Jasně, jsme zatížení na Camara. Co ale naděláte, když Chevy na SEMA v Las Vegas doručí dřevěnou krabici, na které je part number 20129562. Hned se pustíme do vysvětlování.
Chevrolet oživil COPO Camaro. Koncem šedesátých let jste si s tímhle označením mohli pořídit třeba taxíka nebo speciální trucky do firmy. Než se našli tací, co objevili skutečné kouzlo COPO zkratky. Přes Central Office Production Order totiž bylo možné nakonfigurovat si auto bez ohledu na to, co stálo v prodejním katalogu. Padl tak 400kubíkový camáří limit a dostat pony car s big blockem o objemu 427 palců bylo najednou otázkou jednoho odpoledne v dealerství. Díky tomu se zrodilo Camaro COPO 9560 s hliníkovým ZL1 motorem a Camaro COPO 9561 s motorem L72.
Právě teď začíná dávat smysl výrobní číslo 2012-9562. Pokračování COPO řady pro rok 2012. Zatím jde o koncept. Chevrolet už ale sbírá kontakty na všechny, kteří budou COPO Camaro chtít. A kteří ho následně postaví na start čtvrtmíle. Pro tu bylo totiž stvořeno a Chevrolet ho pro ni chce homologovat. Na běžnou silnici se nedostane. Z toho plyne i výbava a vybavení - strohé a závodní. Motory budou dva, 427 kubických palců v LS7 a 327 s kompresorem v LS9. Zábava to bude s oběma.
Video z představení COPO Camara ukrytého v dřevěné krabici:
Fotografie: Copyright 2011 Drew Phillips / AOL