Kytování a broušení je docela nezáživná a zdlouhavá práce. Zvlášť když to člověk dělá poprvé v životě a neumí to. Protože se to ale chci naučit, tak jsem se do toho prostě pustil, a uvidím, jak to dopadne.
Kamarád automechanik mi doporučil tmel RAPID a ukázal mi postup jak to rozmíchat s tvrdidlem a jak nanášet pomocí stěrky. Nakoupil jsem tedy nezbytný materiál, nástroje a začal. Nejdříve jsem udělal ta místa, co mi kamarád svařil a pak jsem se pustil do toho velkého kusu na blatníku. Zpočátku to vypadalo, že to nikdy nesrovnám do roviny, ale tím hladítkem, co používají řemeslníci na hlazení sádrokartonu, to šlo jedna báseň pěkně brousit. Prkénkem jsem si kontroloval rovinu a postupně zaplňoval prohlubně a zabrušoval výstupky. Snad se mi to podařilo, když jsem se s tím byl ukázat, kamoš říkal, že to dělám dobře, tak to snad bude fajn.
Bruskou jsem si teda pak i obrousil další kousek na karoserii, kde to bylo promáčnuté a co mi narovnal kámoš při poslední návštěvě jeho dílny a vykytoval a vybrousil i tohle místo. Nejhrubší brusný papír jsem používal 60ku a pak postupně snižoval hrubost do hladka. Na fotkách je zatím jen průběh, ještě to je potřeba hodně vyhladit. Měl by na to přijít ještě pak stříkací kyt a teprve pak lak. Ještě je pořeba vybrousit spáry, tam se dá silikon, aby to mohlo pracovat a nepraskalo to. No uvidíme jak to dopadne.
Jeden komentář
Nazdárek Hunterzi:-)..tak podle fotek musím tvoji práci pochválit vypadá to moc pěkně,ale prosímtě myslím že máš obyčejný dvousloužkový tmel a zrovna plastovou CJ-7čku by bylo nejvhodnější použít se skelným vláknem má mírně nazelenalou barvu..je to o 100% lepší a hlavně nepraská..dělá se s ním trošku hůř,ale určitě to zvládneš.Jinak firma Rapid je dobrá volba..dosputná kvalita a opravdu to i něco vydrží,z vlastní zkušenosti je lepší míň tužidla..tak hodně zdaru a brzo někde na srazu amerik čus bus Martin alias vodkamizi