce to vzdát bez boje.
Nejnovější informace, která se kolem nového baby cadillacu objevila, přiznává postup jeho vývojového týmu:
1) Nakoupit tolik modelů BMW řady 3, kolik nám jen rozpočet dovolí.
2) Rozebrat všechny modely BMW řady 3 do posledního šroubku.
3) S využitím reverzního inženýrství postavit nový Cadillac ATS.
Ono taky, kde jinde se učit, než u nejlepších. Stejný postup slavil úspěch už i u jiných značek. A ne, rozhodně se nemusíme bát, že se zrodí klon BMW 3. Jízdní vlastnosti možná bude mít stejné, snad i lepší. Ve všech ostatních ohledech si Cadillac, naštěstí, stále drží svoji novou tvář.
4 komentáře
BLS pro mne bylo doslova utrpením a ATS ???? Myslím že by se cadillac vůbec něměl posouvat k segmentu nižší střední třídy, tady byl doma jen v 80 lech kdy si vytáhnul od němců platformu Cimariona a to ještě udělal v rámcu svého koncernu… výsledek nebyl nic moc. ALE nápad sosnout info a použít fungující od BMW je sice asi dobrý nápad… ale vsadím boty že finální výsledek pak bude katastrofa.
No,,…udelaji zase malou mrdku, pokud mozno s dyzlem…a jeste to udelaji tvrdy podle 3-er BMW, super
vidíš to zase moc skepicky, ATS asi bude must být tvrtdší na podovzku. miochodem i CTS je tvdé a posilovač řízení tuhý. což se ukázalo jako velice dobré. Chápu jejich snahu dostat se do evropy s něčím plně srovnatelným a vlastně soupeřivým modelem. Jen si myslím že tam kde by tahle značka měla začínat je přeci CTS. to já vnímám jako entry level, sám ho mám jsem s ním maximálně spokojen je to tak akorát. ale dělat nižší střední třídu a ještě sporovně střiženou ??? opravdu nevím
Není pro zákazníka jednodužší koupit si tu trojku?