Ford tlačí na své dealery Lincolnů. Chce, aby každý během následujících dvou let investoval jeden milion dolarů do renovace svého showroomu.
A nedělá to jen tak. Stejně jako se až doposud věnoval fordí divizi, připravuje velký návrat a expanzi pro Lincoln. Právě koncem roku 2013, kdy mají být všechny stavební a renovační práce ukončené, plánuje premiéru nového modelu MKZ, společně s novým crossoverem na platformě sloužící i Fordu Focus.
Podle mluvčího Lincolnu, Christiana Bokicha, se Lincoln chce stát světově uznávanou prémiovou značkou. To má podpořit i uvedení sedmi zcela nových nebo zásadně inovovaných modelů v dalších třech letech. Smělý je pak cíl na zdvojnásobení domácích prodejů do roku 2015: ze současných 86 na budoucích 162 tisíc vozidel. Přejeme mu do toho hodně štěstí.
2 komentáře
Tak už i amíci tlačí své dalery do nesmyslného utrácení, tohle dělají u nás běžně importéři a nemusíme chodit daleko.. třeba škoda ti předepíše.. už máte starej showroom tak si do roka zrenovujte nebo jsou procenta z prodeje dolu.. nebo autorizace pryč.. tohle je strašnej buranizmus
Už vidím jak dealeři Lincolnu mizí a na stejných místech se zjeví Kia